Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

4 stk.. Er 23 år.

Antallet skjemmer ingen, er vel personene vi gjerne angrer pittelitt på ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Browniiez
Skrevet
En ting er å telle etter, men hvem teller man? De der det var med penetrering, der man var nakne eller hva teller for at det skal regnes som sex??

Samleie, tenker jeg. Men noe litt artig, hvis man finner ut av at man er homo/lesbisk når man er ung, så vil man forbli "jomfruer" resten av livet da. Sånn jeg ser det iallfall, for min første "seksuelle opplevelse", var jentesex som elleveåring. Men det ser jeg ikke på som min første gang, det var jo bare meg og en venninne som utforsket litt. Det var ikke noe slikking eller fingring heller da, nokså uskyldig jokking på hverandre. :ler:

Gjest Mirina
Skrevet

Har hatt sex med 3.

Den første var ungdomskjæresten min som jeg var sammen med i 4 år. Den andre var samboeren min i 3 år, og den siste er min nåværende kjæreste.

Skrevet
En ting er å telle etter, men hvem teller man? De der det var med penetrering, der man var nakne eller hva teller for at det skal regnes som sex??

Jeg regner samleie og gi/ta oralsex som sex.

Gjest lillebøll
Skrevet

Så kun fingre teller ikke? Mang en orgasme uten sex gitt ;)

Gjest Peachbud
Skrevet

Samme her.

Hvis ikke ville ikke lesbiske hatt sex, og det har de jo.

Skrevet

Er 29 år og har hatt 35 partnere.Har ikke hatt samleie med alle. Debuterte når jeg var 14.

Skrevet

Min mann er den eneste... :sjenert: Har alltid vært bare ham.

Skrevet
Har aldri blitt spurt rett ut IRL, men når de vet at jeg ikke har hatt ONS, og at jeg kun har hatt et forhold går jeg ut fra at de fleste vet jeg kun har hatt en sexpartner.

Ser iverfall ingen grunn til å lyve om jeg blir spurt. Hvorfor skal jeg lyve over noe jeg ikke skammer meg over? Jeg har valgt å kun ha sex i forhold som jeg oppfatter som seriøse, og det kan jeg stå inne for. At det da har ført til at jeg kun har hatt et forhold som er seriøst nok til at sex har blitt aktuelt ser jeg på som flaks :)

Signerer denne! Akkurat som om eg skulle ha sagt det sjølv. ;)

Og eg har ingen behov for å logga meg ut, for å skriva dette - for eg er stolt av det! Hadde eg derimot vore ein person som hadde hatt tilfeldig sex med ein haug med menn, hadde eg vore flau over det - og då hadde eg garantert logga meg ut for å skriva dette innlegget.

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg er 21 år, debuterte da jeg var 15, og har hatt "ordentlig" sex med 9 stykker. Hvis jeg skal ta med alt annet seksuelt relatert blir tallet 12.

Jeg har aldri jugd på eller av meg noen sexpartnere. Står inne for alt jeg har gjort, selv om ikke alt nødvendigvis har vært "perfekt".

Gjest Gjest
Skrevet

Jer er 17, 18 om to mnd.

Har hatt sex med 9 stk.

Første gang da jeg var 14.

Dette høres gjerne mange ut for noen i forhold til alder, men selv syns jeg ikke at antallet har noe å si så lenge en ikke angrer ikke jeg på noen. Ser på alle sammen som positive opplevelser, og jeg har alltid vært ops på helsen min og har brukt prevensjon som kondom og P-piller med alle jeg ikke har vært sammen med eller "holdt på med".

Ingen av de er ukjente ONS, for det er noe jeg ikke hadde klart pga at jeg vil alltid kjenne personene jeg gir meg selv til.

Gjest Hilde89
Skrevet

Jeg er snart 18 år og har vært med 8 stk (inkludert kjæresten min).

Hadde et fælt år på grunnkurs hvor jeg følte stor trang til å bli verdsatt. Men det endte bare med at jeg følte meg brukt og fikk et stygt rykte på meg.

Den dag i dag er jeg stormforelsket og høyt elsket tilbake:) <3

Skrevet

Jeg er 27 år og har hatt sex med to stykker.

Er ikke flau over ikke hatt flere partnere.

Sex er noe som jeg knytter til å være i et forhold :)

For meg har ONS hittil vært uaktuelt.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ligget med 354 stykker.

:overrasket:

Åssen i huleste husker du et nøyaktig tall når det er så mange? Loggfører du elskerne dine eller?

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket:

Åssen i huleste husker du et nøyaktig tall når det er så mange? Loggfører du elskerne dine eller?

Dette er da loggføring ??

Skrevet

Skal vi se... Må tenke hardt her nå, jeg har ikke telt etter før..

1. Ville bare bli kvitt jomfrudommen, jeg var den siste av venninnegjengen...

2. Min første ordentlige kjæreste, men var ikke spesielt god sex.

3. Ei jente.. Fordi det var spennende..

4. En jeg var veldig forelsket i, men forelskelsen gikk over før vi rakk å bli sammen.

6. En ONS.

5. En jeg hadde et 2 år langt forhold med.

6. Ei jente jeg var forelsket i.

7. En ONS jeg var litt betatt av, men vet det ikke hadde funka med forhold.

8. Min nåværende partner.

Det var da enda godt. Kjæresten min spurte her for ikke så lenge siden og jeg regna kjapt i hodet, men tok ikke med jentene. Da stemte det likevel :)

Er 25.

Skrevet

Jeg har kun hatt samleie med èn, og det er han som er min samboer. Vi ble sammen da jeg var 17, og før det var det ingen som fristet nok... Jeg er nå 33 år gammel, og skammer meg absolutt ikke over at han har vært, og er, den eneste.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 23 år og har hatt sex med 24 stk. Angrer ikke på noe jeg har gjort, tvert i mot. Noen mener sikkert at det er for mange, men det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt, for det er vel opp til hver enkelt hvor mange de ønsker å ha sex med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...