Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yay! Gratulerer med en liten gutt! :juhu:

Koselig å lese om ultralyden. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yay! Gratulerer med en liten gutt! :juhu:

Koselig å lese om ultralyden. :rødme:

Takk :-D

Det er vel ikke lenge til du skal på ultralyd heller nå, antar jeg? :) Gled deg, det var kjempespennende og fantastisk! :-D

Skrevet

Jeg har jo allerede juksa og vært på en, da, men den ordinære ultralyden min er 24 februar (hvis det er en mandag). Gleder meg VELDIG! :jepp:

Skrevet
Jeg har jo allerede juksa og vært på en, da, men den ordinære ultralyden min er 24 februar (hvis det er en mandag). Gleder meg VELDIG! :jepp:

:Nikke: Det hadde jo jeg også... Men følte de brukte mye bedre tid denne gangen, og gikk nøye gjennom alt. Det var vel fordi på første ultralyden så skulle de bare se at han levde.

Blir spennende 24.februar! :-D

Skrevet

Lille Fragle! :hjerte:

På ene bildet ser man at han sutter på tommelen :)

Vet ikke hvor godt dere ser hva som er hva på bildene, for vi ser det godt men det er kanskje fordi vi var der når bildene ble tatt... :)

post-9258-1201550438_thumb.jpg

post-9258-1201550451_thumb.jpg

post-9258-1201550465_thumb.jpg

post-9258-1201550473_thumb.jpg

Skrevet
Fine bilder :-D

Takk :)

Håper dere forstår noe av det også, ikke bare vi som faktisk var der og ble forklart ting når de ble tatt :sjenert:

For meg er det veldig tydelig hva som er hva, skjønner du :fnise:

Skrevet

Tror det hjelper veldig å ha vært i gjennom det samme for ikke lenge siden ;)

Jeg synes det var veldig greit å se. :)

Skrevet

:hjerte: Å så koselig med ultralydbilder!!!

Syntes ikke det var noe problem å se :)

Ha en fantastisk tirsdag!

Skrevet

Fine bilder! Jeg synes også det gikk bra å se :)

Skrevet

Så koselig å lese om ultralyden og se bilder :)

Gratulerer så mye med en liten gutt :) Jeg blir så rørt hver gang jeg leser om ultralyd :)

Skrevet (endret)

Hei!

:hoppe: for :babygutt:

Så gøy!!

Åå så klare bilder da, ser han jo tydelig. Våre ble ikke så klare så er litt rørt her jeg sitter ;)

Nå er vi jo termin nesten samtidig....Jeg har UL-termin 20.juni og menstermin 14. :)

:klemmer:

Endret av Susiepia
Gjest Ballerina
Skrevet

Fiiine bilder :-D Jeg som ikke skjønner meg på sånt skjønte meg iallfall på de tre første ;) Så jo klart å tydelig at det var en liten baby inni der :-D

Skrevet

Åååå, så fine bilder :rødme:

Skrevet

Kjempefine bilder - så tydelig at det var en baby i alle fall :) UL bilder er jo litt vanskelig å tyde for utenforstående, men her har jo mange av oss vært på UL for ikke så lenge siden, så vi har øye for sånt ;)

Skrevet (endret)

Fine bilder :) Synes alle var greie å tyde, kanskje bortsett fra bilde nr 2... ? (Er det tatt "ovenifra" på en måte..?)

Har liten peiling på UL-bilder jeg da ;) Får kurse meg litt i morgen :)

Endret av Ella*
Skrevet
Tror det hjelper veldig å ha vært i gjennom det samme for ikke lenge siden

Jeg synes det var veldig greit å se.

Ja, det tror jeg på. Tidligere, for mange år siden, skjønte jeg jo ikke noe av ultralydbilder... Følte meg litt som Rachel i Friends når hun så ultralydbilde av sin egen unge *ler*

:hjerte: Å så koselig med ultralydbilder!!!

Syntes ikke det var noe problem å se :)

Ha en fantastisk tirsdag!

Takk!

Ha en fantastisk tirsdag du også!

Fine bilder! Jeg synes også det gikk bra å se

Bra :)

Så koselig å lese om ultralyden og se bilder :)

Gratulerer så mye med en liten gutt :) Jeg blir så rørt hver gang jeg leser om ultralyd

Takk!

Så koselig å høre at andre blir rørt

Hei!

:hoppe: for :babygutt:

Så gøy!!

Åå så klare bilder da, ser han jo tydelig. Våre ble ikke så klare så er litt rørt her jeg sitter ;)

Nå er vi jo termin nesten samtidig....Jeg har UL-termin 20.juni og menstermin 14.

:klemmer:

Så morsomt at vi har termin så nære hverandre! Du får kansje en liten kreps du også da, om du går litt over tiden ;)

:klem:

Fiiine bilder :-D Jeg som ikke skjønner meg på sånt skjønte meg iallfall på de tre første ;) Så jo klart å tydelig at det var en liten baby inni der

Hehe... Er ikke så lett å forstå seg på ultralydbilder om man ikke har vært på ultralyd, så bra du greide å forstå de!

Åååå, så fine bilder :rødme:

*smile*

Kjempefine bilder - så tydelig at det var en baby i alle fall :) UL bilder er jo litt vanskelig å tyde for utenforstående, men her har jo mange av oss vært på UL for ikke så lenge siden, så vi har øye for sånt

Mhm, det er nok lettere når man har vært på ultralyd selv, og blitt pekt og forklart hva som er hva.

Fine bilder :) Synes alle var greie å tyde, kanskje bortsett fra bilde nr 2... ? (Er det tatt "ovenifra" på en måte..?)

Har liten peiling på UL-bilder jeg da ;) Får kurse meg litt i morgen

På bilde nr.2 ligger han ganske likt bilde nr.1, i profil og sutter på tommelen, om jeg husker riktig (bildene vises jo ikke nå når jeg skriver).

Hehe, høres jo ut som du forstår bildene da, trenger nok ikke noe kursing;)

Skrevet

Å seee, lille Fragle!! Han så søt ut! ;)

Så det godt, jeg.

Skrevet

nyyydelige fragle-bilder..

*får ikke mindre lyst på beibis nå, nei*

Skrevet

Jeg ble også overrasket over hvor godt jeg så det! (Jeg har nemlig følt det som deg; vært litt lik Rachel i Friends :ler: )

Fine lille gutten :-D Åhh, som jeg gleder meg til det er min tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...