Drua Skrevet 10. juli 2007 #21 Skrevet 10. juli 2007 Synes det er bra at politet informerer om dette jeg, slik at folk kan være på utkikk etter den, og være litt på vakt. Har de fått tak i den igjen forresten?
Gjest synseren Skrevet 10. juli 2007 #22 Skrevet 10. juli 2007 Det er vel strengt tatt en fordel at politiet informerer publikum. Da kan man ta forholdsregler, det er lettere å håndtere en fare om man på forhånd er informert. Hvordan kan man forberede seg på å møte en slange?
minna73 Skrevet 10. juli 2007 #23 Skrevet 10. juli 2007 Tja, du demper vel hysteriet ditt om du skulle treffe på den og på forhånd er informert. Det er ikke hverdagskost å treffe på en klapperslange i Sandnes. Prøver bare å si at jeg ikke ville bli overrasket i samme grad om jeg visste det var en løs i nabolaget mitt.
Leo Skrevet 10. juli 2007 #24 Skrevet 10. juli 2007 Dette var helt sikkert ment som en seriøs tråd fra ts sin side. Da sporer man ikke av og begynner å snakke om hageslanger. Saken er den at politiet i Sandnes oppfører seg klandreverdig og sprer unødvendig frykt i uskyldige mennesker. Jeg er livredd voldtektsforbrytere og pyromane og setter derfor stor pris på at politiet informerer meg når slike opererer i mitt nærområde. Mulig jeg ville ha levd best i uvissheten, men det kan også hende at jeg kunne ha unngått å bli utsatt for noe nettopp fordi jeg er forberedt og kunne ha tatt noen enkle forhåndsregler. Hadde jeg visst at det var en giftig slange (Nå vet ikke jeg om denne slangen er det da...) løs i mitt boligområde, ville jeg ha gjort som folk som bor i land der det faktisk kryr av slanger, f.eks. snudd gummistøvlene/skoene mine og sjekket dem nedi før jeg tok dem på og latt være å stikke hendene mine inn på steder hvor jeg ikke først hadde undersøkt, evt. brukt hansker. Jeg ville dessuten ha forstått hva det var hvis jeg, mot formodning, skulle bli bitt og kunne ha opplyst om det på sykehuset/legevakten. Hva er egentlig problemet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå