Knøttet Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #1641 Skrevet 4. februar 2008 Ja, flinke ekspeditører er et must. Vi fikk alt demonstrert. Veldig kjekt Venninna mi anbefalte å si det akkurat som det var når en skulle handle vogn. Si at en er grønn på dette og spørre etter tips... De har gjerne en del synspunkter som en ikke nødvendigvis har tenkt på selv... Ja, jeg har litt mening i vogn jungelen... Viste lite om barnevogner før dette. Så jeg tenkte tradisjonell bagvogn til å begynne med. Vi endte med noe helt annet Er nok ikke så lenge til dere kjenner noe på utsiden. Vi har gjort det begge nå, og jeg er jo bare 3,5 uker foran deg... Å få vognen demonstrert er jo kjempebra! Håper de har flinke ekspeditører her, som kan faget sitt! Tror nok vi sier det som det er, ja... De ser det sikkert uansett på oss, grønn ja! Håper det! :-D Vi gleeder oss! :-D
Gjest Gitte Skrevet 4. februar 2008 #1642 Skrevet 4. februar 2008 Hei hei Veeeldig lite aktivitet i den andre dagboken, ja. Jeg er ikke noe flink til å skrive begge stedene... Alt bra her Spesielt siden vi snart drar på ferietur! Du da, alt bra? Oi hvor skal dere? :-) her er alt endelig bra igjen
Ella* Skrevet 4. februar 2008 #1643 Skrevet 4. februar 2008 Tenk at dere sannsynligvis kan kjenne spark på utsiden om kort tid... :rødme: Det blir spennende det
Knøttet Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #1644 Skrevet 4. februar 2008 Oi hvor skal dere? :-) her er alt endelig bra igjen Turen går til Tyrkia, nærmere bestemt Istanbul. Forsinket bryllupsreise, dvs mannen har jo allerede hatt en bryllupsreise: Route 66 med faren sin Gjett om han har blitt ertet mye for den, da! Tenk at dere sannsynligvis kan kjenne spark på utsiden om kort tid... :rødme: Det blir spennende det Håper det, jeg gleder meg! :-D ======================================== Om det er spark jeg kjenner tror jeg lille fragle er lik mammaen og pappaen sin, han er mest aktiv om kveldene
jente 79 Skrevet 4. februar 2008 #1645 Skrevet 4. februar 2008 Å få vognen demonstrert er jo kjempebra! Håper de har flinke ekspeditører her, som kan faget sitt! Tror nok vi sier det som det er, ja... De ser det sikkert uansett på oss, grønn ja! Greit å prøve å løfte den, og se hvor vanskelig den er å slå sammen... tror det er store forskjeller der... Dessuten greit å måle bagasjerommet på bilen deres, hvis dere har bil... Veldig fint om dere finner en vogn som smetter rett inn i bilen, men kommer selvfølgelig litt an på bilen også Ellers er det mange praktiske løsninger som ikke jeg hadde peilig på, så greit å se flere varianer og prøve seg litt fram. Dere finer sikkert vogna deres. Et tips jeg også fikk av ei på jobben i dag var en "sikkerhetslenke". Den kan man feste i vogna og på armen. Sånn at hvis en ramler i en nedoverbakke, så henger vogna fast i deg... Veldig kjedelig å miste vogna med sin nyfødte nedover i vill fart
flickan Skrevet 4. februar 2008 #1646 Skrevet 4. februar 2008 Innom og oppdaterer meg litt. Skjønner at det er vanskelig å finne fram i ogn-jungelen. Du får lære deg masse, så jeg kan spørre deg om rådnår det blir min tur.
GlamCat Skrevet 5. februar 2008 #1647 Skrevet 5. februar 2008 Så moro med ferie. Kos deg masse Knøttet
MellonCollie Skrevet 5. februar 2008 #1648 Skrevet 5. februar 2008 Dette med vogn er visst veldig vanskelig har jeg skjønt! Det blir nok lettere når vi har prøvd de i butikken, jeg må bare finne ut hvor de har slike butikker... Har funnet to hittil, håper det er flere også... Vi vil helst ha fire hjul på vogna, og så liker vi best klassisk utseendet... Det er egentlig kun det jeg har gått utifra på den lista over vogner... Da har dere samme utgangspunkt som oss på vogn, så da kommer jeg til å følge ekstra med på hva dere velger Vi snakket egentlig om 3 hjul først, men så syntes mannen at de så litt lite stabile ut. I tillegg til at vi ser for oss at det kanskje er vanskeligere på snøføre med bare ett hjul foran, at den lettere graver seg ned da? Og vi kommer jo tross alt til å trille endel når det er snø. Er det i morgen dere drar? Da må dere kose dere masse - jeg er ikke misunnelig på at du skal reise fra verdens glatteste by, og til sol og varme.. neeeida
Coxy Skrevet 5. februar 2008 #1649 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Koselig å lese om UL'en din, høre at det var en nydelig frisk gutt, og se bilder!! Gleder meg til det en dag forhåpentligvis blir min tur også... Også leser jeg at dere drar til Tyrkia i morgen!!! ÅH!! KOS DERE MASSE!!! GOD TUR! Endret 5. februar 2008 av Monica85
Amused Skrevet 5. februar 2008 #1650 Skrevet 5. februar 2008 God ferie til Knøttet, knøttemannen og lille fraggle!
Knøttet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1651 Skrevet 5. februar 2008 Greit å prøve å løfte den, og se hvor vanskelig den er å slå sammen... tror det er store forskjeller der... Dessuten greit å måle bagasjerommet på bilen deres, hvis dere har bil... Veldig fint om dere finner en vogn som smetter rett inn i bilen, men kommer selvfølgelig litt an på bilen også Ellers er det mange praktiske løsninger som ikke jeg hadde peilig på, så greit å se flere varianer og prøve seg litt fram. Dere finer sikkert vogna deres. Et tips jeg også fikk av ei på jobben i dag var en "sikkerhetslenke". Den kan man feste i vogna og på armen. Sånn at hvis en ramler i en nedoverbakke, så henger vogna fast i deg... Veldig kjedelig å miste vogna med sin nyfødte nedover i vill fart Det er nok veldig greit å løfte, slå sammen og prøvetrille vogner, ja! Tror vi tar oss en tur innom div. butikker etter reisen vår Vi har ikke bil, så det problemet har vi ikke. Ikke enda iallfall, vi har planer om å kjøpe en så fort vi flytter. Sikkerhetslenke hørtes veldig smart ut! Det må være verdens verste mareritt at vognen triller i nedoverbakke uten kontroll! Innom og oppdaterer meg litt. Skjønner at det er vanskelig å finne fram i ogn-jungelen. Du får lære deg masse, så jeg kan spørre deg om rådnår det blir min tur. Hei hei Du får spørre i vei når du trenger det! Så moro med ferie. Kos deg masse Knøttet Takk! Da har dere samme utgangspunkt som oss på vogn, så da kommer jeg til å følge ekstra med på hva dere velger Vi snakket egentlig om 3 hjul først, men så syntes mannen at de så litt lite stabile ut. I tillegg til at vi ser for oss at det kanskje er vanskeligere på snøføre med bare ett hjul foran, at den lettere graver seg ned da? Og vi kommer jo tross alt til å trille endel når det er snø. Er det i morgen dere drar? Da må dere kose dere masse - jeg er ikke misunnelig på at du skal reise fra verdens glatteste by, og til sol og varme.. neeeida Greit å ha andre som har samme kriteriene på vogn, kjekt å kunne rådføre seg når man har kjøpt vogn også Vi drar i morgen, ja. Takk for det, det skal vi! :-D Koselig å lese om UL'en din, høre at det var en nydelig frisk gutt, og se bilder!! Gleder meg til det en dag forhåpentligvis blir min tur også... Også leser jeg at dere drar til Tyrkia i morgen!!! ÅH!! KOS DERE MASSE!!! GOD TUR! Håper det blir deres tur snart, det er bare å glede seg! Takk for det, det skal vi! God ferie til Knøttet, knøttemannen og lille fraggle! Takk for det!
jente 79 Skrevet 5. februar 2008 #1652 Skrevet 5. februar 2008 Det er nok veldig greit å løfte, slå sammen og prøvetrille vogner, ja! Tror vi tar oss en tur innom div. butikker etter reisen vår Vi har ikke bil, så det problemet har vi ikke. Ikke enda iallfall, vi har planer om å kjøpe en så fort vi flytter. Sikkerhetslenke hørtes veldig smart ut! Det må være verdens verste mareritt at vognen triller i nedoverbakke uten kontroll! Ja, det haster jo ikke :-D Greit å kikke litt, og kanskje undersøke nærmere før en kjøper noe. Kanskje greit å ta bilen før bilsetet ja Ja, aldri hørt om en sånn sikkerhetslenke før. Men det skal garantert sjekkes. Vil ikke ha noen løpske barnevogner...
Gjest Ballerina Skrevet 5. februar 2008 #1653 Skrevet 5. februar 2008 God tur i morgen!! :-D Kos dere kjempemye!!
Gjest Moonshadow Skrevet 5. februar 2008 #1654 Skrevet 5. februar 2008 Innom for og ønske dere god tur Håper det blir en super bra tur , jeg er ikke misunnelig i det hele tatt
Ella* Skrevet 5. februar 2008 #1656 Skrevet 5. februar 2008 Innom for å ønske dere GOD TUR! Håper dere får kost dere ordentlig!
Knøttet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1657 Skrevet 5. februar 2008 Ja, det haster jo ikke :-D Greit å kikke litt, og kanskje undersøke nærmere før en kjøper noe. Kanskje greit å ta bilen før bilsetet ja Ja, aldri hørt om en sånn sikkerhetslenke før. Men det skal garantert sjekkes. Vil ikke ha noen løpske barnevogner... Det er sant, vi har god tid enda God tur i morgen!! :-D Kos dere kjempemye!! Takk for det! Det skal vi gjøre! Innom for og ønske dere god tur Håper det blir en super bra tur , jeg er ikke misunnelig i det hele tatt Hehe... Takk for det! Ha en kjempefin tur!! :-D Takk takk! Innom for å ønske dere GOD TUR! Håper dere får kost dere ordentlig! Takk for det, vi skal prøve!
Knøttet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1658 Skrevet 5. februar 2008 Nå har jeg pakket sånn halvveis, og vi har gjort husarbeid. Puh! Kan ikke klage da, mannen tar alle gulvene, fordi han ikke vil at jeg skal overbelaste meg Snille mannen! Svigerfar er så søt, han begynner visst å gå i bestefarmodus Han er bussjåfør, og i dag hadde han spurt en dame med barnevogn om hun var fornøyd, pris på vognen og alt mulig Veldig koselig med svigerforeldre som er engasjerte!
Knøttet Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1660 Skrevet 5. februar 2008 Masse god tur :hoppe: Takk takk! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå