Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2008 #1561 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Så morsomt at vi har termin så nære hverandre! Du får kansje en liten kreps du også da, om du går litt over tiden Åneei, vil ikke gå over tiden Vil helst at lille Sussi kommer før tiden, er ikke noe gøy å ha bursdag i sommerferien fra skolen liksom. Det har eldstejenta vår. Håper egentlig at jeg får den 11., for da er alle vår barn født den 11. Endret 29. januar 2008 av Susiepia
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1562 Skrevet 29. januar 2008 Å seee, lille Fragle!! Han så søt ut! Så det godt, jeg. :rødme: Ja... helt nydelig, og jeg er jo helt nøytral da nyyydelige fragle-bilder.. *får ikke mindre lyst på beibis nå, nei* Hihi... Nei, jeg kjenner til den Dere har jo tenkt å prøve om ikke så lenge, eller tar jeg feil? Gled deg, iallfall! Jeg ble også overrasket over hvor godt jeg så det! (Jeg har nemlig følt det som deg; vært litt lik Rachel i Friends ) Fine lille gutten :-D Åhh, som jeg gleder meg til det er min tur! Godt det ikke er bare jeg som har følt meg slik tidligere! Gled deg til ultralyd! :-D Åneei, vil ikke gå over tiden Vil helst at lille Sussi kommer før tiden, er ikke noe gøy å ha bursdag i sommerferien fra skolen liksom. Det har eldstejenta vår. Håper egentlig at jeg får den 11., for da er alle vår barn født den 11. Hehe... Ikke noe gøy å gå over tiden, antar jeg nei! Jøss, er de to andre begge født 11? Bra sammentreff! :-D
Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2008 #1563 Skrevet 29. januar 2008 Hehe... Ikke noe gøy å gå over tiden, antar jeg nei! Jøss, er de to andre begge født 11? Bra sammentreff! :-D Har aldri gått over tiden, så jeg vet ikke...men antar at det ikke er noe særlig Ja begge jentene er født den 11. - mars og august Så har de to kusiner som også er født den 11. De to og ei av våre med 9 mnd. mellomrom :-D
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1564 Skrevet 29. januar 2008 Herlig at de har kafeer/barer som er åpne leeenge på hverdager her Satt på en kafé/bar med bestevenninna i går og bare snakket. Vi har sett for lite til hverandre i det siste, så det var på høy tid og veldig koselig. Jeg kom meg ikke i seng før halv tre Men i dag har jeg fri, så jeg sov til tolv. Slo av mobilen min gjorde jeg også, ville ikke at jobben eller vikarbyrået skulle ringe i dag nei! Nå har jeg lagt over bildene av fragle på mobilen min, så nå har jeg han alltid med meg Skal til byen en liten tur etterpå, poste bursdagsgaven til svigerinna og se på bh-er. Jeg fikk jo ikke kjøpt det på lørdag. Vi fikk ikke kjøpt et lite, søtt, blått plagg i går pga mannen måtte haste til bussen etter ultralyden, så vi skal prøve å få det til i dag Skikkelig drittvær i dag, men jeg er likeglad, for det er så koselig å sitte inne når det er stygt vær ute Svigerfar fant ut han ville vite kjønnet likevel, så nå vet han det men ikke svigermor. Både mannen min og svigerfar mener svigermor kommer til å finne ut av det innen uken er omme uansett, så vi får se Herlig med fri i dag! :-D Og, vi venter en liten gutteplutt!! :juhu: :-D
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1565 Skrevet 29. januar 2008 Har aldri gått over tiden, så jeg vet ikke...men antar at det ikke er noe særlig Ja begge jentene er født den 11. - mars og august Så har de to kusiner som også er født den 11. De to og ei av våre med 9 mnd. mellomrom :-D Har du fått de på termindatoen, eller for tidlig da? Veldig morsomt at begge jentene er født 11. og i tillegg to av kusinene! :-D
flickan Skrevet 29. januar 2008 #1566 Skrevet 29. januar 2008 Hihi.. litt morsomt at svigerfar krøp til korset og innrømmet at han var nysgjerrig han og.. Jeg holder med deg og tipper at det ikke blir lenge til svigermor får vite det også..
Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2008 #1567 Skrevet 29. januar 2008 Har du fått de på termindatoen, eller for tidlig da? Veldig morsomt at begge jentene er født 11. og i tillegg to av kusinene! :-D Har fått de noen dager før...ca ei uke I og med at menstermin er 14. så håper vi jo at den 11.blir datoen nå også :-D
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1568 Skrevet 29. januar 2008 Hihi.. litt morsomt at svigerfar krøp til korset og innrømmet at han var nysgjerrig han og.. Jeg holder med deg og tipper at det ikke blir lenge til svigermor får vite det også.. Ja... Og svigermor vet det nok snart, ja "alle" andre rundt henne vet det jo nå, dvs svigerfar og svigerinna mi Har fått de noen dager før...ca ei uke I og med at menstermin er 14. så håper vi jo at den 11.blir datoen nå også :-D Ja, da er det jo godt mulig at det blir 11. nå også! :-D
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #1569 Skrevet 29. januar 2008 Ja, sånne hemmeligheter er vanskelige å holde. Her ville alle vite, så spredte nyheten med en gang. Var egentlig nesten i overrasket da. Blir bare født gutter i familien vår virker det som
Ella* Skrevet 29. januar 2008 #1570 Skrevet 29. januar 2008 På bilde nr.2 ligger han ganske likt bilde nr.1, i profil og sutter på tommelen, om jeg husker riktig (bildene vises jo ikke nå når jeg skriver). Hehe, høres jo ut som du forstår bildene da, trenger nok ikke noe kursing;) Nå når du sier det så ser jeg det veldig godt Jeg tror også at svigermora di vet kjønnet ganske snart Hun må nok bare bli med i gjengen
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1571 Skrevet 29. januar 2008 Ja, sånne hemmeligheter er vanskelige å holde. Her ville alle vite, så spredte nyheten med en gang. Var egentlig nesten i overrasket da. Blir bare født gutter i familien vår virker det som Nei, jeg tviler på det... Dere var ikke overrasket over at det ble en gutt? Hehe... Nå når jeg tenker meg om så kjenner jeg nesten bare folk som har fått jentebaby! Av 4 par som har fått baby de siste årene er det bare ett par som har fått en gutt... Hm. Det er jo ren tilfeldighet da, siden det faktisk blir født ca 2% (tror jeg det var) flere gutter enn jenter. Nå når du sier det så ser jeg det veldig godt Jeg tror også at svigermora di vet kjønnet ganske snart Hun må nok bare bli med i gjengen Gjør du? Så artig Da vet du jo at du forstår hva du ser på onsdag også... Blir spennende! :-D Hehe, ja... Svigermor finner nok fort ut av det hun også
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1572 Skrevet 29. januar 2008 Hmfr... Småkrangler om deling av permisjon vi nå Mannen vil ha permisjon relativt tidlig, fra gutten er 4-5måneder gammel fordi han mener at det er da man knytter båndene, og han vil ha den tidlige perioden. Dessuten vil han helst ha permisjon alene, for det blir ikke det samme om jeg er der. Jeg vil ikke ha permisjon i bare 4-5måneder før jeg går ut i jobb igjen i ca 6 uker, for så å dra tilbake i permisjon i noen måneder... Dessuten er det upraktisk i forhold til vikariatet på jobben min. Jaja, nå blir det snart hjemmelaget pizza og Grey's anatomy. Håper stemningen blir bedre da.
Gjest Musica Skrevet 29. januar 2008 #1573 Skrevet 29. januar 2008 Er ikke enkelt å bli enig om alt Forstår godt at du ikke vil tilbake i jobb etter 4-5 måneder, det kommer ikke jeg til å gjøre i hvert fall.
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #1574 Skrevet 30. januar 2008 Litt overrakset var vi jo. Men hadde nok vært mye mer overrasket om det var ei jente. Faren til mannen og kona har 5 barnebarn. Bare gutter. Er to stebarnebarn som er jenter, men de var store når de kom inn i familien. Så blir litt annerledes... Så snart 30 år siden siste jenta ble født inn i familien der... Æsj, kjedelig å krangle om permisjonen. Skjønner godt at du synes det er tungvint. Her vil mannen ha alt på slutten. Er glad for det. Ha en fin dag
MellonCollie Skrevet 30. januar 2008 #1575 Skrevet 30. januar 2008 Håper stemningen ble bedre i går kveld, og at dere kom til en løsning. Vi har fortsatt ikke snakket så mye om det, men siden kjære kommer til å begynne i ny jobb rett før min termin regner jeg med at han ikke vil ha det før på slutten. Så det passer jo veldig fint... I familien min er det ekstremt mye gutter egentlig. Så jeg er spent på om vi klarer å snu den trenden, eller om vi fortsetter i samme rekke som de andre Ha en fin onsdag
Midnattsol Skrevet 30. januar 2008 #1576 Skrevet 30. januar 2008 Skjønner godt at du ikke vil ta permisjon da. Jeg skal ikke gjøre det, og her tar sambo permisjon senere.
Lilith Skrevet 30. januar 2008 #1577 Skrevet 30. januar 2008 Kjipt å krangle. Håper dere finner ut av det og at stemningen ble bra igjen i går kveld! Permisjon har vi egentlig snakket lite om, vi er bare enige om at vi skal ta ut 50/50 - så sant det lar seg gjøre. Må vel sette meg bedre inn i det der snart ...
Amused Skrevet 30. januar 2008 #1578 Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hmfr... Småkrangler om deling av permisjon vi nå Mannen vil ha permisjon relativt tidlig, fra gutten er 4-5måneder gammel fordi han mener at det er da man knytter båndene, og han vil ha den tidlige perioden. Dessuten vil han helst ha permisjon alene, for det blir ikke det samme om jeg er der. Jeg vil ikke ha permisjon i bare 4-5måneder før jeg går ut i jobb igjen i ca 6 uker, for så å dra tilbake i permisjon i noen måneder... Dessuten er det upraktisk i forhold til vikariatet på jobben min. Jaja, nå blir det snart hjemmelaget pizza og Grey's anatomy. Håper stemningen blir bedre da. Uff, Vi satt og snakket litt om dette ved frokostbordet i morges, og mitt syn er at "Pokker heller, nå har moren slitt i mange måneder med en liten baby. Og når det først begynner å bli morsomt, så skal far ta over?!?" Eeeeeh... Ikke at jeg har så mye peiling på hvordan det blir, men skjønner VELDIG godt at du ikke vil ut i jobb igjen etter så kort tid. Samtidig så synes jeg de mødrene som går ut i jobb igjen da er veldig flinke. Jeg kunne tenkt meg å "gi bort" 2 mnd av permisjonen min på slutten til far, da skulle han få ha vært alene, men så kunne vi tatt ferie sammen senere kanskje? Når er det forresten at babyer knytter mest bånd til foreldrene sine? Og skal ikke du få det, da? Man kan si at fedre og mødre er likestilte, men det er tross alt mest mor som får jobbinga i begynnelsen, og da hadde det jo vært fint å få være med på den "roligere" (?) perioden også. Endret 30. januar 2008 av Amused
Knøttet Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1580 Skrevet 30. januar 2008 Er ikke enkelt å bli enig om alt Forstår godt at du ikke vil tilbake i jobb etter 4-5 måneder, det kommer ikke jeg til å gjøre i hvert fall. Nei, det er ikke det. Tror vi har blitt enige nå, om det lar seg gjøre i forhold til regler og penger. Litt overrakset var vi jo. Men hadde nok vært mye mer overrasket om det var ei jente. Faren til mannen og kona har 5 barnebarn. Bare gutter. Er to stebarnebarn som er jenter, men de var store når de kom inn i familien. Så blir litt annerledes... Så snart 30 år siden siste jenta ble født inn i familien der... Æsj, kjedelig å krangle om permisjonen. Skjønner godt at du synes det er tungvint. Her vil mannen ha alt på slutten. Er glad for det. Ha en fin dag Såpass, ja! Da var det jo mest logisk at det ble en liten ja Mhm, kjedelig å krangle... Tror vi har kommet frem til en løsning nå Ha en fortsatt fin kveld! Håper stemningen ble bedre i går kveld, og at dere kom til en løsning. Vi har fortsatt ikke snakket så mye om det, men siden kjære kommer til å begynne i ny jobb rett før min termin regner jeg med at han ikke vil ha det før på slutten. Så det passer jo veldig fint... I familien min er det ekstremt mye gutter egentlig. Så jeg er spent på om vi klarer å snu den trenden, eller om vi fortsetter i samme rekke som de andre Ha en fin onsdag Jada, stemningen ble bedre Det blir spennende å se om dere får snudd trenden eller ikke angående om det blir jente eller gutt! :-D Ha en fortsatt fin onsdag du også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå