foxie Skrevet 23. september 2007 #41 Del Skrevet 23. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 14. oktober 2007 #42 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Føler meg deg og vil gi deg en stor klem! Å miste sitt eget barn må være det verste som kan skje på jord. Har selv en gutt på 7 mnder og vet ikke hvordan jeg ville taklet å miste han. Gratulerer med ny graviditet! Håper alt går bra og at dere koser dere Endret 14. oktober 2007 av suri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 15. oktober 2007 #43 Del Skrevet 15. oktober 2007 Føler så utrolig mye med dere. Ble så uttrolig trist i hjerte mitt da jeg leste innlegget. Men gratulere så masse med et nytt barn på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 26. mars 2008 #44 Del Skrevet 26. mars 2008 Huff,selvom det er over 1 år siden nå triller tårene når jeg leser ordene du skrev om din datter! Håper dere har samlet dere nå i ettertid, og at dee har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå