Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si jeg er skremt over utviklingen her. Hva skal dere si når dere ved porten står??? Dere kommer til å brenne til evig tid!!! Spesiellt du på 2 år. 22 stykker????!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25 år og har hatt kanskje 30-40 ons ... har aldri hatt noe forhold. Håper jeg møter noen om ikke så lenge, er lei av å ligge rundt. Føler meg utpult ...

Skrevet

Jeg vil bare si jeg er skremt over utviklingen her. Hva skal dere si når dere ved porten står??? Dere kommer til å brenne til evig tid!!! Spesiellt du på 2 år. 22 stykker????!!!

Hmmm ... de 22 stk kommer til å brenne til evig tid, mener du vel, for å ha hatt seg med en 2 åring ...

Skrevet

Jeg er muligens litt konservativ, for jeg vil ha en jente som ikke har pult flere enn jeg kan telle på fingrene. Heldigvis har jeg funnet en slik jente.

Skrevet

Tipper jeg har pult rundt 35-40 jenter totalt. Noen kunne jeg fint klart meg uten, men stort sett har jeg vært fornøyd :)

Har fått et par rene blowjobs også. På Sunny Beach ble jeg sugd av to steinkåte briter. En sugde pikken mens en annen sugde ballene mine, DET kan vel nesten regnes som å knulle?? ;)

Skrevet

Nei, det kan det ikke. Uansett hvor god BJen var, så er det ikke et knull. Men for all del, hvis du må føre opp to til på listen din for å booste selvtilliten, så vær så god.

Skrevet

Jeg er muligens litt konservativ, for jeg vil ha en jente som ikke har pult flere enn jeg kan telle på fingrene. Heldigvis har jeg funnet en slik jente.

Flaks at hun fant deg da, for viss ikke hadde hun nok pult enda flere inntil hun møtte noen som ville satse på henne.

Og jeg går ut ifra at du ikke har pult flere enn antall fingre?

Skrevet (endret)

Flaks at hun fant deg da, for viss ikke hadde hun nok pult enda flere inntil hun møtte noen som ville satse på henne.

Og jeg går ut ifra at du ikke har pult flere enn antall fingre?

Helt korrekt. Har ingen problemer med at folk puler, det må de bare gjøre. Men har problemer når folk bruker det til å skryte, da er det noe feil. Jeg får selvtillitsboosten min fra andre steder. Forøvrig liker jeg å være en av de heldige få, fremfor en av de tilfeldige mange.

Endret av Mann-87
Skrevet

Om man er 20 så har man som regel ikke pult så mange, men om man nærmer seg 30 eller 40 og fortsatt ikke har møtt noen, så har som vanligvis pult fler.

Mange unge forstår nok ikke at voksne også trenger noen innmellom, og å leve i sølibat til man møter noen kan være litt kjipt.

Selvfølglig, de som møter noen tidlig i livet vil ikke forstå dette før de selv går single år etter år...

Jeg er 29 og har hatt 5 stk fra jeg var 19 til jeg var 23. Etter det har jeg levd i sølibat i frykt for at ingen vil ha meg hvis jeg har hatt meg for mange. Er så mange konservative gutter der ute, men håper jeg møter noen snart ... Syns livet er kjedelig uten den rette, og alle rundt meg har det gøy med kjærestene sine ...

Skrevet

Helt korrekt. Har ingen problemer med at folk puler, det må de bare gjøre. Men har problemer når folk bruker det til å skryte, da er det noe feil. Jeg får selvtillitsboosten min fra andre steder. Forøvrig liker jeg å være en av de heldige få, fremfor en av de tilfeldige mange.

Det er jeg enig i, at man ikke må pule gud og værmann for så å skryte av det. Men jeg tenker mer på om du ser ned på de som har hatt en del ...

Jeg har møtt en del, og håpte hver gang at det skulle føre til noe mer, noe det aldri gjør, så har begynt å gi opp håpet på å møte noen, egentlig. Heldig de som møter noen tidlig i 20-årene, det er det ikke alle som gjør.

Skrevet (endret)

For meg reises et varselflagg om jenten har hatt sex med mange. Hvis hun har behov for å ligge med så mange forskjellige, hvorfor skal dette behovet forsvinne når hun er sammen med meg (før noen sier det, jada, det er helt sikkert mulig å finne en jente som har mange partnere, men fremdeles er trofast). Om jeg treffer en jente som har hatt noen faste pulevenner er det langt bedre enn en som har funnet seg en ny en for hver gang. Jeg grøsser når jeg hører om jenter på <20 som har ligget med 15+. Noen synes kanskje ikke det er så mye, for meg er det i overkant. Bra folk er forskjellige.

Forøvrig skal det sies at jeg ikke spør hvor mange jenten har pult. Men på noen jenter merker du det at de har vært litt "generøse". Det er turn-off. Kan gjerne ha et fyllaknull en gang i blant, men begrens det.

Endret av Mann-87
Skrevet

For meg reises et varselflagg om jenten har hatt sex med mange. Hvis hun har behov for å ligge med så mange forskjellige, hvorfor skal dette behovet forsvinne når hun er sammen med meg (før noen sier det, jada, det er helt sikkert mulig å finne en jente som har mange partnere, men fremdeles er trofast). Om jeg treffer en jente som har hatt noen faste pulevenner er det langt bedre enn en som har funnet seg en ny en for hver gang. Jeg grøsser når jeg hører om jenter på <20 som har ligget med 15+. Noen synes kanskje ikke det er så mye, for meg er det i overkant. Bra folk er forskjellige.

Forøvrig skal det sies at jeg ikke spør hvor mange jenten har pult. Men på noen jenter merker du det at de har vært litt "generøse". Det er turn-off. Kan gjerne ha et fyllaknull en gang i blant, men begrens det.

Mange jenter som ikke får seg et fast forhold ligger rundt for å få bekreftelse på at de er verdt noe. De forstår ikke at de ikke trenger å gjøre det.

Har vært der selv, og fra jeg var 17 til jeg var 23 hadde jeg ligget med 20 stk ... men etter det møte jeg mannen i mitt liv, og vi har vært sammen i 7 år snart og jeg har aldri hatt lyst på andre enn han. Selv hadde han bare hatt 2 stk før han møtte meg, og han likte det ikke. Men han var så forelsket i meg at han ville prøve og det gikk bra :)

Skrevet

Dette blir sikkert tidenes dummeste post på KG, men jeg har altså en (sikkert) irrasjonell oppfatning om at jenter med hese stemmer er skikkelige partygirls som har ligget med kreti og pleti. Jeg innbiller meg altså at de har fått denne stemmen av vellevnet. Siden jeg er konservativ av meg skygger jeg banen hvis dama snakker med hes stemme uten å være forkjølet, siden jeg da tror at hun har en utsvevende livsførsel og ikke nekter seg noe.

Skrevet

Om man definerer sex som kroppslig kontakt for å oppnå seksuell nytelse så har jeg flere enn 3, mindre enn 10 partnere. Dette inkluderer to ca 2-årsforhold, samt mitt nåværende. Har et par jeg gjerne skulle strøket fra lista (b.la det ene 2-årsforholdet) Kan jo ikke stryke de derfra, så tenker ikke så mye på det. Er heldigvis mange år siden.

Debuterte rett før jeg ble 19, og er nå i begynnelsen av 30-åra.

Skrevet

Dette blir sikkert tidenes dummeste post på KG, men jeg har altså en (sikkert) irrasjonell oppfatning om at jenter med hese stemmer er skikkelige partygirls som har ligget med kreti og pleti. Jeg innbiller meg altså at de har fått denne stemmen av vellevnet. Siden jeg er konservativ av meg skygger jeg banen hvis dama snakker med hes stemme uten å være forkjølet, siden jeg da tror at hun har en utsvevende livsførsel og ikke nekter seg noe.

Bare husk på at noen er født med hes stemme, eller de får hes stemme uten grunn når de blir voksne fordi det ligger i genene.

Men ellers kan det kanskje stemme, når jeg tenker etter ... For jeg kjenner 3 jenter som er j***a hese, og de er skikkelig party-prinsesser som elsker fest og moro og har hatt mange gutter og lever livet - virkelig :)

Skrevet

Jeg har hatt 28 sexpartnere. Kvinne, 42 år.

Skrevet

Kvinne 23, ikke pult flere enn jeg har vært i forhold med. 9 stykker. ALdri hatt ons.

Skrevet

Hvorfor skal det liksom være noe rett eller galt med hvor mange man har hatt sex med? Hvem er det egentlig som kan bedømme det? Hvorfor er det så ofte slik at de som har hatt sex med få personer, ser ned på de som har hatt sex med mange, og føler at de er bedre enn de? Hvorfor blir det ofte sett på som veldig positivt og sterkt hvis en jente er jomfru til hun finner den rette, og gjerne helt til hun er gift med han? Mens mannen blir sett på som litt rar hvis han er det? Hvorfor har vi så mange inngrodde holdninger om sex i denne verden???? Vi skal liksom være et så seksuelt frigjort samfunn, men holdninger som kristenDOMMEN og andre religioner har pålakt oss opp gjennom tidene er nok fortsatt ganske lenket til oss....Mange sier det handler om verdier, ang hvor mange du har sex med. Har man liksom høyere verdier da eller høyere verdi hvis man har sex med få, og lavere verdier/verdi hvis man har sex med mange. Hvor er egntlig logikken i det?

Selv har jeg hatt sex med 29 gutter, er 23 år. Har lenge følt det er veldig mange, og har kunnet ønske det var færre. Men hvorfor i all verden føles det sånn? Hvorfor tenker jeg egentlig sånn i det hele tatt? Vi har på en måte blitt opplært til å tro at det er riktig for oss jenter, og best for oss psykisk sett, å ha få sexpartnere, at det er de vi bør gjøre. Mens gutter, de kan bare gjøre som de vil i forhold til antall sexpartnere... herregud, hvor gammeldags er ikke dette da? Hvorfor tror vi fremdeles på det? Hvorfor skal det liksom være mer akseptert at gutter har sex?

Hehe.. ble ganske mange spøsmål dette... men har tenkt en del på dette i dag, etter jeg var på date i går, med en veldig kjekk mann, og vi endte opp med å ha sex... Var veldig fint og digg, men kunne merke samfunnets holdninger svirre litt i bakhodet.. Det er veldig mye snakk om one night stands og sånn i media for tiden på filmer og sånn, og mange syns det er helt ok, men alikevel så føles det ikke som om det egntlig er helt akseptert, disse "nye" holdningen vi liksom har.. Akkurat som om samfunnet bare later som at det er frigjort på en måte....

Virker som om man får mer respekt som jente, og kanskje litt mer verdi og, hvis man har hatt sex med få personer.. Men sex er en helt fantastisk ting!!! Vi er seksuelle vesner, det er helt naturlig for oss å ha sex.. hvorfor skal vi legge så mye bånd på oss selv og vår natur, og ha så mange regler? Hvorfor skal det være knyttet så mange negative følelser til sex, som for eksempel skam?...skamlepper...., hvorfor i all verden kaller de det for det egentlig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...