Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg reises et varselflagg om jenten har hatt sex med mange. Hvis hun har behov for å ligge med så mange forskjellige, hvorfor skal dette behovet forsvinne når hun er sammen med meg (før noen sier det, jada, det er helt sikkert mulig å finne en jente som har mange partnere, men fremdeles er trofast). Om jeg treffer en jente som har hatt noen faste pulevenner er det langt bedre enn en som har funnet seg en ny en for hver gang. Jeg grøsser når jeg hører om jenter på <20 som har ligget med 15+. Noen synes kanskje ikke det er så mye, for meg er det i overkant. Bra folk er forskjellige.

Forøvrig skal det sies at jeg ikke spør hvor mange jenten har pult. Men på noen jenter merker du det at de har vært litt "generøse". Det er turn-off. Kan gjerne ha et fyllaknull en gang i blant, men begrens det.

Hvorfor skulle hun ikke være trofast i forhold?

Og "fyllaknull" men begrens det??

Jeg har vert singel i 6 år, hatt noen kortere forhold, ønsker meg et evig forhold. Har hatt "tilfeldig" sex mindre enn en gang i året. Det drar jo opp. Eller mener du vi som ikke har fast partner skal gå uten sex i flere år av gangen? Hva er akseptabelt tidsrom imellom en gang i blandt?

Skrevet

Er 18 år og har ligget med 1 person. Er veldig stolt over det :)

Skrevet

Hvorfor skulle hun ikke være trofast i forhold?

Og "fyllaknull" men begrens det??

Jeg har vert singel i 6 år, hatt noen kortere forhold, ønsker meg et evig forhold. Har hatt "tilfeldig" sex mindre enn en gang i året. Det drar jo opp. Eller mener du vi som ikke har fast partner skal gå uten sex i flere år av gangen? Hva er akseptabelt tidsrom imellom en gang i blandt?

Gadd du lese det som stod i parantes? Og forøvrig ville jeg vært bekymret hvis kjæresten min fant seg en ny type hver uke før vi ble sammen. Det må være en grunn til at hun hele tiden måtte ligge med en ny, og vil denne grunnen bare forsvinne når vi blir sammen?

Ja, fyllaknull, men begrens det. Ikke knull en ny type hver helg.

Nei, jeg mener du skal få knulle hvem du vil. Om jeg ikke liker det, så passer vi ikke sammen. Andre har ikke problemer med det. Jeg synes det er stor turn-off når jeg en på 20 har hatt 20 forskjellige pikker inni seg. Min mening.

Skrevet

Hvorfor skal det liksom være noe rett eller galt med hvor mange man har hatt sex med? Hvem er det egentlig som kan bedømme det? Hvorfor er det så ofte slik at de som har hatt sex med få personer, ser ned på de som har hatt sex med mange, og føler at de er bedre enn de? Hvorfor blir det ofte sett på som veldig positivt og sterkt hvis en jente er jomfru til hun finner den rette, og gjerne helt til hun er gift med han? Mens mannen blir sett på som litt rar hvis han er det? Hvorfor har vi så mange inngrodde holdninger om sex i denne verden???? Vi skal liksom være et så seksuelt frigjort samfunn, men holdninger som kristenDOMMEN og andre religioner har pålakt oss opp gjennom tidene er nok fortsatt ganske lenket til oss....Mange sier det handler om verdier, ang hvor mange du har sex med. Har man liksom høyere verdier da eller høyere verdi hvis man har sex med få, og lavere verdier/verdi hvis man har sex med mange. Hvor er egntlig logikken i det?

Selv har jeg hatt sex med 29 gutter, er 23 år. Har lenge følt det er veldig mange, og har kunnet ønske det var færre. Men hvorfor i all verden føles det sånn? Hvorfor tenker jeg egentlig sånn i det hele tatt? Vi har på en måte blitt opplært til å tro at det er riktig for oss jenter, og best for oss psykisk sett, å ha få sexpartnere, at det er de vi bør gjøre. Mens gutter, de kan bare gjøre som de vil i forhold til antall sexpartnere... herregud, hvor gammeldags er ikke dette da? Hvorfor tror vi fremdeles på det? Hvorfor skal det liksom være mer akseptert at gutter har sex?

Hehe.. ble ganske mange spøsmål dette... men har tenkt en del på dette i dag, etter jeg var på date i går, med en veldig kjekk mann, og vi endte opp med å ha sex... Var veldig fint og digg, men kunne merke samfunnets holdninger svirre litt i bakhodet.. Det er veldig mye snakk om one night stands og sånn i media for tiden på filmer og sånn, og mange syns det er helt ok, men alikevel så føles det ikke som om det egntlig er helt akseptert, disse "nye" holdningen vi liksom har.. Akkurat som om samfunnet bare later som at det er frigjort på en måte....

Virker som om man får mer respekt som jente, og kanskje litt mer verdi og, hvis man har hatt sex med få personer.. Men sex er en helt fantastisk ting!!! Vi er seksuelle vesner, det er helt naturlig for oss å ha sex.. hvorfor skal vi legge så mye bånd på oss selv og vår natur, og ha så mange regler? Hvorfor skal det være knyttet så mange negative følelser til sex, som for eksempel skam?...skamlepper...., hvorfor i all verden kaller de det for det egentlig??

Så mye prat, og alt sammen en dårlig kamuflert apologi for at du er løs. ZZZZZZZZz

Skrevet

Har hatt samleie med 13 stykker, jeg er 23 år og har vært singel hele livet. Jeg er glad i sex, og vil ikke la meg styre av hva folk mener jeg burde gjøre, single har sexlyst de også ;)

Gjest Bunkertoad
Skrevet

25 år gammel, har ligget med 0 stk. Høres ut som en kjedelig og tragisk person, men har hatt mine tilbud, men trives ofte i mitt eget selskap. Er jeg unormal? Jeg vil gjerne ha masse sex, men ingen som tenner meg:(

Skrevet

Jeg har kun hatt en sexpartner, og ser ikke helt hvorfor det skal være flaut å innrømme? I mitt tilfelle betyr det kun at jeg hadde sex første gang med min første kjæreste, og at jeg aldri har vært utro. Det vil altså si at jeg er gift med samme mann i dag, vi ble sammen som 16-åringer.

Hvorfor er det så "stas" å kunne skryte av mange sexpartnere? Det som er viktig er vel kvalitet, ikke kvantitet?

Skrevet

Er vel noe relevant hvor gammel man er også eller? forskjell på å være 16 år og hatt 20 o være 30 år hatt sex med 20 stk?

Skrevet

Er vel noe relevant hvor gammel man er også eller? forskjell på å være 16 år og hatt 20 o være 30 år hatt sex med 20 stk?

Det er vel ein viss forskjell på om ein er 16 og har liggi med 20 personar, eller om ein er 40 og har liggi med 20 personar, ja... I alle fall syns eg det.

Gjest afrodite1980
Skrevet

Hvorfor skal det liksom være noe rett eller galt med hvor mange man har hatt sex med? Hvem er det egentlig som kan bedømme det? Hvorfor er det så ofte slik at de som har hatt sex med få personer, ser ned på de som har hatt sex med mange, og føler at de er bedre enn de? Hvorfor blir det ofte sett på som veldig positivt og sterkt hvis en jente er jomfru til hun finner den rette, og gjerne helt til hun er gift med han? Mens mannen blir sett på som litt rar hvis han er det? Hvorfor har vi så mange inngrodde holdninger om sex i denne verden???? Vi skal liksom være et så seksuelt frigjort samfunn, men holdninger som kristenDOMMEN og andre religioner har pålakt oss opp gjennom tidene er nok fortsatt ganske lenket til oss....Mange sier det handler om verdier, ang hvor mange du har sex med. Har man liksom høyere verdier da eller høyere verdi hvis man har sex med få, og lavere verdier/verdi hvis man har sex med mange. Hvor er egntlig logikken i det?

Selv har jeg hatt sex med 29 gutter, er 23 år. Har lenge følt det er veldig mange, og har kunnet ønske det var færre. Men hvorfor i all verden føles det sånn? Hvorfor tenker jeg egentlig sånn i det hele tatt? Vi har på en måte blitt opplært til å tro at det er riktig for oss jenter, og best for oss psykisk sett, å ha få sexpartnere, at det er de vi bør gjøre. Mens gutter, de kan bare gjøre som de vil i forhold til antall sexpartnere... herregud, hvor gammeldags er ikke dette da? Hvorfor tror vi fremdeles på det? Hvorfor skal det liksom være mer akseptert at gutter har sex?

Hehe.. ble ganske mange spøsmål dette... men har tenkt en del på dette i dag, etter jeg var på date i går, med en veldig kjekk mann, og vi endte opp med å ha sex... Var veldig fint og digg, men kunne merke samfunnets holdninger svirre litt i bakhodet.. Det er veldig mye snakk om one night stands og sånn i media for tiden på filmer og sånn, og mange syns det er helt ok, men alikevel så føles det ikke som om det egntlig er helt akseptert, disse "nye" holdningen vi liksom har.. Akkurat som om samfunnet bare later som at det er frigjort på en måte....

Virker som om man får mer respekt som jente, og kanskje litt mer verdi og, hvis man har hatt sex med få personer.. Men sex er en helt fantastisk ting!!! Vi er seksuelle vesner, det er helt naturlig for oss å ha sex.. hvorfor skal vi legge så mye bånd på oss selv og vår natur, og ha så mange regler? Hvorfor skal det være knyttet så mange negative følelser til sex, som for eksempel skam?...skamlepper...., hvorfor i all verden kaller de det for det egentlig??

Utrolig bra sagt ;-) :goodbye:

Gjest Henrietta
Skrevet

Er 27 og har hatt 7 stykker. Angrer på et par, men i det minste vet jeg mer om meg selv nå og vil ikke gå inn i lange samboerskap/et ekteskap og få barn med noen på falske premisser.

Jeg kunne godt tenke meg å ha noen partnere til før jeg slår meg til ro, for jeg mener at når man får barn så må man gjøre sitt ytterste å holde sammen og skape et godt og harmonisk liv med trygge rammer uten for mye festing ol.. Det er nå kanskje en utopi i dagens samfunn å finne en partner som har like verdier som meg selv på det området, men det er nå slik jeg tenker. (litt utenfor tråden jeg vet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...