Gå til innhold

lille tulla mi


Gjest Gjest_tussi_*

Anbefalte innlegg

Føler virkelig med deg :klem:

Så bra at du rakk å filme henne, det tror jeg kan bli viktig for deg i fremtiden.

Rydd tingene vekk i ditt eget tempo, sørg i ditt eget tempo, og snakk med noen når DU føler for det. Ingen sørger likt, ingenting kan sammenlignes i slike situasjoner. Men å dele erfaringer med andre er nyttig.

Ta vare på deg selv, og familien rundt deg.

Kjenner noen som opplevde det du opplevde, de tok det tungt, men nå 2,5 år etterpå gleder de seg over et nytt familiemedl. Men ingenting blir glemt. Man må bare ta ekstra godt vare på alt det andre og alle andre man har rundt seg..

Lykke til videre, håper virkelig hverdagen din blir litt lysere snart, det tror jeg, du høres ut som et sterkt menneske. Stor :klem:

Jeg fikk høre en gang ang sorg, at sorg kunne sammenlignes med en spiss stein som ligger inne i hjertet ditt, hver gang steinen går rundt og de spisse kantene treffer hjertet ditt gjør det vondt, for hver dag slipes steinen ned, og kantene blir mindre og mindre spisse. Det gjør ikke lenger like vondt da den går rundt, men den blir aldri helt borte. Det som tilslutt er igjen er gode minner som bare du har opplevd.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_tussi_*

Takker igjen for klemmer å kondoleringer, Er nok heldi så har fått hun på film ja:)

Det er nok litt rett i det med den steinen som du gatebil skrev om, var vell ein god beskrivelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer så mye, så trist. det er et gripende dikt.

jeg er ikke så emosjonell av meg, men nå som jeg satt her, og leste diktet og det du har opplevd, mens lille jenta mi på snart 7 mnd sitter ved siden av meg og leker så søtt. ja da måtte jeg ta henne opp, gi henne en stor klem, og noen tårer.

du får ha lykke til videre med prosessen, :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:dagens-rose:

Ingen ord hjelper, men nå vet du at vi er mange som føler med deg, selvom vi ikke kan vite hva du er i gjennom om vi ikke har vært der selv.

:klem:

Kan ikke forestille meg smertene dere går igjennom nå, men jeg føler med dere... :tristbla:

Lykke til videre :):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med tårer i øynene og klump i halsen etter å ha lest det du har skrevet :cry: Jeg har ikke barn selv og jeg kan ikke engang forestille meg hvor vondt du må ha det. Det virker så ufattelig urettferdig at de små må forlate oss så brått og uventet. Kondolerer så mye, ønsker deg og din familie alt godt i denne tunge tiden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tussi_*

Ja, hun reiste så alt for tidleg, men det er vell ein grunn for alt, savner henne, men jeg håper at jeg en dag treffer henne igjen i himmelen, det var jeg som skulle reist først, men sånn ble det ikke, men jeg håper lille engelen har det godt, å at hun kikker ned på meg, ser hvor glad jeg er i henne :rosaengel:

Ingen er så trygg i fare,

som Guds lille barneskare.

Fuglen ei i skjul bak løvet,

stjernen ei høyt over støvet.

Tullas yndlingsang, hun smilte alltid når jeg eller faren sang den, sikkert fordi at det var den første sangen vi sang til hun, og den sang vi hver gang hun la seg for natta, så det ble desverre den første og den siste sangen hun fikk høre fra oss. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å miste barnet sitt må være noe av det tyngste man kan oppleve. Jeg føler virkelig med deg og vet at dagene dine etterhvert blir lysere. Jeg har også mistet en liten tulle en gang, som ble nesten 1 år. Det er lenge siden nå - hun blir aldri glemt, og det vil alltid være trist, men jeg har lært meg å leve med det. Det tunge tapet gjorde meg til en sterk og moden person.

Det tar den tiden det tar, og det hjelper å prate mye om det i starten. Ønsker dere det beste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:dagens-rose: MIne tanker går til deg! Ingenting i verden kan vel være så vondt som å miste ett barn.:cry:

Håper du finner styrke i hverdagen så du etterhvert klarer å leve med sorgen.

Føler virkelig med deg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_tussi_*

Takk for oppmerksomheten:)

Vi skal nå bli foreldre på ny, å vi gleder oss, å håper vertfall på at det skal gå bra denne gang :)

Men lille tulla vil alltid vere med i våre tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye!! Det vil garantert gjøre sorgen lettere å bære selv om lille tulla alltid vil leve i deres hjerter.

Alle lykkeønskninger! :O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...