Gå til innhold

Studenthybler i Tromsø

Gjest LZ

Anbefalte innlegg

Gjest gjest*

Jeg har bodd ett år på Prestvannet, og syns det var topp. De pusser opp hybler og leil. der, iallfall de som er mest slitne. Jeg bodde der studieåret 2007-2008, og det var overraskende rolig der! jeg hadde forventa at det var mer party.

Fra Prestvannet går det direktebusser til Universitetet morgen og ettermiddag (tar 10 min), veldig kjekt, og det tar 15 min å gå til byen.

Jeg ville vel tenkt på om det var viktigst å bo nære byen (med tanke på kino, uteliv, shopping, "livet", eller nære skolen, og valgt bosted utifra det. Når du skal hjem etter kino/byn kan du gå hvis du bor på Prestvannet.

Jeg syns ikke det var gode bussforbindelser i Tromsø, iallfall ikke på kveldene og helger, men jeg sammenlikner med Oslo. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Noen som har noe å si om Mortensnes? Har søkt Stakkevollan som førsteprioritet og Mortensnes som andre, hadde vært fint å få litt referanser fra de som har kjennskap til plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg bodde på studenthybel på Storskogåsen siste året som student, og synes det var helt ok. Jeg delte riktignok kjøkken med en gjeng slasker :sprettoy:, men hyblene i seg selv var ikke så verst. Ca. 15 minutter gange til sentrum, litt lenger til universitetet, men ganske bra bussforbindelser.

Det var usentralt....og er det mest sentrale som finnes der oppe i nord?!

Hvorfor er det ikke masse studenthybler nær universitetet, 5 min. unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...