Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier kanskje sitt, men lurer altså på hvor langt håret på leggene må være for å kunne vokse, skal gjøre selv, men er usikker på hvor kort håret kan være for at voksen fåt tak på det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trenger faktisk ikke å være så veldig lange. Tror 3 mm er nok. Selv liker jeg å vente til de er litt lenger enn det, for da føler jeg at de får med seg alt. (sikker ubegrunnet følelse altså hehe).

Det er ikke vondt heller, om du lurer på det - så det er ingenting å grue seg til :)

Skrevet
De trenger faktisk ikke å være så veldig lange. Tror 3 mm er nok. Selv liker jeg å vente til de er litt lenger enn det, for da føler jeg at de får med seg alt. (sikker ubegrunnet følelse altså hehe).

Det er ikke vondt heller, om du lurer på det - så det er ingenting å grue seg til :)

Sikker på det?

Voksen ryggen til svogeren min i helga og han hylte og banna som bare det.

Da er hvertall mine lange nok... har ventet fordi jeg var usikker på hvor lange de måtte være.... Får prøve ikveld når unga er i seng...

Gjest Gjest
Skrevet

hudpleieren min sier de må være minimum en halv cm...

Skrevet
Sikker på det?

Voksen ryggen til svogeren min i helga og han hylte og banna som bare det.

Da er hvertall mine lange nok... har ventet fordi jeg var usikker på hvor lange de måtte være.... Får prøve ikveld når unga er i seng...

:ler: det er klart - GODT er det jo ikke. Og jeg tror dessuten at det er verre å fjerne hår på ryggen, enn på leggene. Jeg innbiller meg at det er litt mer herda på beina enn den myke huden på tyggen. Eller?

Når det gjelder lengden, sier de fleste hudpleierene jeg har vært hos at 3 mm er nok, men som sagt, jeg ville nok spart til 5 mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...