Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er 31 år og hatt sex med 17 eller 18 stk. :eeeh:

Endret av angie
Videoannonse
Annonse
Gjest TaraTarantell
Skrevet

jeg er 23 og har ligget med 38 stykker. ja. er ikke fleu over å si det heller ;) mista jomfrudommen som 19 årig russ.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om jeg skal regne med alle de jeg har hatt oralsex med itillegg til samleie med penetrering,penis i vagina..ja da har jeg hatt maaange sexpartnere. For meg så er sex penetrering med penis i vagina, og da vil jeg tro at jeg har hatt rundt 30 stykker en plass. Jeg teller ikke.. Bare nyter livet..

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Sex med to stk, litt flere hvis jeg legger til de jeg har gjort andre ting med, men ikke penetrering.

Skrevet
Sikker på at det stemte likevel? :tunge1:

Jeg har vært med under 5 stykker, synes det er akkurat passe :)

Oi.. Der var det noe merkelig telling.. Da stemte det nok ikke likevel... :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 20 år og har hatt 3 sexpartnere.

Skrevet

Det å prøve å ligge med damer som har pult mange kan være litt vekslende.

Vi gutter har ting å forholde oss til det. For det første å er det mye værre å bli avvist seksuelt av ei jente som har knullet dritmange forskjellige pikker, men det er også mer sannsynlig at man for pult da. Slik at man ikke kaster bort masse energi unødvendig.

Jenter som ikke har pult så mange kan også være enkle å få prøvekjørt, årsaken er selvfølgelig at de har mye undertrykt lengsel og enda dårligere selvtillit enn den vanlige dårlige selvtilliten kvinner som har ligget med mange får.

Alt i alt foretrekker jeg kvinner som har ligget med flere, men som allikevel velger meg.

Gutter som foretrekker å kjøre damer i annen tempo og med annen scetting enn f eks må rett og slett lære dama opp på ny.

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Gutter som foretrekker å kjøre damer i annen tempo og med annen scetting enn f eks må rett og slett lære dama opp på ny.

:ler: Ja vel, så det er GUTTEN som må LÆRE OPP dama på ny? For det er selvfølgelig han som har rett til å få det slik som han vil? Hvis en jente liker ett tempo og en setting, så må hun læres opp til å gjøre det slik gutten liker? For jenter er selvfølgelig bare til for å tilfredstille gutter, og kan umulig ha noen preferanse selv? Det var jo også et fint kvinnesyn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mann, 32år. Har hatt 21stk da jeg tenkte tilbake...noen av de har jeg hatt lengre eller mindre forhold med. Av dei 21 er 8stk horer, kjøpt i fylla. Angrer vel ikkje på noen av disse 21. Lever sammen med nr.21 i dag og hun vet selvfølgelig ikke noe om min fortid, og ikke jeg om hennes.

Gjest Fliss
Skrevet

Har hatt mange - men akkurat hvor mange aner jeg ikke.

Gjest Lady M
Skrevet
Jeg er mann, 32år. Har hatt 21stk da jeg tenkte tilbake...noen av de har jeg hatt lengre eller mindre forhold med. Av dei 21 er 8stk horer, kjøpt i fylla.

Oj, nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor kjøper menn horer? at man gjør det etpar ganger av nysgjerrighet kan jeg forstå, men ellers?

Skrevet

Moderat - verken få eller mange. Antall er privat.

Gjest Gjest
Skrevet

Den første kjærligheten

Den andre jeg trodde var kjærligheten

Den tredje jeg var forelsket i - trodde jeg

En ons- fordi han var så pen

En femte fordi jeg er forelsket..og håper på noe mer ;)

Skrevet

Det er det faktisk ingen som vet. Ikke jeg selv en gang. Har aldri følt for å fintelle men det er sikkert over 20 og en god del under 100. Det er rett og slett ikke særlig interessant...

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg har inget behov for å legge ut om hvor mange jeg har hatt. Er nok litt over gjennomsnittet, ja, spesiellt hvis man tar med alle "typer" sex og ikke bare penetrering. Men en ting kan jeg si; Jeg angrer hvertfall ikke på noen av dem, for jeg har lært noe av alle, være det godt eller dårlig.

Skrevet
:ler: Ja vel, så det er GUTTEN som må LÆRE OPP dama på ny? For det er selvfølgelig han som har rett til å få det slik som han vil? Hvis en jente liker ett tempo og en setting, så må hun læres opp til å gjøre det slik gutten liker? For jenter er selvfølgelig bare til for å tilfredstille gutter, og kan umulig ha noen preferanse selv? Det var jo også et fint kvinnesyn.

Jeg tror jeg aldri har opplevet å knulle en jente i begynnelsen av et forhold hvor hun setter retningslinjer.

Har det noen gang skjedd meg at en jente skal kjøre styringa? At hun bestemmer tempoet og hastigheten og avgjør hvilken stilling det er når det er ons,- eller en ukjent man har sex med?

Jeg kan aldri huske at en jente har tatt initativet til anal f eks? Det er noe jeg alltid har måttet passe på selv. Kanskje jeg har pult et snevert utvalg jenter, det kan så være, men allikevel kan jeg ikke huske at en jente noengang har bedt meg kjøre doggy om jeg har vist at jeg ikke ønsker, eller bytte stilling slik at hun kan ri dersom jeg vil peise ovenifra, - eller lagt seg i en slik bevegelse at jeg ikke kommer til selv om jeg står på to bein og hun ligger så sofaen.

Tror du f eks at ei jente vil tørre å bli spruta på i ansiktet dersom hun redd gutten synes det er ekkelt?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg tror jeg aldri har opplevet å knulle en jente i begynnelsen av et forhold hvor hun setter retningslinjer.

Har det noen gang skjedd meg at en jente skal kjøre styringa? At hun bestemmer tempoet og hastigheten og avgjør hvilken stilling det er når det er ons,- eller en ukjent man har sex med?

Jeg kan aldri huske at en jente har tatt initativet til anal f eks? Det er noe jeg alltid har måttet passe på selv. Kanskje jeg har pult et snevert utvalg jenter, det kan så være, men allikevel kan jeg ikke huske at en jente noengang har bedt meg kjøre doggy om jeg har vist at jeg ikke ønsker, eller bytte stilling slik at hun kan ri dersom jeg vil peise ovenifra, - eller lagt seg i en slik bevegelse at jeg ikke kommer til selv om jeg står på to bein og hun ligger så sofaen.

Tror du f eks at ei jente vil tørre å bli spruta på i ansiktet dersom hun redd gutten synes det er ekkelt?

Jeg tror du må ha vært ekstremt uheldig med de jentene du har hatt sex med

Skrevet (endret)

22 år og 2 stykker.

Første gang var jeg 18 år og fyren var en venn... men han var en idiot også, så jeg angrer egentlig hele greia. :sur:

Min nåværende kjæreste er person nr 2 :)

Endret av honey21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...