Knøttet Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1461 Skrevet 23. januar 2008 Han som spiller doktoren i Star Trek:voyager spiller i CSI i dag... Sært å se han i en annen rolle når jeg digget han i Star Trek
Gjest imli Skrevet 23. januar 2008 #1462 Skrevet 23. januar 2008 (endret) At det advares mot badstu og boblebad er nok mest forhåndsregler, ja, akkurat som når det står skrevet på pakningsvedlegg på medisiner at man ikke er heeelt sikker på virkning på foster. Er vel mest for å ha ryggen fri "i tilfelle". Endret 23. januar 2008 av imli
Knøttet Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1463 Skrevet 23. januar 2008 At det advares mot badstu og boblebad er nok mest forhåndsregler, ja, akkurat som når det står skrevet på pakningsvedlegg på medisiner at man ikke er heeelt sikker på virkning på foster. Er vel mest for å ha ryggen fri "i tilfelle". Sikkert det samme med vannsklier. Man kan jo bli hoppet på uti vannet like enkelt som man kan bli sklidd på i en vannsklie...
Lilith Skrevet 24. januar 2008 #1464 Skrevet 24. januar 2008 Han som spiller doktoren i Star Trek:voyager spiller i CSI i dag... Sært å se han i en annen rolle når jeg digget han i Star Trek Gjorde han? Det la jeg ikke merke til! Men jeg så han Gary Sinise fra CSI NY i en skikkelig elendig surfefilm med Owen Wilson i helgen - det var ganske rart! Bassengtur høres deilig ut Jeg er også superspent på UL-en din! *teller ned*
Gjest imli Skrevet 24. januar 2008 #1465 Skrevet 24. januar 2008 Sikkert det samme med vannsklier. Man kan jo bli hoppet på uti vannet like enkelt som man kan bli sklidd på i en vannsklie... Jepp, jeg var jo så heldig å bli sklidd på Fikk litt vondt i ryggen, men har ikke skjedd noe mer. Lillebaby sparker og alt er bra ellers, så det skal noe mye til før det går galt av å bli sklidd på. Da må man sitte feil vei i sklia og bli sklidd på i mage eller noe i så fall...
Knøttet Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1466 Skrevet 24. januar 2008 Gjorde han? Det la jeg ikke merke til! Men jeg så han Gary Sinise fra CSI NY i en skikkelig elendig surfefilm med Owen Wilson i helgen - det var ganske rart! Bassengtur høres deilig ut Jeg er også superspent på UL-en din! *teller ned* Ganske sikker på det, ja Han var politibetjent eller noe sånt. Jeg så egentlig ikke på, jeg bare gløttet litt bort fra pc-en. Hehe... Rart når folk spiller en helt annen rolle enn den man er vant til å se de i! Jepp, blir godt med varmt vann og avslapning! Koselig det er flere som er spente på ul;) Jepp, jeg var jo så heldig å bli sklidd på Fikk litt vondt i ryggen, men har ikke skjedd noe mer. Lillebaby sparker og alt er bra ellers, så det skal noe mye til før det går galt av å bli sklidd på. Da må man sitte feil vei i sklia og bli sklidd på i mage eller noe i så fall... Au da! Bra det gikk bra Det skal sikkert litt til, ja... Heldigvis!
Midnattsol Skrevet 24. januar 2008 #1467 Skrevet 24. januar 2008 Er også spent på UL og om de klarer å se om dere får gutt eller jente. :-D Hehe, det er rart å se folk i andre roller enn de man er vant til å se dem i. Friends-gjengen for eksempel. Rart å se dem i andre roller, for de ser jo like ut.
Knøttet Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1468 Skrevet 24. januar 2008 (endret) :søvn: Trøtt, ja! Har kost oss med Dolly-pizza, litt lat og usunn... Men veldig godt! Forhåpentligvis har jeg fri i morgen, da blir det helg for min del! Gleder meg til å sove lenge Lurer litt på hvordan spark kjennes ut, jeg... Jeg lå og kjente på magen i går, men er veldig usikker på om jeg kjente noe eller ikke. Men mens jeg lå og kjente fikk jeg plutselig følelsen av at det var en jente. Eh... Kan jo ikke ombestemme meg nå! På søndagen kjente jeg noe merkelig, vet ikke om det var innbilling eller hva det var, men. Kjentes ut som noen som knipset meg litt på magen, eller noe som spratt på magen min :klø: Tør ikke helt håpe det var lille fragle, har jo ikke kjent noe etter det heller, så. Det jeg muligens kjente i går når jeg klemte på magen min var jo helt annerledes. Sjekket ut hva jeg må ha med på reisen i forhold til graviditeten nå. * Europeisk helsetrygdekort (det har vi, såvidt jeg kan huske) * Helsekort for gravide (må huske!) * Legeerklæring (neppe nødvendig, siden jeg er 19+5 når vi reiser, og dermed nekter de meg neppe å reise, vel?) * Må sjekke om reiseforsikringen vår dekker meg når jeg er gravid. Har hørt om andre reiseforsikringer som ikke dekker gravide, pga "graviditet er ingen sykdom". Skal ringe eller sende mail til flyselskapet i forhold til deres regler om gravide og flyvning. Har hørt at det skal gå bra å fly til man er i uke 36, så siden jeg bare er 19+5 når vi flyr så skal det vel gå bra, skulle man tro. Vil jo sjekke uansett, da! Litt kjedelig å bli nektet å fly. Endret 24. januar 2008 av Knøttet
Midnattsol Skrevet 24. januar 2008 #1469 Skrevet 24. januar 2008 Hvorfor skulle de nekte deg å ta fly?
Knøttet Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1470 Skrevet 24. januar 2008 Er også spent på UL og om de klarer å se om dere får gutt eller jente. :-D Hehe, det er rart å se folk i andre roller enn de man er vant til å se dem i. Friends-gjengen for eksempel. Rart å se dem i andre roller, for de ser jo like ut. Håper virkelig de greier å se det, for jeg er nysgjerrig som få! Hehe, ja... Du sier noe der. Enkelte av de greier jeg ikke ta helt seriøst, for de er jo ikke noen andre enn Ross, Rachel, Chandler,Phoebe, Joey og Monica!
Knøttet Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1471 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Må bare si at jeg digger Alyson Hannigan når hun iført fat suite danser i begynnelsen av Date movie til My milkshake-sangen Endret 24. januar 2008 av Knøttet
Gjest Moonshadow Skrevet 24. januar 2008 #1472 Skrevet 24. januar 2008 Blir deilig og sove lenge da, man blir jo helt utslitt av og være gravid Jeg har begynt og legge meg i ellevetia nå, før sovnet jeg aldri før tre-fire. E Godt å reise bort en tur kan jeg tenke meg. Kanskje ventetiden blir litt kortere også Hvor skal dere da?
Knøttet Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1473 Skrevet 24. januar 2008 Blir deilig og sove lenge da, man blir jo helt utslitt av og være gravid Jeg har begynt og legge meg i ellevetia nå, før sovnet jeg aldri før tre-fire. E Godt å reise bort en tur kan jeg tenke meg. Kanskje ventetiden blir litt kortere også Hvor skal dere da? Jepp, herlig å sove lenge! Man blir virkelig utslitt av å være gravid! Vi skal til Tyrkia, forsinket bryllupsreise. Gleder oss stort! :-D
Gjest imli Skrevet 25. januar 2008 #1474 Skrevet 25. januar 2008 De nekter deg nok ikke å fly i uke 19 nei. Er vel ikke noen overhengende fare for at fødselen starter da... Godt mulig det var lillebabyen du kjente! Moro!
Lilith Skrevet 25. januar 2008 #1475 Skrevet 25. januar 2008 Sjekket ut hva jeg må ha med på reisen i forhold til graviditeten nå. * Europeisk helsetrygdekort (det har vi, såvidt jeg kan huske) * Helsekort for gravide (må huske!) * Legeerklæring (neppe nødvendig, siden jeg er 19+5 når vi reiser, og dermed nekter de meg neppe å reise, vel?) * Må sjekke om reiseforsikringen vår dekker meg når jeg er gravid. Har hørt om andre reiseforsikringer som ikke dekker gravide, pga "graviditet er ingen sykdom". Må man ha med seg alt dette når man er gravid? Uff, da har jeg en del ting å ordne foran NY-turen vår ... :dåne:
Knøttet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1476 Skrevet 25. januar 2008 Hvorfor skulle de nekte deg å ta fly? Tja, hvis de har veeeldig strenge regler angående gravide i fly... Sannsynligvis har de ikke det, ikke så tidlig De nekter deg nok ikke å fly i uke 19 nei. Er vel ikke noen overhengende fare for at fødselen starter da... Godt mulig det var lillebabyen du kjente! Moro! Nei, jeg tviler. Men er naturlig pessimist og vil ikke bli nektet å reise, det hadde vært for dumt. Håper det var det det var! Må man ha med seg alt dette når man er gravid? Uff, da har jeg en del ting å ordne foran NY-turen vår ... :dåne: Tja... Det var iallfall det det stod på en side jeg fant. Legeerklæring er neppe nødvendig, med mindre du er i uke 36 eller mer når du reiser.De andre tingene kan det være praktisk å ha med, i tilfelle. Når reiser dere?
Midnattsol Skrevet 25. januar 2008 #1477 Skrevet 25. januar 2008 Gravide reiser med fly hele tiden så det skal du ikke tenke på nå. Det er vel heller når det går mot slutten at man vurderer om det er så lurt å fly.
Knøttet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1479 Skrevet 25. januar 2008 Nå er jeg sint! Det var den fridagen, det... Gjett hvem som ringte, jo jobben min. Ekstrahjelpen som skal jobbe i dag og i morgen er syk. Jeg skjønner at hun ikke kan noe for at hun er syk, selvsagt, men nå må jeg jobbe noen timer i dag, og i morgen. I morgen hadde jeg planer om å shoppe mammaklær, men nå må jeg jobbe! Blir litt frustrert når jeg har stått alene de fleste dagene denne uka, uten å få matpause, men sjefen min kan visst ikke gjøre det samme selv... Nei, da må jeg komme. Jeg har jo ikke noe liv uansett Overreagerte litt etter at de ringte i dag, så jeg ringte og klagde til mannen... Han er bare verdens beste, forståelsesfull, snill og så gjorde han det beste utav det Litt overfølsom gravid i dag,ja, men jeg hadde gledet meg til frihelg! Så vi får ta shopping litt før jobb i dag og i morgen... Heldigvis har jeg fri på søndag... Ingen verdens ting kan få meg til å jobbe på søndag, INGENTING! De har det med å la meg ha fridagen min på tirsdag, hvis ikke blir jeg slik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå