Gå til innhold

Hvorfor anser du seg selv (ikke) som A4?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her ang. A4 så lurer jeg på følgende:

Hvilke valg har du tatt i livet, hvilke holdninger og meninger og hvilken livsstil har du som gjør at du klassifiserer deg som "ikke A4" eller "a4"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvem hjelper vi denne gangen? Et reklamebyrå? :frustrert:

Hvor mye betaler dere for rådene...?

Skrevet

hmm hva mener du med det? er det en slags spørreundersøkelse dette?

Skrevet

:overrasket:

:ler:

*hoste* Nei, det er bare meg som er nysgjerrig og som starter en tråd på et diskusjonsforum. Også er det opp til hver enkelt om man ønsker å svare eller ikke. ;)

Skrevet

Det ville jeg også likt å vite, blant annet fordi det er så fryktelig å bli kalt et A4- mennske (jfr. den tråden Tabris sikter til innledningsvis).

De fleste er ganske "vanlige" og "normale". De færreste stikker seg ut på noe vis, selv om det er mange variasjoner innenfor det "normale".

Jeg syns det blir litt komisk med alle som er sååå opptatt av IKKE å være A4 (= som alle andre) men likevel er det, innenfor sin egen gruppe.

og jeg er sikkert like A4 som de fleste andre.... :ler:

Gjest gjestemann35
Skrevet

At jeg i denne alderen ennå ikke har hatt noen kjæreste, hatt sex, eller endog kysset noen ? (Er heterofil altså)

Holder det ?

Er jo ikke noe personlig valg da, har endel sosiale hemninger, men det er en stor del av følelsen jeg har om å ikke være "A4"..

Takk og lov for muligheten til å poste som gjest..

Gjest MaxiMjau
Skrevet

Jeg skulle gjerne vært A4. Hva er så bra med å være unormal? Jeg er ikke A4 fordi jeg har mindre sex enn vennene mine, ikke hopper på alt jeg ser, sitter mye og ser på at malinga tørker på veggen og går lite ut og fester. Er det en egen A-kategori for nerder og emoer? Jeg vil vekk fra denne kategorien!! :sur:

Gjest King James V
Skrevet

fordi jeg anser meg som K-4

Gjest Gjest
Skrevet
fordi jeg anser meg som K-4

Nært beslektet med ett Tetrahedron, med andre ord ? :)

Skrevet

Tja. Jeg har en forkjærlighet for drager. :hjerte: Og ellers andre fantasy-ting. Jeg er ganske leken, og har en livlig fantasi. Er en drømmer. :) Jeg liker å kle meg i svart. Men jeg har droppet naglebeltene i jobben jeg har nå, må kle meg nøytralt. Jeg kler meg ofte på en måte slik at jeg blir lagt merke til i en folkemengde (utenom jobb). Jeg elsker dyr. Jeg liker guttefilmer. Jeg spiser annerles mat enn folk flest. Jeg liker gammeldagse klær, spesielt 50-talls undertøy og korsetter. Og har visse preferanser i senga.

Gjest vimselot
Skrevet

Fordi jeg ikke har eller eier kompetanse til å la være å leke A4....

Skrevet
Tja. Jeg har en forkjærlighet for drager. :hjerte: Og ellers andre fantasy-ting. Jeg er ganske leken, og har en livlig fantasi. Er en drømmer. :) Jeg liker å kle meg i svart. Men jeg har droppet naglebeltene i jobben jeg har nå, må kle meg nøytralt. Jeg kler meg ofte på en måte slik at jeg blir lagt merke til i en folkemengde (utenom jobb). Jeg elsker dyr. Jeg liker guttefilmer. Jeg spiser annerles mat enn folk flest. Jeg liker gammeldagse klær, spesielt 50-talls undertøy og korsetter. Og har visse preferanser i senga.

du svarte ikk på spm, anser du deg selv som en A4-person, eller ikke?

Skrevet
du svarte ikk på spm, anser du deg selv som en A4-person, eller ikke?

Joda, jeg har svart, ganske utfyllende vil jeg si. :) Men om du syntes svaret var uklart, så nei, jeg tenker ikke på meg selv som a4. Egntlig er a4 et relativt begrep, jeg kjenner ingen som er det.

Gjest King James V
Skrevet
Nært beslektet med ett Tetrahedron, med andre ord ? :)

hva får deg til og tro det

Gjest Bellatrix
Skrevet

Om jeg er A4 eller ikke får være opp til andre å bedømme, men jeg føler at jeg skiller meg ut fra andre på min alder fordi jeg:

- Ikke drikker alkohol.

- Ikke jobber.

- Ikke har egne barn.

- Aldri har hatt ONS eller pulevenn.

- Ikke har noen ekser.

- Ikke har lappen.

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Hvorfor jeg ikke anser meg som et A4-menneske? Fordi jeg har en sperre mot det meste av konformitet. Når jeg er iferd med å gjøre som flertallet, blinker det en varsellampe og jeg spør meg selv "Vil jeg virkelig dette/mener jeg virkelig dette"? Når jeg har besvart disse spørsmåla så gjør jeg ofte det motsatte av de andre. Tror ikke dette skyldes at jeg er spesielt opprørsk av natur. Jeg vil bare leve et liv som funker, for meg.

Skrevet

Jeg føler meg veldig kjedelig egentlig, men føler meg ikke som A4 fordi:

Jeg enda ikke er i fast jobb i en alder av 28,

ikke har barn,

ikke har så mange venninner,

ikke kan kjøre bil,

og ikke har egen leilighet/hus.

I tillegg til hører jeg på noe rar musikk, liker å være helt alene, har aldri vært på sydenferie som voksen og synes at mange voksengreier generelt er litt fremmed :)

Gjest tjukka
Skrevet

Jeg er tjukk - så derfor er jeg ikke a4

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Tja, folk sier at jeg er rar. Spontant. Så da tror jeg vel egentlig på det. Jeg skulle vel egentlig ønske at jeg var litt mer A4 noen ganger, mens andre ganger synes jeg det er greit å være "spesiell".

Men jeg vet ikke helt hva det er som gjør at jeg ikke er det, hadde jeg visst det hadde jeg sikkert greid å være mer vanlig. Rar humor og rare meninger om det meste er sikkert noe av det.

Gjest Gjest
Skrevet
hva får deg til og tro det

Tetrahedron

"A complete graph with n-nodes represents the edges of an n-simplex. Geometrically K3 relates to a triangle, K4 a tetrahedron, K5 a pentachoron, etc."

..var bare noe jeg søkte opp på google, fordi jeg kjedet meg, ikke spør meg hva dette betyr !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...