Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Velkommen hjem (litt forsinket).. :klem. Høres ut som du har hatt en deilig bryllupsreise.

fiint magebilde har du tatt og. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes også at jeg har kjent mye til lillegutt når jeg sitter. Spesielt på jobb...

Nå i det siste har det endret seg litt. Kan kjenne sterker spark og også mer når jeg ligger. Men veksler veldig...

:hoppe: 21 uker :hoppe:

Godt det ikke bare er jeg som kjenner babyen mest når jeg sitter, da er det sikkert vanlig :)

Sikkert ikke så rart at du kjenner spark når du står også, du er jo en del lengre enn meg, så sparkene er nok kraftigere :Nikke:

Yey, 21 uker! Som tida går! :-D

21 uker!

:juhu:

Nå begynner du å komme langt på vei. Og så deilig å kjenne mye liv.

Jepp :Nikke: Herlig! :-D

Velkommen hjem (litt forsinket).. :klem. Høres ut som du har hatt en deilig bryllupsreise.

fiint magebilde har du tatt og. :hoppe:

Takk :)

Vi hadde en super bryllupsreise, om enn ikke så tradisjonell ;)

Skrevet
Godt det ikke bare er jeg som kjenner babyen mest når jeg sitter, da er det sikkert vanlig :)

Sikkert ikke så rart at du kjenner spark når du står også, du er jo en del lengre enn meg, så sparkene er nok kraftigere :Nikke:

Ja, har endret seg veldig de siste ukene... Var vel rundt uke 24/25 en kan forvente å kjenne bevegelser hver dag. Du får bare glede deg :-D

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Jeg kjente mest når jeg lå på ryggen sånn i begynnelsen. Akkurat nå kjenner jeg faktisk lillebaby bevege seg sånn at jeg får sånn rar form på magen :ler:

Ha en fin dag!

Skrevet (endret)

Koselig å lese om spark!!!

Jeg kjenner det også best når jeg sitter, og når jeg ligger. Kommer nok helt sikkert til å kjenne mer til det uansett kroppsstilling når sparkene blir kraftigere :;

Håper du har en finfin dag!

Har forresten lagt ut magebilde.... Litt flaut, men morsomt å ha noe å se tilbake på ;) Har jo fått noen hint tidligere, er bare litt treig :sjenert:

Endret av bizzy
Skrevet

Koselig å se magebilder. Ser at du er gravid nå ja.

Tyrkia turen hørtes kjekk ut. Må være herlig å reise fra snø og kulde til varme Tyrkia.

Sikkert spennende å kjenne spark fra babyen. Det er jo et lite mirakel alt som skjer rundt graviditeten og fødselen. Nyt tiden.

Happy Valentine's!

Skrevet

Fiiiine magen :rødme:

Jeg synes jeg ser så mange gravide damer i Trondheim for tiden, og føler meg litt dum som går og titter sånn på magene :ler: Så om du treffer på ei jente som ser litt småtykk ut som titter på magen din, så er det bare meg som går rundt og er sjalu på de store magene til "alle andre"! ;) Jeg vil også se gravid ut, ikke bare småtjukk!

Har du noen spennende helgeplaner da Knøttet? Håper du koser deg i alle fall :klem:

Skrevet
Ja, har endret seg veldig de siste ukene... Var vel rundt uke 24/25 en kan forvente å kjenne bevegelser hver dag. Du får bare glede deg :-D

Ha en fin dag :klem:

:Nikke: Gjett om jeg gjør! :-D

Takk for det, ha en fin dag du også! :klem:

Jeg kjente mest når jeg lå på ryggen sånn i begynnelsen. Akkurat nå kjenner jeg faktisk lillebaby bevege seg sånn at jeg får sånn rar form på magen :ler:

Ha en fin dag!

:fnise: Så morsomt at magen din får rar form når babyen beveger seg ;)

Ha en fin dag du også!

Kjempefin mage! :jepp:

Takk... :)

:klemmer:

:klem:

Skrevet
Koselig å lese om spark!!!

Jeg kjenner det også best når jeg sitter, og når jeg ligger. Kommer nok helt sikkert til å kjenne mer til det uansett kroppsstilling når sparkene blir kraftigere :;

Håper du har en finfin dag!

Har forresten lagt ut magebilde.... Litt flaut, men morsomt å ha noe å se tilbake på ;) Har jo fått noen hint tidligere, er bare litt treig :sjenert:

Koselig å kjenne spark :hjerte: Gleder meg til å kjenne mer, og kjenne det godt utenpå også :)

Kjempefin mage du har! Glemte å kommentere det i dagboken din...

Ha en fin dag du også!

Koselig å se magebilder. Ser at du er gravid nå ja.

Tyrkia turen hørtes kjekk ut. Må være herlig å reise fra snø og kulde til varme Tyrkia.

Sikkert spennende å kjenne spark fra babyen. Det er jo et lite mirakel alt som skjer rundt graviditeten og fødselen. Nyt tiden.

Happy Valentine's!

Så koselig at man ser jeg er gravid :-D

Det var ikke så varmt i Tyrkia på denne årstiden, men herlig var det! :-D

:Nikke: Lille, fantastiske mirakelet... :hjerte:

Tiden skal nyte!

Happy forsinket valentines og god helg! :-D

Fiiiine magen :rødme:

Jeg synes jeg ser så mange gravide damer i Trondheim for tiden, og føler meg litt dum som går og titter sånn på magene :ler: Så om du treffer på ei jente som ser litt småtykk ut som titter på magen din, så er det bare meg som går rundt og er sjalu på de store magene til "alle andre"! ;) Jeg vil også se gravid ut, ikke bare småtjukk!

Har du noen spennende helgeplaner da Knøttet? Håper du koser deg i alle fall :klem:

Takk... :)

Haha! Skal si "Hei MellonCollie" om noen ser på magen min :fnise:

Jeg er slik selv, jeg, tror jeg titter litt mye på andres gravidmage :ler:

Ingen spennende helgeplaner hittil, bare herlig avslapning! :-D Dvs, må bare jobbe i morgen først... :frustrert:

Du da?

God helg! :klem:

Skrevet

Nå tror jeg jeg burde slutte å dra på kino... Jeg blir jo bare dårlig, jo! :frustrert: Jeg tåler rett og slett ikke filmer som filmes "urolig"! Sist jeg ble dårlig var det siste Bourne-filmen, i går skulle vi se Cloverfield, men siden hele filmen filmes med håndholdt kamera gikk det heller dårlig... Måtte gå ut jeg, svimmel og dårlig :spy:

Utenom det hadde vi en kjempekoselig valentinesdag :) Drakk kakao på Choco Boco og bare koste oss sammen :hjerte: Mannen min er herlig! :-D

Vi skal i konfirmasjon i begynnelsen av mai, når jeg er 32 uker på vei. Det skal gå bra å fly da? Hvis jeg ikke har noen plager, altså... Eller hvis jeg ikke er stor som en hvalross :fnise:

Dessuten skal vi visst i bryllup i august! :-D Jeg har aldri vært i noen bryllup, utenom mitt eget. Litt spesielt også, fordi de vi er bedt i bryllup til kom i vårt bryllup med en 5 uker gammel baby, og nå skal vi i deres, og lille fragle er ikke gamle gutten når vi drar :hjerte:

Heldigvis snart helg, bare seks timer med jobbing så kan jeg slappe av! Skal sove leeenge på søndag :-D

Det er vel vanlig at det er forskjellig styrke på sparkene? :klø: Noen ganger er det slik at jeg nesten ikke merker det, andre ganger så kjenner jeg det godt. I dag har han vært ganske rolig, så da jeg kjente et par kraftige spark litt utpå ettermiddagen var det veldig betryggende :)

Skrevet

Cloverfield, ja. Ikke min type film for å si det sånn. Syntes egentlig den ble litt teit også.

God lørdag. :klemmer:

Skrevet

deilig med kino da.. har ikke helt fått med meg hva slags film Cloverfield er jeg, men selv er jeg ikke glad i å se brutale filmer på kino. blir skikkelig redd og synes bare det er ubehagerlig..

Jeg går også og misunner gravid-mager i Trondheim, så du får ham meg unnskyldt om jeg stirrer for mye.. :fnise:

*tenk om vi har gått forbi hverandre mange ganger uten å vite det*

Skrevet

Så koselig det hørtes ut med valentinsdag da. Vi feira med svangerskapskurs vi :fnise:

Å fly i uke 32 hadde ikke vært noe problem for meg i alle fall. Du får vel bare vente å se på formen, men sannsynligvis går det helt fint :)

Skrevet
Cloverfield, ja. Ikke min type film for å si det sånn. Syntes egentlig den ble litt teit også.

God lørdag. :klemmer:

Jeg så ikke nok til å si om det er min type film eller ikke... For meg virket det som en helt vanlig katastrofefillm. Litt teit med dette "monsteret" som ødela New York, men... :vetikke:

God helg til deg også! :klem:

deilig med kino da.. har ikke helt fått med meg hva slags film Cloverfield er jeg, men selv er jeg ikke glad i å se brutale filmer på kino. blir skikkelig redd og synes bare det er ubehagerlig..

Jeg går også og misunner gravid-mager i Trondheim, så du får ham meg unnskyldt om jeg stirrer for mye.. :fnise:

*tenk om vi har gått forbi hverandre mange ganger uten å vite det*

:Nikke: Koselig å finne på noe på Valentinesdagen :) Hva mener du med brutal? Jeg takler ikke skrekkfilmer, men action- og katastrofefilmer går greit... Jeg blir redd av skrekkfilmer, jeg :sjenert:

:fnise: Godt det ikke bare er jeg som går og ser på gravidmager i trondheim :ler Bare stirr i vei du, da vet jeg det er deg ;)

Så koselig det hørtes ut med valentinsdag da. Vi feira med svangerskapskurs vi :fnise:

Å fly i uke 32 hadde ikke vært noe problem for meg i alle fall. Du får vel bare vente å se på formen, men sannsynligvis går det helt fint :)

Svangerskapskurs på valentinesdagen hørtes jo koselig ut! Originalt, men koselig :)

Jeg går utifra at jeg kan fly i uke 32, med mindre jeg blir så stor at jeg ikke kommer inn flydøra :fnise: Det blir nok litt slitsommere, men det går nok bra :)

Skrevet

I går ble det fest hos noen venner. Veldig koselig, men jeg må være verdens kjedeligste å feste med. Jeg var både trøtt og sliten, og når man ikke drikker får man jo ikke skikkelig feststemning heller. Men jeg hadde det koselig, altså, jeg tenker bare at jeg må være verdens kjedeligste å feste med...

Irriterte meg at de røyket inne, ut gjennom et vindu. Siden det vinduet var i samme rommet merket jeg det veldig godt. Mulig luktesansen min har blitt skjerpet, for jeg syntes det stinket rødvin der også. Er det vanlig når fire personer sitter og drikker rødvin? :klø: Det stinket lissom skikkelig rødvin. Tror jeg begynner å bli rar :fnise:

Rart hvor mye oppmerksomhet en mage kan få. På et tidspunkt stod alle og tok meg på magen :fnise: Det gjør ikke noe for meg altså, men det må ha sett veldig sært ut :ler:

Tror fragle reagerte på musikken, han sparket iallfall en del når det ble spilt høy musikk. Det er ikke skummelt for han det vel? Det var iallfall ikke ubehagelig for meg.

Bestevenninna mi mener jeg har fått skikkelig mage for å "bare" være 21 uker på vei :-D Hvordan reagerer man når folk man ikke kjenner sier at man har fått mage? Kan man si takk? Jeg synes det blir litt rart... Lurer alltid på hva jeg skal si, selv om jeg synes det er kjempekoselig :)

Tror ammetåka har kommet for fullt, eventuelt gravidtåke... I går skulle jeg møte ei venninne på Burger King i Munkegata, og jeg presterte å automatisk gå til Burger King i Olavtrygvasonsgate :klaske: Følte meg rimelig teit da, ja! :fnise:

Nå har vi hatt besøk av et vennepar med en liten gutt på 1 år. Han er så skjønn, og så blid og grei! :hjerte: Gleder meg til vi får oss en slik liten en :-D

Skrevet
Pre-ammetåke? ;)

:rodme: ja-a... ser skremmende nok slik ut! Gruer meg til ammetåka jeg, lurer på hvor ille jeg kan bli :fnise::sjenert:

Skrevet

Innom med en søndagshilsen.

Ganske forskjellig hvordan sparkene kjennes ut her også. Regner med det har med retningen han ligger i, og hva slags bevegelser han lager...

Skjønner godt du føler deg kjedelig på fest. Gjør det jeg også... :sjenert: Når de andre begynner å bli brisne blir jeg bare lei og vil hjem og sove :fnise:

godt det bare er midlertidig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...