Gjest *gjest* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Noen som har hatt dette? Gikk dere til legen eller forsvant de av seg selv? Oppdaget en kul helt fremme på den ene kjønnsleppen for noen dager siden og trodde det bare var en kvise eller noe, ligger under huden lissom. Men igår dukket det opp en til ved siden av vagina åpningen og den er jo litt mer sår da og tror det kan gjøre vondt med sex Har prøvd å lese på nett og kan jo være vorter.. Fastlegen min har ferie i 4 uker så vet ikke heltv hva jeg skal gjøre, har ikke lyst å gå til en fremmed og spre bena.. Og har kun hatt en sexpartner som er kjæresten min så er han som må ha smittet meg, men han har vel den "usynlige" sorten som jeg har lest om. Bør jeg fikse en alternativ lege eller tror dere jeg kan vente 4 uker?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Ja jeg har kjønnsvorter. Lenge siden jeg har hatt utbrudd nå. Får sånne hvite små litt harde knopper nedentil. Mine gjør ikke vondt, men der er selvsagt ubehagelig å ha de der. Jeg går til legen når jeg får det. Får et middel man skal smøre de med så de "faller av" etter ca dager-en uke hos meg. Ville anbefale deg å gå til legen jeg. Også når du sier at den ene gjør vondt. Kan være lurt å få konstantert hva det er. Kjønnsvorter går fint ann å leve med. Man må si ifra til parteren sin, og følge med etter utbrudd. Lykke til!
Gjest tilie Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Du skriver at du har utbrudd? Man får det vel bare en gang, og så forsvinner de helt. Gik med de i et års tid, og så forsvant de. Ikke hatt de siden
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har hatt kjønnsvorter i mange år. Ble ikke kvitt dem før jeg fikk resept på Aldara. En krem man smører på tre ganger i uken. Den virker på immunforsvaret. Så mine forsvant da. Før Aldara hadde jeg prøvd utallige curer med sånn condyline liniment, og jeg hadde vært hos legen og fryst dem vekk, men e kom alltid tilbake. Jeg hadde det i ca 7 år, før jeg endelig ble kvitt dem med Aldara krem. Dyr, men effektiv.
Gjest utlogget Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har hatt kjønnsvorter i mange år. Ble ikke kvitt dem før jeg fikk resept på Aldara. En krem man smører på tre ganger i uken. Den virker på immunforsvaret. Så mine forsvant da. Før Aldara hadde jeg prøvd utallige curer med sånn condyline liniment, og jeg hadde vært hos legen og fryst dem vekk, men e kom alltid tilbake. Jeg hadde det i ca 7 år, før jeg endelig ble kvitt dem med Aldara krem. Dyr, men effektiv. Åh? Det hørtes ut som en drøm... Jeg har hatt svineriet i 7 år, de er dog svært små (jeg ser de ikke selv og både lege/gynekolog har problemer med å se de), men det svir og gjør svinvondt når jeg har utbrudd (som kan vare i ukesvis/månedsvis av gangen). Denne kremen må man smøre kun direkte på de? I såfall er det ikke løsningen for meg siden jeg ikke ser de (tro meg, jeg har forsøkt). Vil absolutt anbefale ts å gå til lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå