Gjest Loppelise Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 De siste to, tre dagene har det dukket opp røde, litt hovne og generelt ganske myggestikkaktige prikker rundt på kroppen. (To, eller tre i dag faktisk, på den ene rumpebollen bl.a. ) Det klør veldig og ser helt grusomt ut. Hvordan fjerner jeg prikkene? (Senga og soverommet skal desinfiseres fra topp til tå. Jeg rista puter og dyner i går, og bytta sengetøy, men det hjalp tydeligvis ikke for det har dukket opp noen nye i løpet av natten. )
tuji Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Har du et tre rett utenfor soveromsvinduet? I så fall kan det komme fuglelopper inn gjennom det. Loppene kan også komme inn med husdyr. En loppe er nok til å lage det ganske utrivelig, så sjekk soverommet nøye en gang til.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Tar meg av det problemet senere i dag. Akkurat nå er jeg mest fokusert på å få fjerna de stygge prikkene. Finnes det noe man kan smøre på for å få de vekk?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Loppene kommer også med klær som tørkes ute. Vet ingen midler mot fuglelopper eller bittene. Her i huset må vi bare lide oss gjennom det Har prøvd diverse salver og kremer, men ingenting hjelper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå