Gå til innhold

Hvor blir du av lille baby?


monja

Anbefalte innlegg

Prøverdagbok.....skummelt.

monja - B2 - PP13 - IKM 11. juli

Så gjenstår det å se da - om det blir marsbaby på oss, men det er vel heller tvilsomt. Har nesten begynt å gi opp litt jeg. Selv om 13 PP ikke er mye i det hele tatt, så har det alt i alt tatt nærmere 2 år dette. Vi hadde en pause i prøvingen før de 13, men de har jeg ikke talt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne syklusen har jeg ikke tatt tempen hver morgen og jeg er mye mer avslappet. Nå har jeg mine tre sykluser som er påkrev for evt videre utredning. Klaffer det ikke i denne syklusen kontakter jeg lege over sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til.

Et pluss var jo at LF var 12 dager i 2 av syklusene. Håper dere slipper å kontakte lege over sommeren da.

Husker deg jo fra sist jeg gikk gravid, og litt ellers, men har glemt om dere prøvde lenge på førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann var i boks 4 mnd før første prøveperiode han, så det gikk fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Ojsann! Her var det prøverdagbok gitt! Har ikke fått med meg det jeg! Så jo i den andre dagboka at dere har begynt prøvinga for alvor igjen da! Følger spent med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske så anonym ja. Fra min side og. Litt unaturlig for meg å ha to dagbøker, så det blir liksom til at jeg bruker "den store" boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...