Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe... Vet hvordan det er! Dere har ikke en Narvesen med softis da? Så at det kostet 10 kroner for softis der, selvsagt etter at jeg hadde kjøpt en is som kostet det dobbelte...

Vi har Narvesen på jernbanestasjonen. Men det er et stykke unna da... Æsj, noen ganger skulle jeg nesten ønske vi bodde i en stor by. Men kun i tilfeller som dette! Liker meg nok best i landlige omgivelser...

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har Narvesen på jernbanestasjonen. Men det er et stykke unna da... Æsj, noen ganger skulle jeg nesten ønske vi bodde i en stor by. Men kun i tilfeller som dette! Liker meg nok best i landlige omgivelser...

Ah... Du får få mannen til å kjøre ;)

:klem:

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på is også. Vi har et spann med banansplit fra diplomis i fryseren. Kjempegod :sikle:

Men kaldt her nå da, så spørs om jeg ikke bør få litt varmen først... :sjenert:

Skrevet

Å... Softis! Det fikk jeg lyst på nå.... Jordbær- og lakrisstrø er de to beste typene ;)

Synd det er 10 minutters kjøring til nærmeste plass med softis :(

Skrevet
Nå fikk jeg lyst på is også. Vi har et spann med banansplit fra diplomis i fryseren. Kjempegod :sikle:

Men kaldt her nå da, så spørs om jeg ikke bør få litt varmen først... :sjenert:

Huff da, smitter jeg alle med isdilla her? :fnise:

Et helt spann med banansplit hørtes godt ut! :sikle:

Å... Softis! Det fikk jeg lyst på nå.... Jordbær- og lakrisstrø er de to beste typene ;)

Synd det er 10 minutters kjøring til nærmeste plass med softis :(

:fnise: Smittsomt det her! :Nikke: Jordbær- og lakrisstrø er best! :-D

Jeg hadde glatt kjørt 10 minutter for å kjøpe softis ;) Men så elsker jeg å kjøre også da :ler:

Skrevet

Softis er godt ja... :sjenert: Aner ikke om de har det nå... Men kanskje de har det samme sted som de har milkshake...

Ellers er jeg veldig glad i MC Flurry hos Mc Donalds :sikle: Godt de ikke har det her.

Men banansplit isen var veldig god da :-D

Ha en fin fredag :klem:

Skrevet

Sier det samme som deg jente_79, er veldig glad for at vi ikke har McDonalds i nærheten.... De har en del godt, men mye søppel, og jeg tror det er lett å bli litt avhengig.

Skrevet

*Inne å snik meg til å ta litt på magen av knøttet :sjenert: lister seg ut igjen*

Skrevet
Softis er godt ja... :sjenert: Aner ikke om de har det nå... Men kanskje de har det samme sted som de har milkshake...

Ellers er jeg veldig glad i MC Flurry hos Mc Donalds :sikle: Godt de ikke har det her.

Men banansplit isen var veldig god da :-D

Ha en fin fredag :klem:

Å nei, nå fikk jeg lyst på McFlurry! Det er år og dag siden jeg har spist, men det er så goooodt! :sikle:

En fin fredag ønskes deg også! :-D

Sier det samme som deg jente_79, er veldig glad for at vi ikke har McDonalds i nærheten.... De har en del godt, men mye søppel, og jeg tror det er lett å bli litt avhengig.

Vi har faktisk McDonalds rett ved siden av her, men jeg har ikke kjøpt mat der på flere måneder... Men, det kan jo lett bli slik at man gjør det da :Nikke:

*Inne å snik meg til å ta litt på magen av knøttet :sjenert: lister seg ut igjen*

:fnise: Så søt du er, Naley ;)

Ha en fin fredag, Knøttet!

Noen planer for helgen?

En fin fredag til deg også! :-D

Ikke stort annet enn å jobbe, og lønningspils med jobben på lørdag :) Du da?

=========================================

Nå må jeg løpe til jobb! iiik

Skrevet

Ingen store planer her i gården heller. Du får kose deg med lønningspils da. Blir kanskje lønningscola på deg? ;)

Skrevet
Å nei, nå fikk jeg lyst på McFlurry! Det er år og dag siden jeg har spist, men det er så goooodt! :sikle:

Skummelt å nevne sånne lyst på'er. Smitter fort :ler:

Skrevet
Ingen store planer her i gården heller. Du får kose deg med lønningspils da. Blir kanskje lønningscola på deg? ;)

Godt med en rolig helg :)

Hehe, blir nok neppe noen pils eller vin, nei... Blir nok cola, usunt men godt ;)

Skummelt å nevne sånne lyst på'er. Smitter fort :ler:

:Nikke: Ble is i dag også, gitt! :sjenert:

God helg :klemmer:

God helg! :klem:

Skrevet

Superkløna slår til igjen... For å rekke opp til noe på jobben så fant smarte meg ut at jeg skulle stå på en puff. Dermed falt jeg rett gjennom puffen når jeg stod på den, og landet på bena, inni puffen :rodme: Heldigvis var ikke puffen noe høy (ca 35cm) og jeg slo ikke magen eller noe. Likevel ble jeg jo bekymret da, siden man får et slags støtnedslag når man faller på den måten. Måtte ringe jordmor og høre hva hun mente. Hun mente at det neppe var noen fare, så lenge jeg ikke slo magen eller hadde vondt og blødde.

Så i dag har jeg prøvd å kjenne etter om jeg har kjent han sparke, noe jeg fortsatt er usikker på om jeg har. Frustrerende! Gleder meg til han sparker hardere, slik at jeg kan kjenne det og være sikker på at det er det jeg kjenner!

Snart helg nå, bare seks timer med jobbing i morgen så er det helg! :-D Og på onsdag drar vi til Tyrkia! :hoppe:

Skrevet

Huff da, du er jo like flink som meg til å falle... Har ramlet ned noen trapper o.l i løpet av graviditeten ja... Er nok bare bra med den lille, man skal falle rimelig hardt for at det skal være farlig. Kroppen er jo laga slik at svangerskap er fullt mulig og trygt selv for kløner som oss ;)

Skrevet
Huff da, du er jo like flink som meg til å falle... Har ramlet ned noen trapper o.l i løpet av graviditeten ja... Er nok bare bra med den lille, man skal falle rimelig hardt for at det skal være farlig. Kroppen er jo laga slik at svangerskap er fullt mulig og trygt selv for kløner som oss ;)

:fnise: Ja, jeg er litt flink til å kløne ser det ut til... Føler meg mer klønete nå enn ellers :sjenert:

Ja, det har nok gått bra. Når det går bra å få et rekkverk i magen (typen jernstang) går nok dette bra også :)

:klem:

Skrevet

Uff, ikke lett å holde seg på beina bestandig. Men går sikkert bra så lenge det ikke gikk utover magen.

Tyrkia hørtes deilig ut :-D

Skrevet
Uff, ikke lett å holde seg på beina bestandig. Men går sikkert bra så lenge det ikke gikk utover magen.

Tyrkia hørtes deilig ut :-D

:Nikke: Får tro det, så lenge jeg ikke merker noe uvanlig... Føler meg ganske klønete til tider for tida... :sjenert:

Mhm, gleder oss til Tyrkia! :-D

Skrevet

Dere er heldige som kan forlate vinteren for en stund. Hvordan er temperaturene i Tyrkia nå da? Var det til Istanbul dere skulle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...