Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit å få det sjekka. :)

Gave, ja. Sambo har også bursdag i mars. Han får Devold stilongs og genser. Eller så skal jeg tipse familie om at han trenger klær, så gavekort på en klesbutikk hadde vært supert. Noe han trenger. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt du ble sjekket opp. Bedre å bli sjekket en gang for mye enn en for lite.

Kose deg med TV3 :)

Skrevet
Greit å få det sjekka. :)

Gave, ja. Sambo har også bursdag i mars. Han får Devold stilongs og genser. Eller så skal jeg tipse familie om at han trenger klær, så gavekort på en klesbutikk hadde vært supert. Noe han trenger. :)

:Nikke: Ja det er det.

Høres ut som en fin gave til samboeren din :) Tror ikke jeg får min til å gå i stilongs :sjenert:

Godt du ble sjekket opp. Bedre å bli sjekket en gang for mye enn en for lite.

Kose deg med TV3 :)

Jepp, sant det!

Storkoser meg med TV3, jeg ja ;)

Skrevet

Foreldrene mine kommer til helga, og det skulle være frihelga mi. Slik ble det selvsagt ikke... En kollega har problemer med en annen jobb hun har som er skikkelig vanskelig mot henne, og kortversjonen er da at jeg må jobbe både fredag og lørdag! Fredagen er ikke så ille, selv om jeg hadde forberedt meg på en rolig dag, men lørdagen er verre siden vi skulle gå i byen og på kafé med foreldrene mine! :kjefte: Heldigvis får jeg begynne sent, og jobber ikke så mange timene, men likevel... Arg!!!! :kjempesinna::frustrert:

Jeg har vondt i foten min, på ene siden av kneet om dere forstår. Blir litt bekymret for blodpropp og verre ting, men det kommer sikkert av at jeg alltid sitter i en spesiell stilling med bena "under" meg når jeg sitter i sofaen... Ubehagelig iallfall, håper det slutter snart, har vært slik siden i går nå :(

Jeg er litt for glad i Cola for tida... Vet det ikke er bra med koffein og sukker, men jeg holder meg alltid under 1 liter om dagen som er maksgrensa... Bokscola er jo såå godt! :roll:

Nytt magebilde! Tatt i dag :)

post-9258-1204628777_thumb.jpg

Skrevet

Magebilde! :hoppe:

Kjempefin er du :Nikke: Begynner å bli skikkelig babymage nå.

Kjedelig at du måtte jobbe i helga! Får håpe du får en fin helg med foreldrene dine likevel.

Det med vondt på sida av kneet kan være en begynnende åreknute... (Hvis jeg forstår rett hvor det var hen) Sånn fikk jeg også, fikk vondt bak kneet, og så at en blodåre der ble mer tydelig. Det er jo ikke farlig, da, men det er ganske vondt. I alle fall når man ikke vet hva det er for noe. Jeg gikk på apoteket og fikk en sånn salve til å smøre på. Det hjalp fint, og jeg har ikke merka noe til det etter det.

Skrevet

Fin mage :juhu: Ingen tvil om at du er gravid :-D

Synd du måtte jobbe. Utrolig irriterende når det er den andre jobben til kollegaen din sin skyld...

Får håpe du får en del tid sammen med foreldrene dine likevel, selv om det ikke blir det samme.

Ha en fin dag :klem:

Gjest Ballerina
Skrevet (endret)

Fin mage!! :rødme:

Endret av Ballerina
Skrevet (endret)

Hei Knøttet :klem: Godt du fikk sjekket opp det med blødningen da, og at de ikke trodde det var noe alvorlig. Så utrolig kjipt at du må jobbe når foreldrene dine kommer, det var jo litt dårlig gjort da.. Får håpe du får kost deg masse med dem likevel da, og at du ikke blir alt for sliten.

Har ikke noen gode forslag, evt gavekort på klær, mannen min trenger hvertfall en del vårklær nå framover (eller, akkurat nå er det jo masse snø i Trondheim da men...). Skoene hans fra i fjor er f. eks helt utslitte, og en del hvite t-skjorter har fått gule flekker under armene..

Ellers må jeg bare si at det var et nyydelig magebilde :rødme:

Endret av Bare Bea
Skrevet (endret)

Kjempefin mage! :jepp:

Håper du får litt ut av tiden med foreldrene dine selv om du må jobbe.

Endret av Amused
Skrevet
Magebilde! :hoppe:

Kjempefin er du :Nikke: Begynner å bli skikkelig babymage nå.

Kjedelig at du måtte jobbe i helga! Får håpe du får en fin helg med foreldrene dine likevel.

Det med vondt på sida av kneet kan være en begynnende åreknute... (Hvis jeg forstår rett hvor det var hen) Sånn fikk jeg også, fikk vondt bak kneet, og så at en blodåre der ble mer tydelig. Det er jo ikke farlig, da, men det er ganske vondt. I alle fall når man ikke vet hva det er for noe. Jeg gikk på apoteket og fikk en sånn salve til å smøre på. Det hjalp fint, og jeg har ikke merka noe til det etter det.

Takk, ja begynner å føle meg "ordentlig gravid" nå, endelig *ler*

Ja, veldig surt at jeg må jobbe... Må innrømme at jeg ble litt forbanna da... Tror nok vi får kost oss med besøket likevel da.

Huff, håper ikke det er påbegynnende åreknute! Har vært vondt i hele dag, vondt å gå ned trapper og å bøye beinet...

Fin mage :juhu: Ingen tvil om at du er gravid :-D

Synd du måtte jobbe. Utrolig irriterende når det er den andre jobben til kollegaen din sin skyld...

Får håpe du får en del tid sammen med foreldrene dine likevel, selv om det ikke blir det samme.

Ha en fin dag :klem:

Takk!

Kollegaen min har visst litt trøbbel med jobben, de holder ikke det de lover og så har hun ikke kontrakt der heller vistnok... Veldig kjipe greier. Dessverre kunne ikke noen andre heller jobbe på lørdag, og sjefen kan ikke stå alene en hel lørdag (selv har jeg jo stått alene en hel torsdag, men det er jo mer folk på lørdag. Surt iallfall! )

Får nok en koselig helg med foreldrene mine uansett.

Ha en fin dag du også :klem:

Fin mage!! :rødme:

Takk :sjenert:

:rødme:

:)

Hei Knøttet :klem: Godt du fikk sjekket opp det med blødningen da, og at de ikke trodde det var noe alvorlig. Så utrolig kjipt at du må jobbe når foreldrene dine kommer, det var jo litt dårlig gjort da.. Får håpe du får kost deg masse med dem likevel da, og at du ikke blir alt for sliten.

Har ikke noen gode forslag, evt gavekort på klær, mannen min trenger hvertfall en del vårklær nå framover (eller, akkurat nå er det jo masse snø i Trondheim da men...). Skoene hans fra i fjor er f. eks helt utslitte, og en del hvite t-skjorter har fått gule flekker under armene..

Ellers må jeg bare si at det var et nyydelig magebilde :rødme:

Hei hei :klem:

Jepp, er vel lurest å sjekke det opp uansett virker det som. Hun dama fra Føden ringte i dag, bare for å snakke. Det var også beroligende, og så er det så godt å bli tatt så seriøst.

Gavekort på klær er nok smart, ja! Mannen er så sær på klær at det er ikke så lurt å gi han klær, men gavekort kan funke!

Takk for det... :)

Kjempefin mage! :jepp:

Håper du får litt ut av tiden med foreldrene dine selv om du må jobbe.

Takk :rodme:

Det gjør jeg nok helt sikkert, gleder meg!

Skrevet

Mamma og pappe gleder seg til å komme til helgen, og begge er såå engasjerte over å bli besteforeldre :fnise: Det er så koselig med så engasjerte folk rundt oss! :)

Skikkelig snøvær her i dag, snøstorm og greier! Synes det er kjempekoselig med snø, men det trenger da ikke snø heeele tiden!

Tror lille Fragle blir en liten fotballspiller, han er aktiv og sparker så det synes på magen :fnise: Lille, skjønne fotballspilleren vår :hjerte:

I kveld skal jeg kose meg hjemme foran tv-en med Sykehuset og Frustrerte fruer. Mannen skal ha varetelling på jobben, håper han ikke blir alt for sen hjem.

Har fortsatt vondt i foten, på ene siden av kneet. Veldig ubehagelig å gå ned trapper, og å bøye foten :( Håper det gir seg, det er veldig plagsomt.

Skrevet (endret)

Kan tenke meg de er spente :-D

Har skjønt det skal være stort å bli besteforeldre. Spesielt hvis det er første gangen :-D

Endret av jente 79
Skrevet
Kan tenke meg de er spente :-D

Har skjønt det skal være stort å bli besteforeldre. Spesielt hvis det er første gangen :-D

:Nikke: Det virker slik, ja! Både foreldrene mine og svigers er jo kjempeengasjerte, det er også de kommende oldeforeldrene, og alle vennene våre. Hehe, mange engasjerte! ;)

==========================================

Har kjøpt bursdagsgave til mannen! Bøkene "Pappa kan alt" og en annen jeg ikke husker navnet på. Den første handler om hva man kan gjøre med barnet, f.eks lære å tegne, fritidsaktiviteter ++. Den andre er en morsom bok med gode tips for nybakte fedre. Tror jeg skal kjøpe en liten ting til til han, men aner ikke hva enda. Tenkte noe litt mer "guttete", men vi får se :) Herlig å være ferdig med det meste av gaven iallfall, har lurt på hva jeg skulle kjøpe ei stund nå, og har ikke såå god tid.

Skrevet

Det er fint med spente og engasjerte rundt seg. Lille Fragle er veldig velkommen. :)

Kos deg i snøhula di i kveld.

Skrevet
Det er fint med spente og engasjerte rundt seg. Lille Fragle er veldig velkommen. :)

Kos deg i snøhula di i kveld.

:Nikke: Veldig, veldig fint med engasjerte mennesker ja. Fragle er såvisst veldig velkommen! :-D

Takk for det, det skal jeg ;) Du må kose deg med ost, kjeks og Frustrerte fruer du også! ;)

Skrevet
:Nikke: Det virker slik, ja! Både foreldrene mine og svigers er jo kjempeengasjerte, det er også de kommende oldeforeldrene, og alle vennene våre. Hehe, mange engasjerte! ;)

==========================================

Har kjøpt bursdagsgave til mannen! Bøkene "Pappa kan alt" og en annen jeg ikke husker navnet på. Den første handler om hva man kan gjøre med barnet, f.eks lære å tegne, fritidsaktiviteter ++. Den andre er en morsom bok med gode tips for nybakte fedre. Tror jeg skal kjøpe en liten ting til til han, men aner ikke hva enda. Tenkte noe litt mer "guttete", men vi får se :) Herlig å være ferdig med det meste av gaven iallfall, har lurt på hva jeg skulle kjøpe ei stund nå, og har ikke såå god tid.

Ja, har merket det er mange engasjerte mennesker ja... Mannen har fått klar beskjed om å ta vare på meg. Jeg er så verdifull. Var jeg ikke det før jeg ble gravid :fnise:

Synes det er morsomt at de er så spente og engasjerte :-D

Morsomt med pappa bok til mannen. Jeg kjøpte en pappabok til min kjære også. En hakke spett bok for nybakte fedre. Den slukes her, så tydelig at han satte pris på det :-D

Skrevet
Ja, har merket det er mange engasjerte mennesker ja... Mannen har fått klar beskjed om å ta vare på meg. Jeg er så verdifull. Var jeg ikke det før jeg ble gravid :fnise:

Synes det er morsomt at de er så spente og engasjerte :-D

Morsomt med pappa bok til mannen. Jeg kjøpte en pappabok til min kjære også. En hakke spett bok for nybakte fedre. Den slukes her, så tydelig at han satte pris på det :-D

Hehe, godt du er verdifull selv om du ikke var det før da ;):fnise:

Svigermor ga motsatt beskjed hun "ikke skjem henne bort, hun er gravid, ikke invalid!" Ehem... Nei da, jeg tok det ikke ille opp for hun mente det ikke noe vondt ;)

Pappabøker er koselig, mannen har lest "verdens beste pappa". Hadde tenkt å kjøpe den, men siden han har lest den er det ikke så mye vits liksom...

Vurderte å kjøpe noe fra lille babyen også, men aner jo ikke hva det skulle være... Kanskje en ramme til å ramme inn ett av ultralydbildene eller noe? :klø:

Skrevet

:fnise: Ikke alltid lett for disse svigermødrene å ordlegge seg :fnise:

Her er heldigvis svigermor motsatt... Hennes største bekymring er at sønnen hennes ikke er snill nok mot meg :fnise:

Alle andre som hører det ler når vi forteller det... Min kjære er jo en av de snilleste man kan tenke seg...

Nei, ingen vits å kjøpe en bok han har lest. Bra at de har flere bøker for pappaene også. Skjønner godt at mye av det i mammabøkene ikke er så spennende for dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...