Midnattsol Skrevet 22. februar 2008 #1761 Del Skrevet 22. februar 2008 God tur og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. februar 2008 #1762 Del Skrevet 23. februar 2008 Håper du har det fint og koser deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1763 Del Skrevet 24. februar 2008 God tur til Bergen! Takk! Dumme nettbanken! Godt du fikk ordna det likevel. God tur! Jepp, hadde vært ille å vært i Bergen uten penger... Heldigvis har jeg mannen som kan fikse det for meg om det hadde blitt krise, da. Masse god tur til Bergen. Da slipper du hvertfall malingslukta noen dager:) Kjenner til det med å være følsom på lukter. Synes jeg har det sånn allerede jeg (5 uker i dag). GOD TUR Takk. Var herlig å slippe malingslukta, ja! God helg, og god tur! Takk! Ønsker deg en fin helg og håper du får det koselig i Bergen Takk for det! Hadde det veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1764 Del Skrevet 24. februar 2008 God tur og god helg! Takk for det, og i like måde! Håper du har det fint og koser deg masse Takk for det! Koste oss, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1765 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) I'm baaaack! Har hatt det kjempefint i Bergen, og har shoppet litt for mye Flyturen nedover ble veldig turbulent, så jeg ble skikkelig dårlig og måtte legge meg ned i nabosetet når flyet endelig landet. Prøvde å kaste opp også, men jeg greide det rett og slett ikke Føltes som om kroppen min nekter å kaste opp, selv om jeg var styggdårlig. Heldigvis ble jeg bedre etter å ha ligget litt, men når jeg kom meg opp på bena igjen så skalv jeg som bare fy,og det fortsatte jeg med en god stund. Det var helt forferdelig ubehagelig... Hater å bli dårlig Fikk som sagt handlet en god del Ble to gensre, to kjoler med plass til mage og tre topper til å bruke under kjoler med stropper. Så nå har jeg litt mer gravidklær, selv om jeg ikke fant en eneste fin mammabukse. Ja, jeg er kresen på bukser Det var kjempeherlig å komme hjem til mannen i dag Vi har bare slappet av, vært på kafè og koooost oss :hjerte: Har litt gravidplager for tida, iallfall tror jeg det er gravidplager. Jeg merker at jeg får vondt når jeg ligger på ene sida for lenge om natta. Jeg bruker sjeldent å våkne midt på natta, men i det siste så har jeg våknet flere ganger på natta og hatt "vondt" i låret, hofta o.l. Dessuten er jeg sånn typisk gravidsvimmel. Altså at jeg blir kjempesvimmel om jeg reiser meg fort, snur meg i senga og lignende. Spesielt om morgenen. Ubehagelig, men det varer heldigvis bare 3-5sekunder av gangen. Er litt redd for at det skal bli verre, slik jeg var for noen uker siden Dessuten har jeg litt "hetetokter" virker det som. Når jeg kom hjem i dag så var jeg så varm at vi måtte lukke opp vinduet, mens mannen satt og var kald... På tirsdag har mannen og jeg fri sammen, det blir herlig å ha fri samme dagen for engangsskyld Da skal jeg til legen og ta toxoplasmoseprøve, fordi vi var i Tyrkia, og så skal vi ut og se på flere barnevogner. Vi har jo bestemt oss for barnevogn, men det skader ikke å se mer. Føler som Fragle presser på blæra mi, slemme babyen Forresten, jeg har gått opp mellom 3-5kg. Dvs jeg har veid meg ca tre ganger. Første gangen når jeg var i uke 6, andre gangen for lenge siden (husker ikke når) og tredje gangen i helga. Siden første gangen har jeg gått opp 8kg, men første gangen jeg veide meg var rett etter at jeg hadde kvalmeperioden, og da hadde jeg ikke fått i meg noe særlig mat på flere dager og veide mindre enn jeg bruker vanligvis. Derfor har jeg gått opp 3-5kg sånn ca. Har jo ikke vekt hjemme, så det er ikke så lett dette. Dessuten har ikke legen min veid meg enda heller Endret 24. februar 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. februar 2008 #1766 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei! Er bare spent på hvilken vogn dere har bestemt dere for?? Vi er også på jakt etter vogn. Helst brukt da, men kommer vi over ei ny som ikke er såå dyr, så slår vi til Vi solgte nemlig vogna vi hadde etter at nr. 2 slutta bruke den, skulle jo ikke bli gravid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. februar 2008 #1767 Del Skrevet 25. februar 2008 Hørtes ut som en fin tur, og moro å få shoppet litt Flyturen hørtes forferdelig ut. Godt du kom deg etterhvert. Det med vondt i låret, hofta når en våkner har jeg også... Liker ikke helt det, for det er kommet etter jeg fikk tilpasset arbeidsplass og ble sjekket hos legen... Vært ille i helga, noe jeg synes er rart siden den var ganske rolig... Men må vel regne med litt plager av graviditeten... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. februar 2008 #1768 Del Skrevet 25. februar 2008 Huff, hørtes ikke ut som en bra flytur.. Men så bra du hadde det fint i Bergen, da. Sikkert digg å ha fått kjøpt inn litt mamma-klær. Blir sikkert deilig å ha fri med mannen og kose seg med vogn-titting :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. februar 2008 #1769 Del Skrevet 25. februar 2008 Hørtes fint ut med shoppingtur i Bergen. Kos deg på bytur og vognkikking. Hva slags har dere tenkt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 25. februar 2008 #1770 Del Skrevet 25. februar 2008 Så artig med klær! Man må nok regne med noen gravidplager ja, dessverre. Jeg kjenner ikke noe i hofta/beinet/bekkenet, men synes det er ekkelt å ligge på rygg, for da presses magen nedover, på et vis. Og hvis jeg ligger på siden, så kjennes det ut som om huden på oversiden av magen strekker seg veldig, fordi magen ikke er stor nok til å hvile på madrassen ennå Jaja, det skal ikke være lett Men det hjelper å legge ei pute under magen, fant jeg ut. Og for en gevinst! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #1771 Del Skrevet 25. februar 2008 Shopping!!!! :juhu: Artig med vogntitting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. februar 2008 #1772 Del Skrevet 25. februar 2008 Velkommen tilbake! Høres ut som en fæl flytur. Godt å være hjemme igjen. Sånn hofte/lår vondt har jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1773 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei! Er bare spent på hvilken vogn dere har bestemt dere for?? Vi er også på jakt etter vogn. Helst brukt da, men kommer vi over ei ny som ikke er såå dyr, så slår vi til Vi solgte nemlig vogna vi hadde etter at nr. 2 slutta bruke den, skulle jo ikke bli gravid igjen Hei hei Vi har bestemt oss for Emmaljunga Cangaroo. Egentlig likte vi ikke trehjulinger, men fant ut at det er veldig praktisk i forhold til svingradius, vekt osv. Falt for den vogna, så det blir nok den Hehe... Kjedelig at dere solgte vogna, men dere finner nok ei ny ei Hva hadde dere da, og var dere fornøyd? Hørtes ut som en fin tur, og moro å få shoppet litt Flyturen hørtes forferdelig ut. Godt du kom deg etterhvert. Det med vondt i låret, hofta når en våkner har jeg også... Liker ikke helt det, for det er kommet etter jeg fikk tilpasset arbeidsplass og ble sjekket hos legen... Vært ille i helga, noe jeg synes er rart siden den var ganske rolig... Men må vel regne med litt plager av graviditeten... Ha en fin dag Heisann Veldig fin tur, og herlig med fri og shopping! Hadde jeg fortsatt å være kvalm lenge etter flyturen hadde jeg seriøst vurdert å ikke fly noe mer, det var helt grusomt... Ekkelt å ha vondt i lår og hofter når man våkner ja, men det er vel "vanlige" plager dessverre... Ha en fin dag du også! Huff, hørtes ikke ut som en bra flytur.. Men så bra du hadde det fint i Bergen, da. Sikkert digg å ha fått kjøpt inn litt mamma-klær. Blir sikkert deilig å ha fri med mannen og kose seg med vogn-titting :rødme: Nei, fæææl flytur! Herlig med mammaklær, ja. Hadde ikke så mye fra før, selv om jeg godt kan bruke endel av gensrene mine en god stund enda. Vogntitting med mannen blir herlig! :-D Hørtes fint ut med shoppingtur i Bergen. Kos deg på bytur og vognkikking. Hva slags har dere tenkt på da? Jepp, storkoste meg Takk for det. Vi har tenkt på en Emmaljunga Cangaroo. Hvilken vogn/vogner har dere og er dere fornøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1774 Del Skrevet 25. februar 2008 Så artig med klær! Man må nok regne med noen gravidplager ja, dessverre. Jeg kjenner ikke noe i hofta/beinet/bekkenet, men synes det er ekkelt å ligge på rygg, for da presses magen nedover, på et vis. Og hvis jeg ligger på siden, så kjennes det ut som om huden på oversiden av magen strekker seg veldig, fordi magen ikke er stor nok til å hvile på madrassen ennå Jaja, det skal ikke være lett Men det hjelper å legge ei pute under magen, fant jeg ut. Og for en gevinst! Ha en fin dag Ryggen ligger jeg aldri på, så det er ikke noe problem her. Greier du å ligge på magen da? Jeg har prøvd, selv om jeg vanligvis ikke ligger på magen, men det er så sært, for jeg kjenner at jeg liksom ligger på "noe" Ikke vondt, bare sært Ha en fin dag du også! Shopping!!!! :juhu: Artig med vogntitting. Shopping er alltid gøy Jepp, vogntitting er spennende! Selv om vi egentlig har bestemt oss Velkommen tilbake! Høres ut som en fæl flytur. Godt å være hjemme igjen. Sånn hofte/lår vondt har jeg også... Takk for det Flyturen var grusomt, godt det er mange måneder til jeg skal fly igjen, jeg gruer meg faktisk allerede "Godt" det ikke bare er jeg som har hofte- og lårvondt. Altså, misforstå meg rett... Da vet jeg iallfall at det er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1775 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Så trøtt! Var stuptrøtt når jeg våknet i dag, men det var kjempeherlig å sove i sin egen seng, ved siden av mannen igjen I morgen skal jeg sove lenge, men ikke alt for lenge for jeg har diverse ting jeg må få gjort. Må til jordmor og få flyttet timen, slik at mannen kan være med for jeg vil så gjerne ha han med på alt som har med graviditeten å gjøre. Han vil veldig gjerne bli med også, altså, det er ikke slik at jeg tvinger han Han er så søt og engasjert atte Så må jeg til legen for å ta blodprøve for å finne ut om jeg fikk toxoplasmose i Tyrkia, og for å finne ut hvordan jernverdiene mine er. Tviler på at de er særlig bedre, jeg er sånn typisk "graviditetssvimmel" for tida... Og så skal vi på en butikk og se på flere barnevogner. Fridagen blir ikke helt fridag, men mye bedre enn å jobbe Endret 25. februar 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. februar 2008 #1776 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hei hei Vi har bestemt oss for Emmaljunga Cangaroo. Egentlig likte vi ikke trehjulinger, men fant ut at det er veldig praktisk i forhold til svingradius, vekt osv. Falt for den vogna, så det blir nok den Hehe... Kjedelig at dere solgte vogna, men dere finner nok ei ny ei Hva hadde dere da, og var dere fornøyd? Vi hadde ei gammel-gammel Simo kombivogn, og ja-var fornøyd med den. Den hadde sånne hvite store hjul som var før i tiden Neida, det var en -98modell ettersom størstejenta er født i -99, vi kjøpte den brukt Solgte den litt med hensikt også, ville ikke brukt den nå...jada, jeg er prippen og fin på det :rødme: Endret 25. februar 2008 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. februar 2008 #1777 Del Skrevet 25. februar 2008 Ikke noe moro å bli svimmel, det er vemlig, men så er det en bra grunn til det. Fraglen din vil at du vet at han er der inne Ha en fin fridag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. februar 2008 #1778 Del Skrevet 25. februar 2008 Tittei! Høres ut som en fin tur i Bergen til tross for ultrakjip flytur! Shopping er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1779 Del Skrevet 25. februar 2008 Vi hadde ei gammel-gammel Simo kombivogn, og ja-var fornøyd med den. Den hadde sånne hvite store hjul som var før i tiden Neida, det var en -98modell ettersom størstejenta er født i -99, vi kjøpte den brukt Solgte den litt med hensikt også, ville ikke brukt den nå...jada, jeg er prippen og fin på det :rødme: Okay, da vet jeg jo at Simo er greie vogner. Greit med folk med erfaring Skjønner egentlig at dere ikke ville brukt den nå, så isåfall er jeg også prippen og fin på det Ikke noe moro å bli svimmel, det er vemlig, men så er det en bra grunn til det. Fraglen din vil at du vet at han er der inne Ha en fin fridag i morgen Mhm... Merker godt at han er der iallfall, livlig krabat Tittei! Høres ut som en fin tur i Bergen til tross for ultrakjip flytur! Shopping er bra Heisann Var en veldig fin tur, koste meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1780 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror vi må forberede oss på å få en livlig baby! Fragle er ganske så livlig for tida, sparker mye. I dag har mannen kjent han sparke en tre ganger også, herlig Jeg er med på den store mor- og barnundersøkelsen og i går fylte jeg ut et nytt skjema angående matvaner. Merker at jeg er kresen og vegetarianer, ja Skulle fylle ut hva jeg har spist siden jeg ble gravid, og hvor ofte. Ble mange kryss det ble "0" i, ja Fortsatt sliten og trøtt Gleder meg til å legge meg Mannen var kjempesnill og tok med bokscola til meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå