monja Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 28. juli 2007 Håper jeg og, LT. Kjenner noen murringer bak i ryggen idag - som bruker å være typisk for begynnende EL hos meg. Det er vel bare å og kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. juli 2007 #22 Del Skrevet 28. juli 2007 Jepp, er bare å og i vei! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. august 2007 #23 Del Skrevet 4. august 2007 Åjah! Du har en til dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. august 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, jeg har jo det, men den glemmer jeg. Tror jeg sletter den og oppdaterer boka mi istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. august 2007 #25 Del Skrevet 4. august 2007 Kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 7. august 2007 #26 Del Skrevet 7. august 2007 Legger til denne dagboka på mine innlegg også jeg, så jeg ikke går glipp av noe. Lykke til med videre prøving monja, håper dere får klaff snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 19. august 2007 #27 Del Skrevet 19. august 2007 HURRAAAAAAA OG GRATULERE MED TO BLÅÅÅÅÅÅ!!!!! Det var så koselig å se altså kjære monja. Skulle laste opp et bilde og så plutselig en sånn gravi-test....så litt mer nøyere over hvem som hadde lasta opp bildet og ååååååååh så glad jeg er!! :-D Kose deg masse i svangerskapet og håper du ikke får for mange plager og vondter. Og ja......kanskje på tide å flytte boka til et annet rom....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. august 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 19. august 2007 Tusen takk.....boka skal legges ned.....jeg har lagd meg en blogg istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå