Ancalime Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Var på grillparty på lørdag og hunden min drakk av bassenget der (bassenget til 5 åringen) tenkte ikke noe mere over det før han begynnte å kaste opp i morres. Kastet opp 5-6 ganger i første runde og 3 ganger andre runde. Vetrinær nr 1 ba oss vente og se hvordan det gikk. Han kastet ikke omm før i 5 tiden men da med slim og blod, sa da ringte vi dyrlege nr 2 som ba oss komme opp.. Han skulle få ei sprøyte.. Dyrlegen var regelrett brutal og da hun skulle ta tempen tok ho å "kjørte" den inn med full kraft. Hunden hylte og vrei seg i smerte Pysete hund var kommentaren hennes! Så skulle hun gi han sprøyte og igjen tok hun "fart" og den var så fælt å være der. Vet at dyrlegene her oppe er mest intr i ku og hest, men dette var så unødvendig Den lille ligger å sove i sofaen nå. Har kastet opp på vei fra dyrlegen. Men ingen diare ennå (en bivirkning som kunne komme fra sprøyta) Har så vondt av han, og jeg er så sinnt på meg selv om ikke tenkte på atmange hiver kjemikaler i bassengene til ungene sine
Frey Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Det er vel naturlig med noe kjemikalier i vann man bader i pga bakterier. Jeg lar ikke engang bikkja drikke av regnvannspytter jeg.
Ancalime Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 vi har nå ikke det i vårt lille basseng ute... Hadde det vært et stort er så.. *sukk* er bare så sinna på meg selv!
Fat Sally Lee Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Stakkars hunden din! Men det går nok bra skal du se. Dette er da slett ikke din skyld, hunder drikker, spiser og roter seg borti de utroligste ting, det kan ikke forventes at du gjeter den hele tiden. Men jeg føler med deg og forstår godt at du har skyldfølelse, selv om du ikke har gjort noe galt. Jeg visste heller ikke at det var vanlig å ha kjemikalier i små hagebasseng. Det kan da ikke være sunt for ungene heller? Unger drikker jo like mye rart som hunder... Vel vel, hva vet jeg, som ikke har verken barn eller hund. Lykke til, jeg håper hunden kvikner til snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå