Gjest Tabby Skrevet 6. juli 2007 #1 Del Skrevet 6. juli 2007 Med et nytt forum for bil så har jeg lyst til å se hvor mange her som følger med på motorsport. Selv er jeg ihuga rallycrossfan. Synes det er utrolig moro å følge med og heier på Sverre Isaksen og Ludvig Hundsbedt. Men det er da moro når alle de norske gjør det bra. Spesielt moro å se hva Frode Holtet kan få til i Divisjon 1. Vi var i Høljes forrige helg og så på den svenske EM runden, og skal til Momarken denne helgen. Fikk noen flotte bilder av franskmannen som rullet rundt 4 ganger og et par flotte forbikjøringer på steder jeg ikke trodde det var mulig. Så, er det flere motorsportfans her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. juli 2007 #2 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har vel i praksis hoppet av, men var tidligere lidenskapelig opptatt av både formel og rally, på TV og live. Pleide å få med meg minst er par rally live hvert år og drømte om å dra og se på formel1. Det er gøy fortsatt, men jeg henger ikke like mye med på hva som skjer nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. juli 2007 #3 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg kan godt se på Formel 1, det facsinerer meg. Bare ligge på sofaen og sløve å se at bilene suser forbi. En stor drøm er å oppleve et løp i Monaco, helst et som blir vunnet av Jenson Button. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 7. juli 2007 #4 Del Skrevet 7. juli 2007 Formel1 er vel noe av det mest kjedeligste som finnes!! Å se biler som oooooozer rundt en bane i noen og 70 "laps"...mer festlig å se gresset gro og maling tørke Men, monstertrucks er kuult. Og ja, traktorpulling. Dritartig. Bare så synd det er lite på tv med slike "råner-program" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravenstein Skrevet 7. juli 2007 #5 Del Skrevet 7. juli 2007 Liker å følge med på rally WRC, formel 1 og roadracing - men med to små begrenser det seg hvor mye man rekker å få med seg - og live opplevelser må jeg nok glemme en periode fremover. Men jeg kommer sterkere tilbake bare knøttene får noen år på baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. juli 2007 #6 Del Skrevet 7. juli 2007 Se det er jo flere enn meg som liker motor jo! Vi pleier å ha med barna på EM i rallycross vi. De får spise hamburgere og is og går selv. Vi passer bare på å få plass i nærheten av kiosken. Han minste her er faktisk mest interessert av alle barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. juli 2007 #7 Del Skrevet 13. juli 2007 Kjørt mye selv. Holder hovedsaklig på med Pro Street og drev også i klassen Super Saloon. AKkurat nå er jeg på litt bar bakke bilmessig, men det er planlagt å endres så fort som overhodet mulig. Lidenskapen er amerikansk bil fra begynnelsen av 70-tallet. Dette er perfekte biler for asfaltlek. Som seersport så ser jeg mye NASCAR, jeg følger med på F1 og WRC, men det er gruppe N rally som er det hovedsaklig interessante. Har også lyst til å begynne med offroad/trail. Utrolig gøy å se på, da må det være minst like morsomt å kjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå