lillesky Skrevet 7. juli 2007 #1 Del Skrevet 7. juli 2007 Venninnen min har tatt lappen, og jeg har lyst til å gi henne en artig og nyttig gave. Noen tips? Norgeskart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. juli 2007 #2 Del Skrevet 7. juli 2007 Kaffeavtale på Statoil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Del Skrevet 7. juli 2007 NAF medlemskap eller bare boka. Bensinkanne Varseltrekant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 7. juli 2007 #4 Del Skrevet 7. juli 2007 skademeldingsark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juli 2007 #5 Del Skrevet 7. juli 2007 Kartbok Wunderbaum Refleksvest Isskrape av god kvalitet CD med god kjøremusikk Lommelykt Dings til å skjære over bilbelte med Eske til bompenger Startkabler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. juli 2007 #6 Del Skrevet 7. juli 2007 Kaffeavtale var en god ide synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. juli 2007 #7 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hva med et bil-kit som du kan legge forskjellige nyttige småting oppi? Eks: kaffe-avtale, bilCD, refleksvest. Eller hvis hun ikke har bil, kan du ta henne med til bilforhandler så kan dere prøvekjøre biler dere har lyst på :-D Endret 7. juli 2007 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 7. juli 2007 Mange bra og noen dårlige. Varseltrekant og refleksvest er noe som hører med til en bil, så det trenger hun ikke dobbelt opp av. NAF-medlemskap er dessverre dyrt (500 u/ veihjelp, og veihjelpen er jo ganske grei å ha). Småtterier er kjekt! Skal skrive opp en liste, og sjekke Clas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå