Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom med en liten :kos: Så bra at lille fraglen er aktiv, det betyr nok at han har det fint . Håper du får en fin uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Så fint magebilde du har lagt ut (for en stund siden) :rødme:

Hørtes ut som en fin tur til Istanbul. Pågående selgere hørtes veldig kjent ut :fnise: Men man lærer seg fort å overse dem, heldigvis.

Kos deg med fri! :)

Skrevet

Deilig med aktiv baby. Da slipper du sånne turer på føden hvor du lurer på om det faktisk lever der inne... :sjenert:

:klemmer:

Skrevet
Innom med en liten :kos: Så bra at lille fraglen er aktiv, det betyr nok at han har det fint . Håper du får en fin uke.

:kos: til deg også :)

Håper han har det fint, aktiv er han iallfall ;) En fin uke ønskes deg også!

Kose deg med fridagen din :klem:

Done! Og skal fortsette med rolig tv-kveld også ;):klem:

Hei! :)

Så fint magebilde du har lagt ut (for en stund siden) :rødme:

Hørtes ut som en fin tur til Istanbul. Pågående selgere hørtes veldig kjent ut :fnise: Men man lærer seg fort å overse dem, heldigvis.

Kos deg med fri! :)

Takk :)

Veldig fin tur, ja man må nesten bare overse selgerene, eventuelt snakke norsk tilbake til de for da forstår de lite :fnise:

Deilig med aktiv baby. Da slipper du sånne turer på føden hvor du lurer på om det faktisk lever der inne... :sjenert:

:klemmer:

Ja, veldig herlig å kjenne mye liv :) Slipper turer på føden pga bekymring enda iallfall, veldig greit :)

:klem:

Skrevet

I dag har mannen og jeg fartet rundt i byen. Først fikk vi forandret timen hos jordmor, for timen passet dårlig til mannen og jeg vil jo helst ha med han. Så nå ble den nesten forskjøvet med to uker. Så skulle vi til legen og ta blodprøve, men der var det sykdom blant de ansatte, så de hadde ikke tid. Da må jeg ta det i morgen. Så leverte jeg arbeidsklærne mine hos vikarbyrået jeg har jobbet, de trengte visst klærne tilbake, så får jeg heller låne nye hvis jeg skal jobbe der igjen. Så var vi innom Barnas hus og Barnas beste for å se på vognene og andre babyting. Vi hadde jo bestemt oss for vogn, og den holder vi på, så det blir nok en Emmaljunga :Nikke: Det var best service på Bebito, mest utvalg på Barnas beste, mens på Barnas hus sa de ikke engang hei til oss når vi kom, og ingen spurte om vi trengte hjelp... Dårlige greier.

Jeg er litt slapp for tida, men det hjelper å drikke vann merker jeg. Kanskje jeg er slapp pga jeg ikke har drukket vann før i dag? Er jo blitt så vant til å drikke mye vann når jeg er på jobb, og så plutselig er jeg hjemme en dag og drikker lite vann.

Nå er det 1 måned og 1 dag til 3d-ultralyd! :hoppe: og 20 dager til jordmortime :) Fint å ha noe å se frem til. Dessuten kommer foreldrene mine om litt over en uke. Vi har bestilt fly til konfirmasjonen til mannens søskenbarn i mai også, blir spennende å se hvordan det går å fly når jeg blir "stor"... Er ca 32 uker på vei når jeg flyr, så det går nok helt sikkert bra, men det blir vel mer slitsomt.

I går kjente mannen at Fragle sparket, flere ganger :hjerte: Kjempekoselig for oss alle tre, iallfall mannen og meg :fnise:

Stakkars mannen er ikke helt bra i dag, heldigvis har han fri men han er på varetelling nå. Jeg mente han ikke burde dra siden han er dårlig, men han mener han får ta seg fri i morgen i stedet, om han må. Håper ikke jeg også blir syk... Mamma mener gravide er mer motstandsdyktig enn ellers, men det har jeg aldri hørt :klø:

Skrevet
Mamma mener gravide er mer motstandsdyktig enn ellers, men det har jeg aldri hørt :klø:

Hmmm, det gjelder nå ikke meg iallefall :sjenert:

Først ble jeg skikkelig forkjøla i høst, for så å få diarè før jul... Har aldri vært så utmatta pga sykdom før. Så fikk jeg influensa med halsbetennelse på nyåret.

Uff, ikke meninga skremme deg nå. Krysser fingre for at du holder det unna all sykdom.

Ang. flytur, tror nok det går helt fint. Sist jeg var gravid var jeg ute og fløy 1 måned før termin, ikke lange turen da, men gikk bare fint :)

Skrevet
Hmmm, det gjelder nå ikke meg iallefall :sjenert:

Først ble jeg skikkelig forkjøla i høst, for så å få diarè før jul... Har aldri vært så utmatta pga sykdom før. Så fikk jeg influensa med halsbetennelse på nyåret.

Uff, ikke meninga skremme deg nå. Krysser fingre for at du holder det unna all sykdom.

Ang. flytur, tror nok det går helt fint. Sist jeg var gravid var jeg ute og fløy 1 måned før termin, ikke lange turen da, men gikk bare fint :)

Nei, jeg trodde det var omvendt jeg, alt man lettere ble syk når man er gravid :sjenert: Jeg bruker sjeldent å få influensa og langvarig forkjølelse, så jeg er egentlig ikke så bekymret.

:Nikke: Tror nok flyturen går fint, men jeg blir vel litt slitnere enn vanlig vil jeg tro.

Skrevet

Noen er friske som aldri før når de er gravide.

Rare kroppen. Får håpe du holder deg frisk. :)

Er det flere Barnas Hus-butikker i Tr.H, eller er det bare en?

Skrevet
Noen er friske som aldri før når de er gravide.

Rare kroppen. Får håpe du holder deg frisk. :)

Er det flere Barnas Hus-butikker i Tr.H, eller er det bare en?

Det hørtes logisk ut, ja... :) Takk, håper jeg også!

Hm, nå har jeg ikke sjekket, men det kom bare opp én når jeg søkte på gulesider iallfall, så jeg antar det er en :klø:

Skrevet

Kjenner en ansatt der. Skal få refs! ;)

Skrevet (endret)
Kjenner en ansatt der. Skal få refs! ;)

:ler: Derfor du lurte, ja! ;)

Gjorde visst feil, jeg :sjenert: Sjekket på nettsiden deres, det er to butikker likevel.

Endret av Knøttet
Skrevet

Skal få refs likevel bare sånn i tilfelle. ;)

Skrevet
Skal få refs likevel bare sånn i tilfelle. ;)

:ler: bra ;)

Skrevet

En gutt?? vet du at det er en gutt?? alt jeg går glipp av når jeg jobber så mye :sukk: :sukk:

Skrevet

:juhu: :danser: 23 uker!!! :danser: :juhu:

Jeg trodde også at imunforsvaret var dårligere når en var gravid. Men sikkert individuelt...

Får holde oss langt unna influensa bakteriene :Nikke:

Ha en fin dag.

Bare en måned til 3D UL :juhu:

:klem:

Skrevet

:hallo:

Hurra for 23 uker! :hoppe:

Jeg tror jeg har bedre immunforsvar som gravid, eller i hvert fall likt som før, men det er nok individuelt, ja :jepp:

Skrevet

:vinke:

Å, jeg blir helt stressa av barneutstyrsprat, jeg ... Vet at jeg burde shoppe litt rundt for å finne en bra deal på barnevogn, men jeg er så fryktelig dårlig på det! Kommer nok bare til å velge en vogn som en av dere andre har valgt og betale full pris. Dyrt, men enkelt!

Jeg er ganske sikker på at jeg er litt skrøpeligere nå enn da jeg ikke var gravid. Synes jeg blir lettere småsyk, og forkjølelsen fra før jul sitter fremdeles i. Men nå har jeg lest at gravide kvinner ofte er tett i nesen pga utvidede blodårer eller noe, så kanskje det rett og slett er det som "feiler" meg? Hvem vet.

Håper du har det bra! :klem:

Skrevet

Bare innom å oppdaterer meg litt ;)

Håper formen er god og at du har en fin fin dag!!

:klem1:

Skrevet

23 uker!

:hoppe:

Vet du hva, det var skikkelig dårlig service på Barnas Hus her også. Ingen som spurte om vi ville ha hjelp, og vi prøvde å finne hjelp, men den eneste ansatte vi så stod i kassa... Tok minst et kvarter før vi fikk huket tak i et menneske... Skikkelig dårlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...