Gjest Donna Skrevet 16. mars 2003 #21 Skrevet 16. mars 2003 Har ikke så mye i kjøleskapet jeg . Men noe pålegg må jeg ha : Prim - lettvarianten. Lett skinkeost på tube Norvegia - vanlig Leverpostei - den gule firkantede boksen. Kjøttpålegg i fryseren - tar opp av og til. Og Brelett av og til agurk og tomater .. Noe sier meg at kjøleskapet mitt er nokså kjedelig ... :o
Gjest Starya Skrevet 16. mars 2003 #23 Skrevet 16. mars 2003 Leverpostei, den runde gule.. Jeg kjøper flere små bokser, for jeg klarer ikke å spise leverposteien når en boks har vært åpnet mer enn en dag... :-? Majones. Spiser ikke leverpostei uten Brunost. Selvfølgelig.. Jarlsberg eller norvegia Jordbærsyltetøy
Lisle Skrevet 16. mars 2003 #24 Skrevet 16. mars 2003 baguetter med smeltet ost og skinke *sikle sikle* peanøttsmør på loff varme hjemmelagde boller med salami eller fårepølse makrell i tomat/stabburets leverpostei på kneipbrød fløtemysost på mammas hjemmelagde brød jarlsberg på kneip eller knekkebrød varme rundstykker (husker ikke merket, selges i dypfrysen i norske dagligvarebutikker) med salami eller fårepølse
starie Skrevet 16. mars 2003 #25 Skrevet 16. mars 2003 Lisle. Er det Hatting rundstykker du tenker på? Selv bruker jeg disse en del og har alltid en pakke i frysen Liker best de fine med valmuefrø på jeg!
Lisle Skrevet 16. mars 2003 #26 Skrevet 16. mars 2003 ja hatting! jeg trodde de het hastings men var ikke helt sikker :D de med frø er knallgod!
starie Skrevet 16. mars 2003 #27 Skrevet 16. mars 2003 Hadde glemt at jeg hadde slike i frysen, men nå har jeg nettopp knekt i meg 2 stykker med Norvegia. NAM!
Gjest Frøken Dings Skrevet 17. mars 2003 #28 Skrevet 17. mars 2003 Dansk grãddost og philadelphiaost, gjerne sammen og på knekkebrød. Det er godt, det! Leverpostei har jeg alltid i hus, men jeg kan ikke spise det alene, det må være sammen med hvitost.
Salt Skrevet 17. mars 2003 #29 Skrevet 17. mars 2003 Jeg må ha cottage cheese i kjøleskapet (men spiser sjelden opp en boks før den går ut på dato), pluss Norvegia og jordbærsyltetøy.
Rufus Skrevet 17. mars 2003 #30 Skrevet 17. mars 2003 Hos oss er det alltid leverpostei - fra Stabburet (den med gutten under...), makrell i tomat (ved akutt behov...) og spesial salami... Dessuten er min kjære veldig gla i gulost (norvegia eller Synøve Finden) så det prøver jeg alltid ha i kjøleskapet...
chimp Skrevet 17. mars 2003 #31 Skrevet 17. mars 2003 M fare for at noen kan bli litt småkvalme her: Noe av d beste kjøttpålegget jeg kan få er faktisk kokt oksetunge, foruten fiskepudding m litt majones.
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2003 #32 Skrevet 17. mars 2003 Det beste pålegget er frokostsalat med egg eller salami på. Jeg får nesten vann i munnen når jeg tenker på dette... Men dessverre er ikke frokostsalat det sunneste man spiser (mildt sagt), så det er bare ved spesielle anledninger jeg kjøper det. Ferier, og sånt... Til vanlig er jeg veldig glad i kokt egg og leverpostei. Salami og servelat er også deilig, men ikke noe jeg spiser hverdag. Gulost har jeg alltid i kjøleskapet, men bruker det mest til pizza o.l.
lillen Skrevet 17. mars 2003 #33 Skrevet 17. mars 2003 roastbief er noe av det beste jeg vet på loff! Men unner meg ikke luksusen så altfor ofte... Nå er det egg som gjelder, på rundstykke med tine smør...
Gjest Donna Skrevet 18. mars 2003 #34 Skrevet 18. mars 2003 mmmm tunge er godt !! løpe å kjøpe når jeg får lønn !! :D
xeyes Skrevet 18. mars 2003 #36 Skrevet 18. mars 2003 Akkurat nå for tiden er det ryvita med Philadelphiaost og pepperskinke + masse basilikum. Spiser en plante i uka Det er sååå godt Ellers har jeg alltid norvegia og salami i kjøleskapet. -x
Ruby Skrevet 19. mars 2003 #37 Skrevet 19. mars 2003 Salami er jeg avhengig av å ha i kjøleskapet, men også Norvegia og Makrell i Tomat. Mannen må ha jordbærsyltetøy fra Nora!!!
Frk Doodad Skrevet 19. mars 2003 #38 Skrevet 19. mars 2003 Er avhengig av å ha både hvit og brun ost i kjøleskapet. Har nesten alltid en eller annen form for spekeskinke også
Edie Skrevet 19. mars 2003 #40 Skrevet 19. mars 2003 Har sjelden pålegg i kjøleskapet. Spiser nesten aldri brødmat.. Men når jeg gjør er favorittene: - tiriltunge (som også kalles eldhusrøkt fårepølse) - hjemmelaget tunfisksalat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå