Sungirl84 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2007 13 stk som har lest, og INGEN har lyst til å svare.. Hmmm
mamma_mia Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Litt vanskelig å forklare, men hvite og grønne med et sølvhjerte på...En venninne laget bordkortene til oss. Ikke bilde...
Gjest 3llie Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Vi skal ha firkantet trekanter.. hehe, vanskelig å forklare dette. De er veldig fine da, med hjerte av ståltrå som går opp fra dem som er tredd med perler i hvitt/rødt. Har ikke noe bilde av de, og de er levert til selskapslokalet.. ikke lenge igjen nå.
Gjest Gjest_sungirl84_* Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har stålhjerter som jeg har tvunnet ståltråd med mørkeblå perler rundt... Organzabånd på toppen hvor navnet står. HJertet fungerer også som serviettholder... http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...&id=1479960 Dette er det første jeg laget da, liksom prototypen:) Det var kjempe fint =)
naley Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 vi skal ha slikt hjerte festet på perleband som surret rundt sanghefte (som har grønn bakside) slik vil vi få fargetemaet fram. her er et surret perler rundt en serviett blir litt samme greiene. Men våre perleband er hvite og runde! Ble kanskje rart forklart. Blir bilder av de snart, sanghefte er bare ikke helt klart
Lilywhite Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke helt bestemt meg, men tenker på å kjøpe vinglass på Ikea (45 kr for 6), og så kjøpe glassmaling på hobbybutikk, samt en svamp, og "stemple" på et stort hjerte i gull eller sølv, og etterpå skrive med svart navnet til hver enkelt gjest...tenkte det er litt koselig, for det blir på en måte bordkort og et minne til hver enkelt gjest på samme tid:)
naley Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke helt bestemt meg, men tenker på å kjøpe vinglass på Ikea (45 kr for 6), og så kjøpe glassmaling på hobbybutikk, samt en svamp, og "stemple" på et stort hjerte i gull eller sølv, og etterpå skrive med svart navnet til hver enkelt gjest...tenkte det er litt koselig, for det blir på en måte bordkort og et minne til hver enkelt gjest på samme tid:) En annen vri på den er å skrive navnet på tallerkenene, så det en gang. var stilig. (de hadde koldtbord da) En annen vri var cd plate, de var begge flinke til å synge. spilte inn sang som alle fikk. Coveret på cden var bilde av de to, dato og så gjestens navn.
heike007 Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Og har du bilde? Vi skal ha et lite sang-/menyhefte som også fungerer som bordkort. Skriver navnet til gjesten på forsiden.
helenejenta Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Vi skal ha maritimt tema, så venninna mi har laga bordkort av flate runde fjærestein som ho har limt 1 - 2 skjell på og skrevet navn på med sølvtusj. Blei kjempefine! har ikkje bilde dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå