Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #201 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er en gutt paa 21 og har hatt 15 partnere. Min kjaereste paa 22 har hatt 53. Jeg har stoooore problemer med dette for aa si det saan, men vi hr vaert sammen en stund og jeg elsker hun virkelig og hun elsker meg. Noen som har noen tips til hvordan man kan komme over dette og ikke la det plage meg lenger? Har mange ganger vurdert aa gjoere det slutt, men det er ikke saa lett naar forholdet er utrolig bra hvis jeg ser bort ifra dette....
Daniel84 Skrevet 24. juli 2010 #203 Skrevet 24. juli 2010 Jenter på 20-30 år som har hatt 20-30 partnere?! Og nordmenn synes det er rart vi innvandrere ser på norske jenter som horer? For det er faen meg nettopp det dere er. Æsj, dette forumet bare bekrefter hva jeg har blitt fortalt lenge av kompisene mine, skal aldri kysse ei norsk jente på munnen igjen (Gud vet hvor den munnen har vært). Ikke ta alle damer under samme kam. Syns du dette gjelder for oss mannfolk og? Om vi har hatt 20-30 sexpartnere? are we all hoes?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #204 Skrevet 24. juli 2010 Jenter på 20-30 år som har hatt 20-30 partnere?! Og nordmenn synes det er rart vi innvandrere ser på norske jenter som horer? For det er faen meg nettopp det dere er. Æsj, dette forumet bare bekrefter hva jeg har blitt fortalt lenge av kompisene mine, skal aldri kysse ei norsk jente på munnen igjen (Gud vet hvor den munnen har vært). Herregud - finns da norske jomfruer også i godt voksen alder , eller som bare har hatt en eller to partnere ! Alle norske jenter har ikke hatt så mange som 20 og 30 partnere innen de er 30 år .Selv om noen her inne har det . OG det finnes noe som heter KONDOM . Alltså bade med regnfrakken på ....Hva er vell " renere " enn det ? Mer ekkelt å kysse en fremmed enn å ha samleie med kondom ...mener nå jeg .
søtest Skrevet 24. juli 2010 #205 Skrevet 24. juli 2010 jeg er 18 og har hatt sex med to gutter. Hvorfor i al verden skal man drive å angre på folk man har hatt sex med? Min første var TOTALT misslykka, men jeg driver ikke å angrer likevel! greit, sånn var det. Så ler jeg litt av det og tenker ikke mer på det. Selv har jeg sex med dem jeg får lyst på og tenker ikke så mye på hvor høyt antallet til slutt blir. Men kan jo hende jeg tenker annerledes når jeg blir voksen og gifter meg og alt sånt da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #206 Skrevet 25. juli 2010 er 20år å har hatt godt over 50 sex partere! Trodde jeg måtte bruke kroppen min for at noen skulle være "gla" i meg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #207 Skrevet 25. juli 2010 Jeg er 26, og hatt 4 stk til nå. 1. Fra jeg var 15 til 25 - sånn helt ok, men ikke så mye liv på slutten gitt 2. Beste sexen i mitt liv. 3. Ung 20-åring som jeg raska med meg hjem. Flott kropp, men lite erfaring på hvordan han skulle bruke den. 4. 37-åring, bra kropp for alderen og flink i senga. De to første var kjærester, og de to siste er nå den siste uka. Får se hva slags antall jeg ender opp med, men vil i alle fall kose meg litt når jeg først er singel. Regner med å finne en fuckbuddy eller to, så jeg slipper å tråle gjennom endeløse horder av menn for å få tilfredstillelse
Eija Skrevet 25. juli 2010 #208 Skrevet 25. juli 2010 Er 21 år og har hatt sex med 3 stk, alle har jeg vært i forhold med.
Daniel84 Skrevet 25. juli 2010 #209 Skrevet 25. juli 2010 Er 21 år og har hatt sex med 3 stk, alle har jeg vært i forhold med. 21 år og har allerede 3 forhold bak deg?
Gjest ADAM_44 Skrevet 26. juli 2010 #210 Skrevet 26. juli 2010 Mann - 44 år. Mens jeg var gift hadde jeg en partner, før og etter rundt 80+ tror jeg. Beste sex hadde jeg med jenter som var yngre enn meg selv. Dårligst med jenter som var like gamle eller eldre. Det fantes unntak og one night stands blir bare dårligere og dårligere, ja det er nesten ikke vært innsatsen. Noen kuriositeter har jeg selvsagt vært borti og kan le av dem i etterkant.
Gjest Pucifer Skrevet 26. juli 2010 #211 Skrevet 26. juli 2010 (endret) .. Endret 26. juli 2010 av Pucifer
malmklang Skrevet 26. juli 2010 #212 Skrevet 26. juli 2010 Jeg fyller snart tyve og har vært med fire stykker.
sunflower87 Skrevet 26. juli 2010 #213 Skrevet 26. juli 2010 23 år og 20 partnere. Stort sett fornøyd, men det er noen jeg kunne klart meg uten 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #214 Skrevet 26. juli 2010 Mann - 44 år. Mens jeg var gift hadde jeg en partner, før og etter rundt 80+ tror jeg. Beste sex hadde jeg med jenter som var yngre enn meg selv. Dårligst med jenter som var like gamle eller eldre. Det fantes unntak og one night stands blir bare dårligere og dårligere, ja det er nesten ikke vært innsatsen. Noen kuriositeter har jeg selvsagt vært borti og kan le av dem i etterkant. Wow. Du er temmelig nøyaktig ti år eldre enn meg og har hatt deg med ti ganger så mange kvinner som meg. Jeg ser ganske bra ut, men du må faen meg være bortimot det peneste mannfolket som har eksistert noensinne med den merittlista der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #216 Skrevet 26. juli 2010 er 22 år og har ikke helt antallet men mellom 15 og 20 stk ihvertfall. hvor 1 har vært et seriøst forhold over 2 år som også var min første. 1 annet forhold som varte i et hallår. og har hatt en del menn det har vært noe på gang med og også noen one night stand min erfaring, den beste sexen får man med de man venter litt med og får følelser for. mennene som er enn del år eldre enn meg er bedre i senga synes jeg også
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #217 Skrevet 27. juli 2010 25 år: _1_ og satser på at det blir med min kjære:p
Daniel84 Skrevet 27. juli 2010 #218 Skrevet 27. juli 2010 Wow. Du er temmelig nøyaktig ti år eldre enn meg og har hatt deg med ti ganger så mange kvinner som meg. Jeg ser ganske bra ut, men du må faen meg være bortimot det peneste mannfolket som har eksistert noensinne med den merittlista der. man må nok ikke være verdens peneste bare for å ha hatt sex med 80stk men med å være sjarmerende kommer man langt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #219 Skrevet 27. juli 2010 25 år, 1 sexpartner. Min 10 år eldre kjæreste ble overrasket da jeg fortalte at hun var min første. Har virkelig ingen interesse av å vite hvor mange hun har hatt før meg.
Gjest Adam 44 Skrevet 27. juli 2010 #220 Skrevet 27. juli 2010 Wow. Du er temmelig nøyaktig ti år eldre enn meg og har hatt deg med ti ganger så mange kvinner som meg. Jeg ser ganske bra ut, men du må faen meg være bortimot det peneste mannfolket som har eksistert noensinne med den merittlista der. kan ikke påstå at jeg er noe mer enn gjennomsnitt. Tror det dreier seg mer om hvordan man opptrer og det å kunne lese og forstå det motsatte kjønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå