Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er lite som er så irriterende som dårlig service, uansett hvilke butikker man er på.... Virker ikke som de skjønner at det kan være med å avgjøre om man handler der eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snupp! Hvordan går det med deg? Innom med en liten :klem:

Skrevet
En gutt?? vet du at det er en gutt?? alt jeg går glipp av når jeg jobber så mye :sukk: :sukk:

:vinke:

Jepp, det er en liten gutt! :hoppe::hjerte:

:juhu: :danser: 23 uker!!! :danser: :juhu:

Jeg trodde også at imunforsvaret var dårligere når en var gravid. Men sikkert individuelt...

Får holde oss langt unna influensa bakteriene :Nikke:

Ha en fin dag.

Bare en måned til 3D UL :juhu:

:klem:

Ja, det er sikkert individuelt. Har ikke kjent noe til det enda iallfa, heldigvis! :)

Ha en fin dag du også! :klem:

:hallo:

Hurra for 23 uker! :hoppe:

Jeg tror jeg har bedre immunforsvar som gravid, eller i hvert fall likt som før, men det er nok individuelt, ja :jepp:

Takk :)

Hm, så kjekt med bedre immunforsvar! Håper det samme gjelder meg :)

Skrevet
:vinke:

Å, jeg blir helt stressa av barneutstyrsprat, jeg ... Vet at jeg burde shoppe litt rundt for å finne en bra deal på barnevogn, men jeg er så fryktelig dårlig på det! Kommer nok bare til å velge en vogn som en av dere andre har valgt og betale full pris. Dyrt, men enkelt!

Jeg er ganske sikker på at jeg er litt skrøpeligere nå enn da jeg ikke var gravid. Synes jeg blir lettere småsyk, og forkjølelsen fra før jul sitter fremdeles i. Men nå har jeg lest at gravide kvinner ofte er tett i nesen pga utvidede blodårer eller noe, så kanskje det rett og slett er det som "feiler" meg? Hvem vet.

Håper du har det bra! :klem:

Ingen vits i å bli stressa, ikke enda. Vi har ikke shoppet enda, bare gått og sett hva vi trenger, og hvilket vognmerke vi vil ha og slikt.

Jeg har også hørt at gravide får lett tett nese, det er plagsomt! :(

Bare innom å oppdaterer meg litt ;)

Håper formen er god og at du har en fin fin dag!!

:klem1:

Formen er fin, dagen begynte litt stressende men ellers bra;)

23 uker!

:hoppe:

Vet du hva, det var skikkelig dårlig service på Barnas Hus her også. Ingen som spurte om vi ville ha hjelp, og vi prøvde å finne hjelp, men den eneste ansatte vi så stod i kassa... Tok minst et kvarter før vi fikk huket tak i et menneske... Skikkelig dårlig!

Hm, hørtes akkurat ut som den Barnas Hus vi var på. Jeg jobber selv i et serviceyrke og vet hvor viktig dette er... Man må i det minste si hei til kundene, og spørre om man kan hjelpe!

Skrevet
Det er lite som er så irriterende som dårlig service, uansett hvilke butikker man er på.... Virker ikke som de skjønner at det kan være med å avgjøre om man handler der eller ikke.

:Nikke: Så sant, så sant! Jobber som sagt selv i et serviceyrke, så jeg vet hvor viktig det er å yte god service for å holde på kundene...

Hei Snupp! Hvordan går det med deg? Innom med en liten :klem:

Hei hei!

Går bra her :) Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Ser "Tv2 Hjelper deg", hvor de nevnte noe om at "fjorårets julegave skaper kjøpepress". Da var det snakk om en lekehund som synger og som snakker. Vi møtte på en unge med en slik en på en flyplass i fjor engang... Gjett om jeg ble lei av å høre den samme sangen om igjen og om igjen! :kjefte: Fint at Fragle er gutt og neppe vil ha den :fnise: Slike leker irriterer vettet av meg... Barn som gråter eller skravler eller gjør andre ting på fly er helt greit, slike leker er grusomt!

I dag greide jeg å forsove meg. Jeg hater å forsove meg, jeg blir så stresset og får en skikkelig dårlig start på dagen :( Det må ha vært mannen som slo av vekkerklokka å mobilen min. Han sier at han spurte meg om han skulle slå den av, og at jeg svarte han, men jeg har sikkert svart i søvne.. :sjenert:

Stakkars mannen er fortsatt syk og har vært hjemme i to dager nå, han blir sannsynligvis hjemme i morgen også. Vi vet ikke om han har feber eller ikke,for vi har ikke febermåler :sjenert: Skal kjøpe slik til å måle i øret med, det må man jo ha når man har barn :) Jeg føler meg i fin form hittil, så jeg håper jeg slipper unna sykdomsherket!

Mannen så alle episoden av "Jordmødrene" når han var hjemme i går. Han er nå søt da :hjerte: Jeg har sett noen av episodene før, men har begynt å se det på nytt siden jeg har gått glipp av de fleste episodene. Så i går satt jeg og gråt når jeg så på fødsler :sjenert: Blir jo så rørt, og gleder meg så utrolig mye! :-D

Skrevet

Jeg gråt som bare det da jeg så Jordmødrene i høst jeg, og da var jeg temmelig "nygravert". Det er utrolig fascinerende å se på. Tror jeg må ha en runde til med den serien før jeg føder. Fortrinnsvis de lette fødslene ;)

God bedring til mannen din, håper du slipper unna :jepp:

Skrevet
Jeg gråt som bare det da jeg så Jordmødrene i høst jeg, og da var jeg temmelig "nygravert". Det er utrolig fascinerende å se på. Tror jeg må ha en runde til med den serien før jeg føder. Fortrinnsvis de lette fødslene ;)

God bedring til mannen din, håper du slipper unna :jepp:

Godt det ikke bare er meg :) Utrolig rørende og fint å se på!

Takk for det, og det håper jeg også! Ser bra ut hittil :)

Skrevet
Jeg har også hørt at gravide får lett tett nese, det er plagsomt! :(

Hmm, det kan nok stemme.

Synes jeg er tett i nesa hver bidige morgen denne vinteren...

god helg :klem:

Skrevet

God helg, Knøttet! :klemmer:

Noen planer?

Skrevet
Hmm, det kan nok stemme.

Synes jeg er tett i nesa hver bidige morgen denne vinteren...

god helg :klem:

:Nikke: Mye tett i nesen jeg også... plagsomt!

God helg! :klem:

God helg, Knøttet! :klemmer:

Noen planer?

Ikke noe annet enn å jobbe i morgen, og ellers bare slappe av og kose meg :)

================================================

Her om dagen var det en på jobben som kommenterte at jeg var gravid :overrasket: Det er så morsomt når folk ser det på meg! :-D Visste ikke at det vistes så tydelig jeg, men det gjør visst det. Hurra, jeg ser ikke bare småfeit ut! :fnise:

Fragle var veldig aktiv i går, både mannen og jeg kjente masse spark, men i dag har han vært mindre aktiv... Har ikke kjent noen "ordentlige" spark, bare mindre kraftige. Da blir jeg selvsagt bekymret... Trenger sikkert ikke det, siden jeg faktisk har kjent liv flere ganger i dag, men likevel... :(

Skrevet

:klem: Du trenger nok ikke å være bekymret når du har kjent liv! Er sikkert bare fragle som har lagt seg litt annerledes, og derfor sparkene kjennes "svakere" ut!

Håper mannen din blir fort frisk igjen!

God helg :klem1:

Skrevet

:Nikke:

Er nok bare lille fragle som har snudd litt på seg og sparker en annen vei. Er jo ikke rart du ikke kjenner så mye skikkelige spark, tror jeg kan telle min lille babys harde spark på to hender.... Kanskje h*n er litt forskiktig av seg? :fnise:

Morsomt at folk ser at du er gravid da! Jeg synes jeg bare så småfeit ut lenge.... Får vi se nytt magebilde snart da? :hoppe:

Ha en fin lørdag!

:klemmer:

Skrevet

Som de andre sier, du trenger sikkert ikke å bekymre deg når du har kjent liv... Han ligger sikkert bare litt annerledes.

Snart helg for deg også nå...? :)

Skrevet

Tror heller ikke du trenger å bekymre deg så lenge du har kjent ham. Ha en god lørdag :klem:

Skrevet
:klem: Du trenger nok ikke å være bekymret når du har kjent liv! Er sikkert bare fragle som har lagt seg litt annerledes, og derfor sparkene kjennes "svakere" ut!

Håper mannen din blir fort frisk igjen!

God helg :klem1:

Nei, sant det, men jeg tenker nå mitt likevel jeg da... Typisk det

Mannen er i form igjen nå, heldigvis

:Nikke:

Er nok bare lille fragle som har snudd litt på seg og sparker en annen vei. Er jo ikke rart du ikke kjenner så mye skikkelige spark, tror jeg kan telle min lille babys harde spark på to hender.... Kanskje h*n er litt forskiktig av seg? :fnise:

Morsomt at folk ser at du er gravid da! Jeg synes jeg bare så småfeit ut lenge.... Får vi se nytt magebilde snart da? :hoppe:

Ha en fin lørdag!

:klemmer:

Ja, det er nok sikkert det. Han var iallfall livligere i går etter at jeg hadde lagt meg :)

Tenkte å ta nytt magebilde til uka igjen.

En fin lørdag ønskes deg også! :klem:

Ønsker deg ei god helg knøttet :)

God helg! :)

God helg Knøttet!! :)

God helg! :)

Som de andre sier, du trenger sikkert ikke å bekymre deg når du har kjent liv... Han ligger sikkert bare litt annerledes.

Snart helg for deg også nå...? :)

Ja, får tro det.

Ja, nå er det helg! :hoppe:

Tror heller ikke du trenger å bekymre deg så lenge du har kjent ham. Ha en god lørdag :klem:

Sant det, blir bare så bekymret :sjenert:

Ha en fin helg! :klem:

Skrevet

Endelig helg!!! :hoppe: :juhu: :danse:

Jeg ser tydeligvis gravid ut, for kollegene mine, mannen og vennene mine sier det. Dessuten så sa jo han mannen som var innom jobben min det (og han har jeg aldri sett før) og i dag var det enda en person som nevnte det :-D Det var en som jeg møtte i utdrikningslaget mitt på jobb i dag. Han lurte på hvor langt på vei jeg var :-D Blir så fornøyd når folk ser jeg er gravid, jeg! :fnise: Små barn, store gleder, ja... ;)

Vi har parabol fra Canal Digital og jeg har lenge savnet TV3, men nå kommer TV3 på parabolen til mandag! Glad, glad, glad! :hoppe: Ja, jeg vet jeg er tv-slave :sjenert: Er veldig fornøyd, iallfall :fnise:

I natt drømte jeg at jeg hadde tatt en Ibux, og siden det ikke er bra for babyen fikk jeg helt panikk og var sikker på at noe var galt :(

:riste: Rare, rare drømmer...

I kveld blir det nok avslapning, og falafel til middag :-D Mannen har visst store planer om å rydde på kottet. Nå når Fragle kommer må vi jo få litt bedre plass, og så må vi rydde ut av skapene på soverommet, for å få plass til babyklær :hjerte: Jeg er ikke noe flink til å kaste ting :sjenert:

Skrevet

Kan tenke meg det synes på deg nå ja. Synes det har synes på meg lenge allerede... :sjenert:

Men greit om en slipper å bli altfor stor da...

Kjekt med mann som står på. Ikke alltid like greit å kaste ting... Må Fragle dele rom med dere?

Ha en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...