Lilith Skrevet 28. januar 2008 #1541 Skrevet 28. januar 2008 Yay! Gratulerer med en liten gutt! :juhu: Koselig å lese om ultralyden. :rødme:
Knøttet Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1542 Skrevet 28. januar 2008 Yay! Gratulerer med en liten gutt! :juhu: Koselig å lese om ultralyden. :rødme: Takk :-D Det er vel ikke lenge til du skal på ultralyd heller nå, antar jeg? Gled deg, det var kjempespennende og fantastisk! :-D
Lilith Skrevet 28. januar 2008 #1543 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har jo allerede juksa og vært på en, da, men den ordinære ultralyden min er 24 februar (hvis det er en mandag). Gleder meg VELDIG!
Knøttet Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1544 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har jo allerede juksa og vært på en, da, men den ordinære ultralyden min er 24 februar (hvis det er en mandag). Gleder meg VELDIG! Det hadde jo jeg også... Men følte de brukte mye bedre tid denne gangen, og gikk nøye gjennom alt. Det var vel fordi på første ultralyden så skulle de bare se at han levde. Blir spennende 24.februar! :-D
Knøttet Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1545 Skrevet 28. januar 2008 Lille Fragle! På ene bildet ser man at han sutter på tommelen Vet ikke hvor godt dere ser hva som er hva på bildene, for vi ser det godt men det er kanskje fordi vi var der når bildene ble tatt...
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1547 Skrevet 29. januar 2008 Fine bilder :-D Takk Håper dere forstår noe av det også, ikke bare vi som faktisk var der og ble forklart ting når de ble tatt For meg er det veldig tydelig hva som er hva, skjønner du
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #1548 Skrevet 29. januar 2008 Tror det hjelper veldig å ha vært i gjennom det samme for ikke lenge siden Jeg synes det var veldig greit å se.
bizzy Skrevet 29. januar 2008 #1549 Skrevet 29. januar 2008 Å så koselig med ultralydbilder!!! Syntes ikke det var noe problem å se Ha en fantastisk tirsdag!
Lilith Skrevet 29. januar 2008 #1550 Skrevet 29. januar 2008 Fine bilder! Jeg synes også det gikk bra å se
GlamCat Skrevet 29. januar 2008 #1551 Skrevet 29. januar 2008 Så koselig å lese om ultralyden og se bilder Gratulerer så mye med en liten gutt Jeg blir så rørt hver gang jeg leser om ultralyd
Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2008 #1552 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei! for Så gøy!! Åå så klare bilder da, ser han jo tydelig. Våre ble ikke så klare så er litt rørt her jeg sitter Nå er vi jo termin nesten samtidig....Jeg har UL-termin 20.juni og menstermin 14. Endret 29. januar 2008 av Susiepia
Gjest Ballerina Skrevet 29. januar 2008 #1553 Skrevet 29. januar 2008 Fiiine bilder :-D Jeg som ikke skjønner meg på sånt skjønte meg iallfall på de tre første Så jo klart å tydelig at det var en liten baby inni der :-D
Gjest imli Skrevet 29. januar 2008 #1555 Skrevet 29. januar 2008 Kjempefine bilder - så tydelig at det var en baby i alle fall UL bilder er jo litt vanskelig å tyde for utenforstående, men her har jo mange av oss vært på UL for ikke så lenge siden, så vi har øye for sånt
Ella* Skrevet 29. januar 2008 #1556 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Fine bilder Synes alle var greie å tyde, kanskje bortsett fra bilde nr 2... ? (Er det tatt "ovenifra" på en måte..?) Har liten peiling på UL-bilder jeg da Får kurse meg litt i morgen Endret 29. januar 2008 av Ella*
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1557 Skrevet 29. januar 2008 Tror det hjelper veldig å ha vært i gjennom det samme for ikke lenge siden Jeg synes det var veldig greit å se. Ja, det tror jeg på. Tidligere, for mange år siden, skjønte jeg jo ikke noe av ultralydbilder... Følte meg litt som Rachel i Friends når hun så ultralydbilde av sin egen unge *ler* Å så koselig med ultralydbilder!!! Syntes ikke det var noe problem å se Ha en fantastisk tirsdag! Takk! Ha en fantastisk tirsdag du også! Fine bilder! Jeg synes også det gikk bra å se Bra Så koselig å lese om ultralyden og se bilder Gratulerer så mye med en liten gutt Jeg blir så rørt hver gang jeg leser om ultralyd Takk! Så koselig å høre at andre blir rørt Hei! for Så gøy!! Åå så klare bilder da, ser han jo tydelig. Våre ble ikke så klare så er litt rørt her jeg sitter Nå er vi jo termin nesten samtidig....Jeg har UL-termin 20.juni og menstermin 14. Så morsomt at vi har termin så nære hverandre! Du får kansje en liten kreps du også da, om du går litt over tiden Fiiine bilder :-D Jeg som ikke skjønner meg på sånt skjønte meg iallfall på de tre første Så jo klart å tydelig at det var en liten baby inni der Hehe... Er ikke så lett å forstå seg på ultralydbilder om man ikke har vært på ultralyd, så bra du greide å forstå de! Åååå, så fine bilder :rødme: *smile* Kjempefine bilder - så tydelig at det var en baby i alle fall UL bilder er jo litt vanskelig å tyde for utenforstående, men her har jo mange av oss vært på UL for ikke så lenge siden, så vi har øye for sånt Mhm, det er nok lettere når man har vært på ultralyd selv, og blitt pekt og forklart hva som er hva. Fine bilder Synes alle var greie å tyde, kanskje bortsett fra bilde nr 2... ? (Er det tatt "ovenifra" på en måte..?) Har liten peiling på UL-bilder jeg da Får kurse meg litt i morgen På bilde nr.2 ligger han ganske likt bilde nr.1, i profil og sutter på tommelen, om jeg husker riktig (bildene vises jo ikke nå når jeg skriver). Hehe, høres jo ut som du forstår bildene da, trenger nok ikke noe kursing;)
Midnattsol Skrevet 29. januar 2008 #1558 Skrevet 29. januar 2008 Å seee, lille Fragle!! Han så søt ut! Så det godt, jeg.
flickan Skrevet 29. januar 2008 #1559 Skrevet 29. januar 2008 nyyydelige fragle-bilder.. *får ikke mindre lyst på beibis nå, nei*
MellonCollie Skrevet 29. januar 2008 #1560 Skrevet 29. januar 2008 Jeg ble også overrasket over hvor godt jeg så det! (Jeg har nemlig følt det som deg; vært litt lik Rachel i Friends ) Fine lille gutten :-D Åhh, som jeg gleder meg til det er min tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå