Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, jeg gleder meg til rapport fra ultralyd! Det blir superspennende! Ha en fin søndagskveld, Knøttet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Lykke lykke til på UL i morgen - kos dere mye! :-D (så gleder jeg meg til rapport!)

:klemmer:

Skrevet
Det blir ikke lett å holde det hemmelig kun for dem, nei. Dere får prøve og se hvor lenge det holder. Skjønner godt at det ikke ble Pirbadet i dag etter en så sen kveld. Men det var nok like greit, det var nemlig svømmestevne der i dag, og stappfullt med folk. Neste søndag er nok en bedre dag.

:riste: Neppe, og jeg tror ikke det holder i lengden, men men. Vi skal prøve! Mamma og pappa har fått streng beskjed om å ikke si noe til svigers ;)

Men det var koselig på Pirbadet? Herlighet, jeg syntes det var dyrt å dra dit fra før jeg, men nå ser jeg at det koster 130 kroner for voksne på søndag! :overrasket: Dyrt, jo!

Å, jeg gleder meg til rapport fra ultralyd! Det blir superspennende! Ha en fin søndagskveld, Knøttet!

Jepp, er veldig spent nå! :-D

Takk for det, ha en fin søndagskveld du også! :)

Skrevet

Tar frem :popcorn: jeg, og venter spent på rapport!

Skrevet

:vinke:

Innom for å få med meg når rapporten fra ultralyden kommer.

Kose deg og nyt den stunda du er der, går så innmari fort...

:klem:

Skrevet (endret)

Er veeeldig spent på rapport fra UL nå!!! *tenker på deg*

Jeg fikk mensen i går, forresten, så syklusen min må da være helt perfekt med en gang....!!! :) Hvis det ikke tuller seg til neste måned da...

Og forresten hadde jeg glemt hvor STORE menssmertene kan være, da jeg ikke bruker piller lenger!!! Sov nesten ikke i hele natt, lå og vrei meg i magesmerter... :(

:klemmer:

Endret av Monica85
Skrevet

Kom plutselig på at det antakelig blir mange dager før jeg får kommet inn og sett rapport fra UL..... :(

Er på skolen nå, og skal på kurs/seminar med jobben fra i efta til i morgen kveld...(har foreløpig ikke internett hjemme, har bestilt og venter UTÅLMODIG!)

ÅÅÅÅhhhhh! Jeg er sååå spent!!! :jepp: Håper ULen er ferdig snart, så du kommer inn og rapporterer fort!! :)

Skrevet

Da gleder jeg meg til i ettermiddag når rapporten kommer :) Spennende dette, blir en slags "opplading" til vår UL på onsdag ;)

130 kr for inngang på Pirbadet??? :overrasket:

Da håper jeg de har masse forskjellig der som ikke "vanlige" svømmesenter har...

Skrevet

Gurimalla, UL i dag???? :-o

:popcorn:

:popcorn:

Har vi lov til å tippe?

Skrevet

Å ja, tenk at vi ikke har laget tippeliste :overrasket: Kan ikke vi kjøre i gang en nå da, Amused? :)

Jeg tipper gutt!

Skrevet

Jeg tipper på gutt jeg også, faktisk. Liten magefølelse som sier det! :hoppe::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...