Gå til innhold

Motorsport


Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Gjest Tabby

Med et nytt forum for bil så har jeg lyst til å se hvor mange her som følger med på motorsport.

Selv er jeg ihuga rallycrossfan. Synes det er utrolig moro å følge med og heier på Sverre Isaksen og Ludvig Hundsbedt. Men det er da moro når alle de norske gjør det bra. Spesielt moro å se hva Frode Holtet kan få til i Divisjon 1.

Vi var i Høljes forrige helg og så på den svenske EM runden, og skal til Momarken denne helgen. Fikk noen flotte bilder av franskmannen som rullet rundt 4 ganger og et par flotte forbikjøringer på steder jeg ikke trodde det var mulig. :lol:

Så, er det flere motorsportfans her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel i praksis hoppet av, men var tidligere lidenskapelig opptatt av både formel og rally, på TV og live. Pleide å få med meg minst er par rally live hvert år og drømte om å dra og se på formel1. Det er gøy fortsatt, men jeg henger ikke like mye med på hva som skjer nå da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt se på Formel 1, det facsinerer meg. Bare ligge på sofaen og sløve å se at bilene suser forbi. En stor drøm er å oppleve et løp i Monaco, helst et som blir vunnet av Jenson Button.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formel1 er vel noe av det mest kjedeligste som finnes!! Å se biler som oooooozer rundt en bane i noen og 70 "laps"...mer festlig å se gresset gro og maling tørke :ler:

Men, monstertrucks er kuult. Og ja, traktorpulling. Dritartig. Bare så synd det er lite på tv med slike "råner-program" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å følge med på rally WRC, formel 1 og roadracing - men med to små begrenser det seg hvor mye man rekker å få med seg - og live opplevelser må jeg nok glemme en periode fremover. Men jeg kommer sterkere tilbake bare knøttene får noen år på baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Se det er jo flere enn meg som liker motor jo! :hoppe:

Vi pleier å ha med barna på EM i rallycross vi. De får spise hamburgere og is og går selv. Vi passer bare på å få plass i nærheten av kiosken. Han minste her er faktisk mest interessert av alle barna. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjørt mye selv. Holder hovedsaklig på med Pro Street og drev også i klassen Super Saloon. AKkurat nå er jeg på litt bar bakke bilmessig, men det er planlagt å endres så fort som overhodet mulig. Lidenskapen er amerikansk bil fra begynnelsen av 70-tallet. Dette er perfekte biler for asfaltlek.

Som seersport så ser jeg mye NASCAR, jeg følger med på F1 og WRC, men det er gruppe N rally som er det hovedsaklig interessante.

Har også lyst til å begynne med offroad/trail. Utrolig gøy å se på, da må det være minst like morsomt å kjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...