Knøttet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1481 Skrevet 25. januar 2008 Æsj da!!! Kjedelige greier. Fortsatt litt sur... Jeg trenger jo pengene, det er klart, men utrolig surt likevel!
Gjest Moonshadow Skrevet 25. januar 2008 #1482 Skrevet 25. januar 2008 Tyrkia ja. Så deilig Det er kjipt og måtte jobbe når man har innstilt seg på fri, det skjønner jeg godt. God helg alikevel da
Knøttet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1483 Skrevet 25. januar 2008 Tyrkia ja. Så deilig Det er kjipt og måtte jobbe når man har innstilt seg på fri, det skjønner jeg godt. God helg alikevel da Gleder oss! :-D Ja, veldig kjipt... Håper bare ikke det er flere ting som ikke går min vei nå God helg!
Ella* Skrevet 25. januar 2008 #1484 Skrevet 25. januar 2008 Så dumt!! Men det blir penger av det da... Håper du får en fin helg likevel
naley Skrevet 25. januar 2008 #1485 Skrevet 25. januar 2008 Håper du får en grei helg til tross for en dårlig start med jobbing.
Knøttet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1486 Skrevet 25. januar 2008 Så dumt!! Men det blir penger av det da... Håper du får en fin helg likevel Det blir jo det, selv om det ikke blir mye ekstra... Fikk lønn i dag da, det er jo herlig Takk for det, og i like måde! Håper du får en grei helg til tross for en dårlig start med jobbing. Takk for det, og i like måde!
MellonCollie Skrevet 26. januar 2008 #1487 Skrevet 26. januar 2008 Kjedelig med ekstrajobbing, men du har jo klart å snu det til noe positivt med pengene - det er bra Ha en kjempefin helg Knøttet! (Traff forresten en kompis av meg når jeg var i Bergen, og fortalte ham om lillebaby.. han har nå konsekvent begynt å kalle den for knøttet.. Så nå har jeg en knøttet i magen )
Gjest imli Skrevet 26. januar 2008 #1488 Skrevet 26. januar 2008 Håper du har en fin helg til tross for jobbing!
Midnattsol Skrevet 26. januar 2008 #1489 Skrevet 26. januar 2008 Knøttet i magen, ja. Det har vi også snakka om, så har kalt den for knøttet i magen. Men så ble det så rart å skrive her på KG.
Knøttet Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #1490 Skrevet 26. januar 2008 Kjedelig med ekstrajobbing, men du har jo klart å snu det til noe positivt med pengene - det er bra Ha en kjempefin helg Knøttet! (Traff forresten en kompis av meg når jeg var i Bergen, og fortalte ham om lillebaby.. han har nå konsekvent begynt å kalle den for knøttet.. Så nå har jeg en knøttet i magen ) Jada, jeg får iallfall penger! Hehe... Jaa... litt misvisende nick Håper du har en fin helg til tross for jobbing! Takk for det! En god helg til deg også! Knøttet i magen, ja. Det har vi også snakka om, så har kalt den for knøttet i magen. Men så ble det så rart å skrive her på KG. Skifte nick snart, kanskje? ============================================== Bare en rask tur innom, skal snart til noen venner og være sosiale Fikk kjøpt en mammabukse i dag, så er fornøyd. Blir nok flere etterhvert, men hadde ikke så god tid pga teite jobben min. Men føler vi har fått gjort mye tross alt Nå må jeg løpe!
flickan Skrevet 26. januar 2008 #1491 Skrevet 26. januar 2008 hihi.. kanskje vi sees i morgen.. kos dere på Pirbadet hvertfall!
Knøttet Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1492 Skrevet 27. januar 2008 hihi.. kanskje vi sees i morgen.. kos dere på Pirbadet hvertfall! Ble visst ikke Pirbadettur på oss, vi stod opp for sent Håper dere koste der iallfall! =========================================== Buzz-kveld hjemme hos en venn i går, med drikke og full baluba. Var kjempekoselig, selv for meg som ikke drakk Gikk ut en tur etterpå også, det ble veldig sent, kom oss ikke i seng før firetiden. Det er derfor vi stod opp alt for sent i dag Herlig det også, har bare slappet av og kost oss, og senere skal vi en tur på kafé. Pirbadet ble utsatt til neste søndag. Gleder meg til ultralyden i morgen! :hoppe: :juhu: Svigers vil faktisk ikke vite om det blir en eller Skjønner ikke hvorfor, jeg... Det blir sikkert veldig vanskelig å holde det skjult for de, siden vi skal vite det. Hvis vi får vite det, da...
Gjest imli Skrevet 27. januar 2008 #1493 Skrevet 27. januar 2008 Oi, UL er i morgen jo! Det blir moro. Rart at ikke svigerforeldrene dine ville vite kjønnet ja. Som du sier vanskelig å holde hemmelig for dem...
Knøttet Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1494 Skrevet 27. januar 2008 Oi, UL er i morgen jo! Det blir moro. Rart at ikke svigerforeldrene dine ville vite kjønnet ja. Som du sier vanskelig å holde hemmelig for dem... Det er i morgen! Vi kommer helt sikkert til å forsnakke oss, jeg kommer til å si han eller henne om fragle når jeg får vite det, om jeg får vite det... Mamma var kjempeengasjert på å vite kjønnet når jeg snakket med henne, så foreldrene mine er litt annerledes enn svigers
Gjest imli Skrevet 27. januar 2008 #1495 Skrevet 27. januar 2008 Mamma er glad vi ikke ville vite kjønnet da, hun synes sånt er så "tullete" Blir nok ikke lett å holde det hemmelig om dere får vite det, nei. Får håpe dere får vite det da, er jo ikke alltid de klarer å se det. Synes det er litt ekkelt at de ofte tar feil jeg, litt derfor vi ikke ville vite. Kjedelig å ha trodd det ene eller det andre hele veien, og så kommer det motsatte ut liksom.
Knøttet Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1496 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Mamma er glad vi ikke ville vite kjønnet da, hun synes sånt er så "tullete" Blir nok ikke lett å holde det hemmelig om dere får vite det, nei. Får håpe dere får vite det da, er jo ikke alltid de klarer å se det. Synes det er litt ekkelt at de ofte tar feil jeg, litt derfor vi ikke ville vite. Kjedelig å ha trodd det ene eller det andre hele veien, og så kommer det motsatte ut liksom. Hehe, tror svigers er litt slik også... De vil gjerne holde det hemmelig, slik at det er en overraskelse ved fødselen Ja, håper de kan se det! Kjedelig om de tar feil, men som regel tror jeg de ser riktig, så er ikke så bekymret for det. Dessuten skal vi på 3d-ultralyd, og da antar jeg ihvertfall at vi få se det ============================================== Trøtt! :søvn: Endret 27. januar 2008 av Knøttet
bizzy Skrevet 27. januar 2008 #1497 Skrevet 27. januar 2008 Lykke til på ultralyd i morgen!!!! Litt misunnelig Føles så lenge til vår ul på torsdag.. Håper de ser kjønnet, er deilig å vite, og de nekter som regel å si noe dersom de ikke er sikre! Gleder meg til ultralydrapport
Ella* Skrevet 27. januar 2008 #1498 Skrevet 27. januar 2008 :hoppe: UL i morgen! :hoppe: Lykke til Håper alt er i den skjønneste orden med den lille, og at dere får vite kjønnet! Når er det dere skal dit? Tidlig på dagen, eller sent...?
Knøttet Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1499 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Lykke til på ultralyd i morgen!!!! Litt misunnelig Føles så lenge til vår ul på torsdag.. Håper de ser kjønnet, er deilig å vite, og de nekter som regel å si noe dersom de ikke er sikre! Gleder meg til ultralydrapport Takk for det Gleder meg! Skjønner at det føles lenge til torsdagen, men det blir jo superspennende! :-D :hoppe: UL i morgen! :hoppe: Lykke til Håper alt er i den skjønneste orden med den lille, og at dere får vite kjønnet! Når er det dere skal dit? Tidlig på dagen, eller sent...? hehe litt også Takk for det! Har time halv tolv... Kommer på nett med en gang jeg kommer hjem fra jobb Endret 27. januar 2008 av Knøttet
flickan Skrevet 27. januar 2008 #1500 Skrevet 27. januar 2008 Det blir ikke lett å holde det hemmelig kun for dem, nei. Dere får prøve og se hvor lenge det holder. Skjønner godt at det ikke ble Pirbadet i dag etter en så sen kveld. Men det var nok like greit, det var nemlig svømmestevne der i dag, og stappfullt med folk. Neste søndag er nok en bedre dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå