Gjest gjest* Skrevet 10. mai 2009 #41 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har bodd ett år på Prestvannet, og syns det var topp. De pusser opp hybler og leil. der, iallfall de som er mest slitne. Jeg bodde der studieåret 2007-2008, og det var overraskende rolig der! jeg hadde forventa at det var mer party. Fra Prestvannet går det direktebusser til Universitetet morgen og ettermiddag (tar 10 min), veldig kjekt, og det tar 15 min å gå til byen. Jeg ville vel tenkt på om det var viktigst å bo nære byen (med tanke på kino, uteliv, shopping, "livet", eller nære skolen, og valgt bosted utifra det. Når du skal hjem etter kino/byn kan du gå hvis du bor på Prestvannet. Jeg syns ikke det var gode bussforbindelser i Tromsø, iallfall ikke på kveldene og helger, men jeg sammenlikner med Oslo. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #42 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som har noe å si om Mortensnes? Har søkt Stakkevollan som førsteprioritet og Mortensnes som andre, hadde vært fint å få litt referanser fra de som har kjennskap til plassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #43 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg bodde på studenthybel på Storskogåsen siste året som student, og synes det var helt ok. Jeg delte riktignok kjøkken med en gjeng slasker , men hyblene i seg selv var ikke så verst. Ca. 15 minutter gange til sentrum, litt lenger til universitetet, men ganske bra bussforbindelser. Det var usentralt....og er det mest sentrale som finnes der oppe i nord?! Hvorfor er det ikke masse studenthybler nær universitetet, 5 min. unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå