Gå til innhold

Serviceinnstil bensinstasjon


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ja, finnes det? Da tenker jeg sånn at de kan mer enn å si hei, liksom..Men at de kan hjelpe til med diverse, som å fylle olje, frostvæske++

Noen som vet av en sånn stasjon i denne byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, finnes det? Da tenker jeg sånn at de kan mer enn å si hei, liksom..Men at de kan hjelpe til med diverse, som å fylle olje, frostvæske++

Noen som vet av en sånn stasjon i denne byen?

Hydro Texaco på Leangen, vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mmm, jjaa... Tror jeg har vært der. Tenke, tenke. Tror det var ei berteguri da jeg var der altså. Kanskje spesielle tidspunkt som er bedre enn andre? Du har gode erfaringer altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, jjaa... Tror jeg har vært der. Tenke, tenke. Tror det var ei berteguri da jeg var der altså. Kanskje spesielle tidspunkt som er bedre enn andre? Du har gode erfaringer altså?

Ja, det har ihvertfall jobbet noen greie gutter der som har hatt den kunnskapen du etterspør. Det beste er vel å stikke innom en bensinstasjon på dagtid som har "verksted" (H.T Leangen hadde ihvertfall før). Så kan du få hjelp fra den som er ansatt på "verkstedet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg synes Esso på Heimdal ikke har vært så ille på bil. Så lenge det ikke er ei dame på jobb, for ingen de damene jeg har snakket med der har kunnet noe som helst.

Synes for øvrig det er talentløst å sette folk som ikke vet bak-fram på en bil bak kassa - de skal tross alt kunne hjelpe til med enkle bilproblemer, og ikke bare selge pølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...