No Shorty Skrevet 6. november 2007 #181 Skrevet 6. november 2007 Ja, jeg tenker ofte at jeg burde hatt sex med noen fler. Rett og slett for å få en formening om hva som er normalt, hvor godt kan det være? Osv. Den forstår jeg helt og fullt ut. Flere hadde kanskje vært fint, men jeg har det altfor fint nå til å en gang vurdere å prøve noen andre enn samboeren... Jeg satser på at vi gjor det ganske normalt jeg... Jeg har forresten bare en!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #182 Skrevet 6. november 2007 Et sted mellom 25 og 30.. Nærmest 30. Jeg er 21. Jente. Angrer på storparten, men lite å gjøre med det nå...
Gjest Nick(i) Skrevet 14. november 2007 #183 Skrevet 14. november 2007 Som innleggene viser, så er det mye som er normalt i hvertfall! Det viktigste er vel at man ikke angrer på det man har gjort.... og at man ikke føler seg utnyttet, eller at man har utnyttet andre. Ellers er det vel bare å stå på
Villemo Kellin Skrevet 14. november 2007 #184 Skrevet 14. november 2007 Hmm, litt gøyalt spørsmål egentlig, det er det lenge siden jeg har tenkt på... Så la meg se, de siste 12 årene, bare mannen min, og litt pikesex. Før jeg traff han som nå er mannen min, var det stort sett hele bygda, så en 30-40 gutter tenker jeg... Syntes det er deilig å ha landet hos noen jeg da, jeg var veldig søkende når jeg var fjortis, men har vært trofast siden jeg traff mannen min. Sex er mye bedre med noen man kjenner godt! 1
Gjest Leffy Skrevet 14. november 2007 #185 Skrevet 14. november 2007 Snart 14.000! Ja mener snart 14.000 som har lest denne tråden. Utrolig mange som er interressert i å finne ut hvor mange partnere andre har hatt. Artig! Selv er jeg vel ganske gjennomsnittlig med rundt 15-16. Husker ikke helt sikkert med mine 40 år på baken... Men helt sikkert ikke over 20 - det husker jeg at jeg tenkte på da jeg var i midten av 20-årene og etablert...
Gjest Indo Skrevet 14. november 2007 #186 Skrevet 14. november 2007 Debuterte som 14åring.. har til nå hatt 5 stk. Men har vært i forhold med alle..4 mann var jeg sammen med i en del år og 5 mann, min nåværende samboer har jeg vært sammen med i snart 3år. Han blir forhåpentligvis den siste..Er forresten 21. Har aldri hatt sansen for ONS og er vel ei typisk "forholds-jente" =)
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #188 Skrevet 15. november 2007 Jeg har kun ligget med 3 stk i hele mitt liv før min ektemann. Det tør jeg ikke fortelle til mine venninner fordi de vil le seg skakk og begynne og ramse opp alle elskerne de har hatt (og har) Tør du å være ærlig og si det som det er eller er det lett å skryte på seg noen fler? Min første type var et null og all sex`en var gørr. Ikke var han pen engang. Min andre sengekompis var heller ikke pen, utrolig sær og den sex`en var bare fiasko. Den ble ikke gjentatt. Min tredje type var vakker som en gud og elsket som en gud, men notorisk utro. Men jeg var sammen med ham likevel helt til jeg falt pladask for ham som nå er min mann. Min mann er ikke like vakker som sin forgjenger, men er utrolig sjarmerende og har en fantastisk personlighet som er lett å elske. Vår sex er bare deilig, hver gang! At noen i det hele tatt har intresse av hvor mange jeg har hatt sex med er meg ubegripelig. Selv om gode venner hadde spurt, så hadde jeg svart at nå går du inn på et veldig privat område.
victor78 Skrevet 15. november 2007 #189 Skrevet 15. november 2007 At noen i det hele tatt har intresse av hvor mange jeg har hatt sex med er meg ubegripelig. Selv om gode venner hadde spurt, så hadde jeg svart at nå går du inn på et veldig privat område. At man her er anonym og det ikke er gode venner som spør gjør at det er mulig å svare. Jeg er ikke interessert i hvor mange akkurat du har hatt, men det er interessant å få en viss formening om hvor stort spekter som er normalt.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #190 Skrevet 15. november 2007 Som 25 har jeg hatt 6 partnere. Trodde ikke det var så lite med tanke på at jeg ble sammen med samboeren min da jeg var 19 og debuterte da jeg var 15. Men nå ser jeg at der ikke var så mye likevel, men mer enn nok for meg i alle fall.
Gjest Gjest_Nanna_* Skrevet 15. november 2007 #191 Skrevet 15. november 2007 Jente, 22 år, debuterte da jeg var 14 - 26 stk
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #192 Skrevet 20. november 2007 Ligget med 15 stk, sugd noen fler.
Gjest Oslogutt31 Skrevet 26. mai 2008 #194 Skrevet 26. mai 2008 Etter at en eks var utro mot meg da jeg var 23 ble jeg litt fandenivolsk og har sannsynligvis rundet 150 før året er omme. Tipper rundt 40-50 av dem har vært i forhold/samboer/gift Har mange ganger tenkt at jeg må gi meg, men etter få uker kommer alltid det samme suget etter noe nytt :gjeiper:
Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 26. mai 2008 #195 Skrevet 26. mai 2008 Til alle dere som har hatt flere sexpartnere (flere enn 1): Har dette noen gang ødelagt (helt eller delvis) et godt forhold til en mann eller kvinne dere elsket og ønsket å være med? Og til dere med få sexpartnere: Har partnerens antall sexpartnere før din tid noen gang ødelagt (helt eller delvis) et godt forhold til en mann eller kvinne dere elsket og ønsket å være med?
Gjest gutt19 Skrevet 6. juni 2008 #196 Skrevet 6. juni 2008 Et sted mellom 25 og 30.. Nærmest 30. Jeg er 21. Jente. Angrer på storparten, men lite å gjøre med det nå... 30!!!!!!! Hilsen en som har hatt 2!
SMann Skrevet 6. juni 2008 #197 Skrevet 6. juni 2008 Til alle dere som har hatt flere sexpartnere (flere enn 1): Har dette noen gang ødelagt (helt eller delvis) et godt forhold til en mann eller kvinne dere elsket og ønsket å være med? Og til dere med få sexpartnere: Har partnerens antall sexpartnere før din tid noen gang ødelagt (helt eller delvis) et godt forhold til en mann eller kvinne dere elsket og ønsket å være med? Jeg har hatt flere sexpartnere og det har ikke ødelagt...snarere tvert imot...jeg har blitt tryggere på meg selv, lært mye og fått mindre trang til å ligge med andre enn det jeg hadde før jeg hadde ligget med flere. Jeg kan skjønne at noen kan tenke motsatt...ofte knyttet til sjalusi...spesielt kvinner kan tenke at "alle de andre er mye bedre enn meg"...selv om partner skulle være fra seg av begeistring...og han er motivert til å leve sammen med kvinnen livet ut... For å svare på linken: Jeg har hatt 37,2 sexpartnere.
Teriyaki Skrevet 6. juni 2008 #198 Skrevet 6. juni 2008 Ni stk. på et og et halv år. Har vært i fast forhold de siste ti mnd. (Har så klar ikke hatt andre enn han da).
SMann Skrevet 6. juni 2008 #199 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har hatt flere sexpartnere og det har ikke ødelagt...snarere tvert imot...jeg har blitt tryggere på meg selv, lært mye og fått mindre trang til å ligge med andre enn det jeg hadde før jeg hadde ligget med flere. Jeg kan skjønne at noen kan tenke motsatt...ofte knyttet til sjalusi...spesielt kvinner kan tenke at "alle de andre er mye bedre enn meg"...selv om partner skulle være fra seg av begeistring...og han er motivert til å leve sammen med kvinnen livet ut... For å svare på linken: Jeg har hatt 37,2 sexpartnere. 37,2 var en fleip...ville ikke svart på antallet...men hadde en 0,2...stoppet med pikken 20% inne i fitta...fordi det ikke var riktig overfor henne...krevde forresten enorm viljestyrke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå