Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at Fragle kom, med keisersnitt og 1.april faktisk! :fnise: Han var helt nydelig og liten :hjerte: :rødme:

Nå ligger han og lager skikkelig leven i magen, kaver sikkert med ben og armer :rødme:

Lyst på cola jeg... :sjenert: Ikke bra, ikke bra... Får se om jeg greier å la være å kjøpe cola i løpet av dagen, tviler litt...

7 timer til helg, yeah!! :hoppe::duskedame: :juhu: :danse::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, best å ta det litt med ro... Dumt om en løfter på seg noen plager...

For en søt drøm :rødme:

Men får håpe du ikke er sanndrømt. Synes Fragle skal vente en del lenger :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme NAV. Skjønner meg desverre ikke så mye på de reglene jeg heller... Men kanskje det er noe i det at man ikke kan ta ulønna perm midt inni? :klø: Ikke godt å si... Løsninga deres så jo ikke så innvikla ut akkurat, synes det er rart den ikke ble godkjent jeg.

Ang. løfting så har jeg hørt at om du er vant til å løfte litt fra før du ble gravid, er det greit med samme løftemengde under svangerskapet. Men om du ikke er vant til å løfte, bør du heller ikke gjøre det som gravid. Er ikke så bra for rygg og bekken tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig drøm, men regner med at det var en aprilsnarr-drøm på forskudd ;)

Og helt motsatt av hva som kommer til å skje, så jeg tror du kommer til å få en fantastisk fin vaginal fødsel, med en utrolig flott gutt som resultat!

Håper du får en fin fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha søte drømmer.

Drømmer bare syke drømmer, jeg. :ler:

Jaja, jeg tenker vel mye sykt da, og du mye fint. :-D

Kos deg i kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, best å ta det litt med ro... Dumt om en løfter på seg noen plager...

Men får håpe du ikke er sanndrømt. Synes Fragle skal vente en del lenger :Nikke:

Mhm, koselig drøm det :)

Synes det er litt vel tidlig for Fragle å komme i april, ja! Det får han ikke lov til :nei:

Dumme NAV. Skjønner meg desverre ikke så mye på de reglene jeg heller... Men kanskje det er noe i det at man ikke kan ta ulønna perm midt inni? :klø: Ikke godt å si... Løsninga deres så jo ikke så innvikla ut akkurat, synes det er rart den ikke ble godkjent jeg.

Ang. løfting så har jeg hørt at om du er vant til å løfte litt fra før du ble gravid, er det greit med samme løftemengde under svangerskapet. Men om du ikke er vant til å løfte, bør du heller ikke gjøre det som gravid. Er ikke så bra for rygg og bekken tror jeg.

Da er vi to... Nei, skulle ikke tro løsningen vår var så urimelig... Vi får se hva vi finner på.

Hm, er ikke vant til å løfte så mye akkurat... Litt løfting blir det jo på jobben, men det går nok bra så lenge det ikke er ubehagelig.

Ja, veldig koselig drøm :)

Morsom drøm, men håper du ikke er sanndrømt :)

Huff... Bare jeg hører ordet NAV huffer jeg ;)

God helg!! :)

Nei, det ville vært litt kjedelig... Han er alt for liten til å komme nå!

Nav er noe herk... bare flytting av papirer og forhindre at folk kommer i jobb...

God helg!

Koselig drøm, men regner med at det var en aprilsnarr-drøm på forskudd ;)

Og helt motsatt av hva som kommer til å skje, så jeg tror du kommer til å få en fantastisk fin vaginal fødsel, med en utrolig flott gutt som resultat!

Håper du får en fin fin helg!!

Hehe, koselig ja, men håper virkelig det var en aprilsnarrdrøm ;)

En fin-fin helg ønskes deg også!

Jeg vil også ha søte drømmer.

Drømmer bare syke drømmer, jeg. :ler:

Jaja, jeg tenker vel mye sykt da, og du mye fint. :-D

Kos deg i kveld. :klemmer:

Hehe... Håper du får koseligere drømmer fremover da ;)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg helg! :hoppe: :juhu: :danse::danser:

Jeg drar ikke på jobb i morgen samme hva, ikke om verden går under engang! :fnise:

Måtte kjøpe meg en cola i dag... Ikke bra, men veldig godt :sikle: Unnskyldningen var jo at det er helg :sjenert:

Lurer på om jeg kjenner mest til at Fragle snur seg, ikke at han sparker... Ble litt bekymret når jeg tenkte på det, men jeg kjenner jo at han sparker, og så ser jeg det jo også, og mannen kjenner det! Kanskje jeg kjenner oftere at han snur seg og romsterer enn at han sparker... Ikke vet jeg :vetikke: Har iallfall kjent en god del liv i dag, og kjenner han hver dag så sikkert ikke noe å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det viktigste er at du kjenner liv hver dag. Hvordan beveger seg tror jeg ikke er å nøye. Ofte jeg kjenner lillegutt romstere ogå, men tror ikke han sparker like mye bestandig.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo drømmer;

Jeg drømte for et par netter siden at jeg fødte en gutt. Av alle ting kalte vi ham Saider...!!!! Er det i det hele tatt ett navn!??! Haha...tror da ikke det. Jeg husker jeg var helt forvirra etter fødselen, og mamma var der etterpå. Et par dager etter fødslen hadde jeg glemt hvilken dato vår lille Saider ble født, og dessuten spurte jeg hele tiden mamma "hva var det han het igjen?". Huff a mejen...håper ikke jeg blir en så dårøig mor!!!!

Og det mest psyko med drømmen var at jeg plutselig hadde fått en ekstra brystvorte under navelen, og den lakk det melk ut av hele tiden.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

:vinke: Er det ikke deilig å kjenne liv hver dag? Jeg har blitt mye roligere etter jeg begynte og få bekreftelser på at lille sprell har det fint, hver dag :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det viktigste er at du kjenner liv hver dag. Hvordan beveger seg tror jeg ikke er å nøye. Ofte jeg kjenner lillegutt romstere ogå, men tror ikke han sparker like mye bestandig.

God helg :klem:

:Nikke: Det er nok sant, han kan jo ikke sparke mot magen min hele tiden, noen ganger må han få sparke mot ryggen slik at jeg ikke kjenner det også.

God helg til deg også! :klem:

Apropo drømmer;

Jeg drømte for et par netter siden at jeg fødte en gutt. Av alle ting kalte vi ham Saider...!!!! Er det i det hele tatt ett navn!??! Haha...tror da ikke det. Jeg husker jeg var helt forvirra etter fødselen, og mamma var der etterpå. Et par dager etter fødslen hadde jeg glemt hvilken dato vår lille Saider ble født, og dessuten spurte jeg hele tiden mamma "hva var det han het igjen?". Huff a mejen...håper ikke jeg blir en så dårøig mor!!!!

Og det mest psyko med drømmen var at jeg plutselig hadde fått en ekstra brystvorte under navelen, og den lakk det melk ut av hele tiden.... :fnise:

:fnise: Moro drøm, men tror nok neppe du er sanndrømt da ;)

Ønsker deg ei super påske :klemme:

God påske! :klem:

:vinke: Er det ikke deilig å kjenne liv hver dag? Jeg har blitt mye roligere etter jeg begynte og få bekreftelser på at lille sprell har det fint, hver dag :)

:klemmer:

:Nikke: Kjempeherlig å kjenne liv hver dag! Jeg har nok også blitt roligere etter at jeg begynte å kjenne daglige spark, for da vet jeg jo at alt er bra :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på et kjøpesenter med ei venninne, som jeg ikke har snakket med på en evighet. Det er bestevenninna mi, men hun er så opptatt med skole for tida og jeg er så opptatt med jobb så da har det blitt lite tid med hverandre. Veldig koselig å møte henne igjen, og morsomt at hun er så engasjert over magen min. Hun fikk til og med æren av å kjenne babyen sparke! Hittil er det bare mannen som har kjent det utenom meg, faktisk.

Så vognen vår i byen i dag, med brun citybag, skikkelig fin! Har bestemt oss for den, ja :Nikke::jepp: Gleder oss til å gå og bestille og hente den! :-D

I kveld skal vi ta en tur på kafé og så skal vi leie film og spise potetgull og brus og kose oss :) Godt med helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høres ut som en koselig lørdag :jepp:

Skal du har påskeferie da?

:Nikke: Det ble det :)

Skal ikke noen sted i påsken vi, vi får besøk av søsteren til mannen :)

===============================================

Slapp akkurat nå, ubehagelig :( Dessuten er jeg så tett i nesen og snørrete for tida, vet ikke om det er babyen eller om jeg er småforkjølet. Jeg bruker å bli langvarig forkjølet, ikke slik at jeg må ligge hjemme men bare at jeg hangler i lange tider... Uansett ubehagelig! :(

Fragle har vært veldig aktiv både i går og hittil i dag, kjennes ut som han turner og lager spetakkel :fnise:

I morgen er det jordmortime, og mannen skal være med. Kjekt å ha han med på slike ting, spesielt siden han er så engasjert og vil være med selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fragle er nok en veldig, veldig aktiv krabat! :) Tenk om du får ut DEN villstyringen.. :fnise:

Så koselig at mannen din selv ønsker å være med på svangerskapskontroller og sånn! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure!

Så kjipt at du er forkjølet da. Jeg er sånn selv om dagen jeg. Men det har heldigvis bedret seg nå da. Var hos jordmor på fredag, og hun sa at det er mange gravide som er det. Det har visse noe med vannet som samler seg opp i kroppen og sånn. Selv om det er vanligst mot slutten av svangerskapet, er det noen som opplever det tidligere også. Håper det går over igjen for deg da. Ellers er Otrivin en nyttig venn :kose:

Så fint å lese at du får påskeferie da. Har lenge fri fremover jeg også, det er superdigg :jepp:

Lykke til hos jordmor og ha en fantastisk fin påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fragle er nok en veldig, veldig aktiv krabat! :) Tenk om du får ut DEN villstyringen.. :fnise:

Så koselig at mannen din selv ønsker å være med på svangerskapskontroller og sånn! :rødme:

:jepp: Det ser faktisk slik ut! Han har vært veldig aktiv både i går og i hele dag :overrasket: Herlig med mye liv da, men skjønner ikke når han sover...

Håper han blir litt roligere når han kommer ut ;)

Hei snuppelure!

Så kjipt at du er forkjølet da. Jeg er sånn selv om dagen jeg. Men det har heldigvis bedret seg nå da. Var hos jordmor på fredag, og hun sa at det er mange gravide som er det. Det har visse noe med vannet som samler seg opp i kroppen og sånn. Selv om det er vanligst mot slutten av svangerskapet, er det noen som opplever det tidligere også. Håper det går over igjen for deg da. Ellers er Otrivin en nyttig venn :kose:

Så fint å lese at du får påskeferie da. Har lenge fri fremover jeg også, det er superdigg :jepp:

Lykke til hos jordmor og ha en fantastisk fin påske :klemmer:

Har også hørt at mange gravide sliter med tett nese og forkjølelse, plagsomt med ikke noe stort problem sånn egentlig. Eneste er at jeg blir slapp når jeg blir tett i nesen, får jo ikke puste ordentlig. Det er ikke verre enn at jeg går og snyter meg da :sjenert:

Gleder meg til påskeferien, ja! :-D

Takk for det, og en god påske til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...