Gjest imli Skrevet 19. februar 2008 #1741 Skrevet 19. februar 2008 Hmm.. Hvordan virker de, altså hvordan er de annerledes enn andre strømpebukser? De er liksom større foran... Slik man av og til skulle ønske vanlige strømpebukser var bak Veldig behagelig, men muligens litt store til deg ennå? Husker jeg kjøpte det tidlig, og endte opp med å bruke dem bak fram Nå er derimot magen større enn rumpa
Knøttet Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #1742 Skrevet 19. februar 2008 Det finnes jo også sånne strømpebukser uten strikk i livet Men et enkelt søk på H&M, så fant jeg denne! Takk Sidene til H&M er visst nede, eller så er det bare akkurat den siden du sendte som er nede for tida. Skal sjekke igjen senere De er liksom større foran... Slik man av og til skulle ønske vanlige strømpebukser var bak Veldig behagelig, men muligens litt store til deg ennå? Husker jeg kjøpte det tidlig, og endte opp med å bruke dem bak fram Nå er derimot magen større enn rumpa Ah, nesten som en mammabukse altså Hvis de ikke er "verre" enn mammabukser tror jeg jeg kan bruke slikt nå, for mammabuksen min er ikke for stor i livet, selv om jeg kan fylle den ut enda mer såklart
Knøttet Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #1744 Skrevet 20. februar 2008 22 uker Yey! :-D ========================================== Leste om uke 22 i dag, det stod faktisk at fragle kan overleve utenfor magen min nå. Er det virkelig sant? Det hørtes litt for tidlig ut og veldig usannsynlig :klø: Spiller ingen trille egentlig, for han skal ikke ut enda, det har jeg bestemt I dag er mannen ferdig tidlig på jobb, dessverre jobber jeg til seks Men han kommer innom jobben, så går vi på butikken og hjem og lager noe ordentlig mat. Kose oss litt sammen siden jeg drar til Bergen i morgen Er litt bekymret for mamma for tida jeg. Foreldrene mine skilte seg nettopp, og nå tror mamma det er slutt med kjæresten fordi hun ikke har hørt fra han på fjorten dager. Skjønner jo at hun tror det, men hva slags fyr er det som ikke hører fra seg på fjorten dager?! Jeg tenker det har skjedd han noe, men umulig å si. Dessuten føler hun seg litt ensom i nyleiligheten, og ville så gjerne at vi skulle komme på besøk i påsken, noe vi ikke kan fordi svigerinna mi kommer hit på besøk Så nå driver jeg å planlegger når vi kan dra nedover til foreldrene mine, har faktisk litt hjemlengsel... Blir slik når jeg ikke har vært hjemme på lenge, og nå har jeg ikke vært hjemme siden jul Jeg kjøpte meg dekkstift hos Body Shop her om dagen, fordi jeg har endel røde kviseområder som plaaager meg veldig. Føler meg mindre pen... Endelig har jeg funnet meg en dekkstift som jeg synes virker! :-D Små barn, store gleder
Midnattsol Skrevet 20. februar 2008 #1745 Skrevet 20. februar 2008 22 uker!! :-D Skjønner du har hjemlengsel. Det hadde jeg støtt og stadig når jeg bodde i en annen by. Så rart at han ikke har gitt lyd fra seg på fjorten dager. Er det noen andre som har hørt noe fra han?
Doratheexplorer Skrevet 20. februar 2008 #1746 Skrevet 20. februar 2008 Leste om uke 22 i dag, det stod faktisk at fragle kan overleve utenfor magen min nå. Er det virkelig sant? Det hørtes litt for tidlig ut og veldig usannsynlig :klø: Spiller ingen trille egentlig, for han skal ikke ut enda, det har jeg bestemt Tror nok det er litt tidlig ja. Visst du går inn på Babyverden og terminkalkulatoren der finner du at av det. Så herlig med en kosekveld da Du finner sikkert mammaklær i Bergen
Amused Skrevet 20. februar 2008 #1747 Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror det er uke 24 som er grensen for når legene gjør alt for at barnet skal overleve Stakkars moren din, får håpe det ordner seg. Og hun blir nok kjempeglad for å få besøk, ja. Skjønner godt at du har hjemlengsel, og tiden flyr jo avgårde Og grattis med ny dekkstift!
jente 79 Skrevet 20. februar 2008 #1748 Skrevet 20. februar 2008 22 uker Tror ikke det er så galt at lille Fragle kan overleve nå. Men krever utrolig mye av både han og helsepersonellet. Mener jeg leste nå ved uke 25 at det er såpass stor sannsynlighet at de overlever at de prøver alt de kan for at barnet skal vokse opp. Men først etter 27 uker er passert at 9 av 10 barn overlever hvis de fødes så tidlig. I det hele tatt får han holde seg på plass en god stund til, selv omd et er en fin milepæl å passere Ha en fin dag
MellonCollie Skrevet 20. februar 2008 #1749 Skrevet 20. februar 2008 22 uker! :juhu: Det du skrev med rødvin og lukt... det kjenner jeg igjen. Jeg har egentlig vært sånn helt fra begynnelsen av svangerskapet - spesielt alkohollukt og sigarettlukt er jeg utrolig sensitiv på! Dette får kjæresten unngjelde for, for jeg klarer omtrent ikke kysse ham selv om han bare har tatt 2 pils. Klarer ikke lukta i det hele tatt... I tillegg hadde vi en episode for et par uker siden. Jeg var ute med noen venninner sent, og han hadde lagt seg når jeg kom hjem... dagen etter sitter vi i sofaen, da jeg føler jeg må spørre etter å ha lurt en stund.. "røyka du i går?". Han datt jo nesten ut av sofaen - for han hadde tatt seg 1 røyk, mens han gikk hjem fra en kompis. Så ikke røyka innendørs, og han hadde ikke på seg samme klær dagen etter, og han hadde både dusja og pusset tenner Jepp - luktesansen kan nok bli noe bedre
Gjest imli Skrevet 20. februar 2008 #1750 Skrevet 20. februar 2008 22 uker Skjønner godt at du får hjemmelengsel. Han kjæresten til moren din hørtes litt upålitelig ut. Men kanskje hun burde kontakte ham? Får håpe du får til en tur nedover etterhvert da Tenk at lille fragle nesten kan overleve om han blir født nå. Har hørt alt fra uke 22 til uke 25. Men på sykehusene prøver de å redde ungene fra uke 24, før det regner de det som abort... Vi får satse på at han trives så godt inni deg at han holder seg der en god stund til
flickan Skrevet 21. februar 2008 #1751 Skrevet 21. februar 2008 innommed en liten enig med deg i at fraglen ikke må bli født enda.. Det er for tidlig..*passe godt på beibisen i magen*
Knøttet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1752 Skrevet 21. februar 2008 22 uker!! :-D Skjønner du har hjemlengsel. Det hadde jeg støtt og stadig når jeg bodde i en annen by. Så rart at han ikke har gitt lyd fra seg på fjorten dager. Er det noen andre som har hørt noe fra han? Ja! Det er alltid godt, og litt rart, å komme hjem til byen jeg vokste opp i. Han bor i Frankrike, og mamma kjenner ingen andre der, så jeg vet ikke om han har gitt lyd fra seg til andre Litt komplisert dette... Tror nok det er litt tidlig ja. Visst du går inn på Babyverden og terminkalkulatoren der finner du at av det. Så herlig med en kosekveld da Du finner sikkert mammaklær i Bergen Ikke vet jeg... Leste det bare i tickeren min og et annet sted. Håper jeg finner mammaklær i bergen, men jeg aner ikke hvor jeg skal lete... Jeg tror det er uke 24 som er grensen for når legene gjør alt for at barnet skal overleve Stakkars moren din, får håpe det ordner seg. Og hun blir nok kjempeglad for å få besøk, ja. Skjønner godt at du har hjemlengsel, og tiden flyr jo avgårde Og grattis med ny dekkstift! Stemmer nok det Håper det går bedre med mamma nå, har ikke snakket med henne siden tirsdag. Skal ringe en dag. Det ordner seg nok
Knøttet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1753 Skrevet 21. februar 2008 22 uker Tror ikke det er så galt at lille Fragle kan overleve nå. Men krever utrolig mye av både han og helsepersonellet. Mener jeg leste nå ved uke 25 at det er såpass stor sannsynlighet at de overlever at de prøver alt de kan for at barnet skal vokse opp. Men først etter 27 uker er passert at 9 av 10 barn overlever hvis de fødes så tidlig. I det hele tatt får han holde seg på plass en god stund til, selv omd et er en fin milepæl å passere Ha en fin dag Han får holde seg på plass en god stund til! : En fin dag til deg også! :klem 22 uker! :juhu: Det du skrev med rødvin og lukt... det kjenner jeg igjen. Jeg har egentlig vært sånn helt fra begynnelsen av svangerskapet - spesielt alkohollukt og sigarettlukt er jeg utrolig sensitiv på! Dette får kjæresten unngjelde for, for jeg klarer omtrent ikke kysse ham selv om han bare har tatt 2 pils. Klarer ikke lukta i det hele tatt... I tillegg hadde vi en episode for et par uker siden. Jeg var ute med noen venninner sent, og han hadde lagt seg når jeg kom hjem... dagen etter sitter vi i sofaen, da jeg føler jeg må spørre etter å ha lurt en stund.. "røyka du i går?". Han datt jo nesten ut av sofaen - for han hadde tatt seg 1 røyk, mens han gikk hjem fra en kompis. Så ikke røyka innendørs, og han hadde ikke på seg samme klær dagen etter, og han hadde både dusja og pusset tenner Jepp - luktesansen kan nok bli noe bedre Hehe, flere som er sensitiv for lukt, ja? Nå har de begynt å male i førsteetasjen i huset vi bor i, og det stinker whitespirit og maling helt opp hit... Ekkelt. Bra gjort at du luktet at mannen hadde røykt! 22 uker Skjønner godt at du får hjemmelengsel. Han kjæresten til moren din hørtes litt upålitelig ut. Men kanskje hun burde kontakte ham? Får håpe du får til en tur nedover etterhvert da Tenk at lille fragle nesten kan overleve om han blir født nå. Har hørt alt fra uke 22 til uke 25. Men på sykehusene prøver de å redde ungene fra uke 24, før det regner de det som abort... Vi får satse på at han trives så godt inni deg at han holder seg der en god stund til Ja, han virker litt upålitelig... Det er egentlig ganske innviklet, og en lang historie hele greiene... Jepp, Fragle får holde seg på plass! innommed en liten enig med deg i at fraglen ikke må bli født enda.. Det er for tidlig..*passe godt på beibisen i magen* til deg også!
Knøttet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1754 Skrevet 21. februar 2008 Nå er jeg sur! Reiser jo snart, men får ikke overført penger fordi den %¤&¤%/%&/@£€[[€]]{ Skandiabanken ikke greier å jobbe hverken i Opera eller IE... Heldigvis har mannen allerede innstallert sikkerhetssertifikatet til kontoen sin på min pc, så jeg får overført penger derfra. Jeg blir bare så sint når ting ikke gjør som jeg vil! Det stinker whitespirit og maling i huset, fordi de maler i førsteetasje. Skikkelig ekkelt og plagsomt, til og med på soverommet lukter det Håper virkelig de blir ferdig med malingen snart, dette er plagsomt! Skal ta turen innom deres dagbøker snart, men jeg må nesten pakke og slike ting, og så reiser jeg snart. God helg, alle sammen! :-D
Gjest imli Skrevet 21. februar 2008 #1756 Skrevet 21. februar 2008 Dumme nettbanken! Godt du fikk ordna det likevel. God tur!
**Emma** Skrevet 22. februar 2008 #1757 Skrevet 22. februar 2008 Masse god tur til Bergen. Da slipper du hvertfall malingslukta noen dager:) Kjenner til det med å være følsom på lukter. Synes jeg har det sånn allerede jeg (5 uker i dag). GOD TUR
naley Skrevet 22. februar 2008 #1760 Skrevet 22. februar 2008 Ønsker deg en fin helg og håper du får det koselig i Bergen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå