Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig fått svart på innleggene deres nå, etter å måtte gå frem og tilbake gang på gang på grunn av den idiotiske smileybegrensningen :kjefte::frustrert:

Kjedelig på jobb i dag, har vært alene i seks timer fordi to på jobben er bortreist. Godt å komme hjem :)

Tror jeg må begynne med ettermidagshvil for meg selv, for jeg er så trøtt om kveldene. Men det kan jeg ikke gjøre i dag, for jeg skal møte ei venninne snart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Vi fikk tre bilder. To av kroppen og ett av ansiktet :)

Skrevet
Vi fikk tre bilder. To av kroppen og ett av ansiktet :)

Vi fikk fire bilder :)

Ah så bra! Da håper jeg vi får like mange :-D

Skrevet

Så fin gravidmage du har, Knøttet! :-D

Skrevet
Så fin gravidmage du har, Knøttet! :-D

Takk! :rodme:

==========================================

Nå har jeg innført middagshvil, men jeg vet ikke om det har noen virkning da :sjenert: Er trøtt, som vanlig jeg.

Har funnet ut at jeg skal besøke søskenbarnet mitt i Bergen om en måneds tid, gleder meg! :-D Herlig å reise litt, selv om vi skal til Istanbul snart nå også...

Nå gleder jeg meg bare til fredag og lørdag, frihelg!! Håper ikke vikarbyrået ringer meg og vil ha meg til å jobbe på fredag. Vet ikke om jeg orker... Vi får se hvordan formen er på fredagen... Det blir iallfall shopping på lørdag! Trenger virkelig nye bh-er og mammabukser :sjenert:

I kveld skal jeg kose meg med Grey's :-D Håper dagens episode er bedre enn forrige tirsdags episode, den syntes jeg ble opphakkete og fokuserte alt for mye på Addison og overgangen til den nye spinoffserien hennes...

Skrevet

Glemte én ting: 6 dager til ul! :-D

Skrevet
:hoppe: Bare 6 dager igjen :hoppe:

Yeay! :hoppe: selv om jeg ikke orker... Sååå trøtt :Gjesp::sove: :søvn: :søvn:

På tide å finne senga, ja... zzZZzZzzzZ

Skrevet

5 dager til ul! :hoppe:

Hm, navlen min har blitt flatet ut... Hvis dere skjønner hva jeg mener :klø: Den var dypere, og nå er den liksom litt flatere... Jeg skjønner jo at det er logisk, siden magen min vokser, men litt sært likevel :fnise:

Skrevet

Føler jeg går og sagger for tida, siden buksene mine er for trange i livet. Det blir til og med for trangt når jeg har strikk i knapphullet... :sjenert: Forhåpentligvis finner jeg noen fine mammabukser på lørdag :)

Tror jeg har bestemt meg for at jeg ikke orker jobbe på fredag om jeg blir oppringt av vikarbyrået. Jeg har jobbet sekstimersdager uten pause både mandag og onsdag, i tillegg skal jeg jobbe 8 timer uten pause i morgen :roll: Skal jo se an formen på torsdag og fredag, men jeg tror jeg bør ta meg fri. Herlighet, når jeg skrev det slik så hørtes det jo ikke ut som mye jobbing :sjenert:

Skal prøve å få med meg mannen på svømming på søndagen :) Tror ikke det blir så vanskelig ;) Hadde vært herlig nå når det er vinter og kaldt. Selv om jeg ikke kan bruke boblebadet, skliene (?) og kanskje dampbadstu og vanlig badstu.

Skrevet

Du må bare ta fri på fredag hvis du føler for det. Fordelen med å være vikar at du kan styre det litt selv :)

Lykke til på shopping på lørdag. Du er heldig som ikke bor på et lite sted med begrenset utvalg (jeg skal egentlig ikke klage, men gjør det likevel :fnise: ).

Anbefaler en bassengtur! Er godt å røre seg i vannet, spesielt for meg med litt "knirkende" bekken, men sikkert for deg også :)

Skrevet

Hei igjen, Knøttet! :)

Jeg gleder meg til ULen din, altså, er så spennende! :)

Har nå prata både med Lånekassen og NAV, og funnet ut, kort sagt;

jeg får mer utbetalt per måned om jeg får barn i utdanningen!!!! :)

hihi...

Og om jeg har fast stilling, er i vikariat, har et korttidsengasjement eller er tillkallingsvikar, spiller ingen rolle! Men det er viktig at jeg i så fall sykemelder meg, hvis jeg blir syk, i stede for å si fra meg jobbing. Eneste kravet er at jeg har vært vikar i minst 4 uker før jeg evt blir sykemeldt, og at samlet årslønn utfra det jeg jobber er mer enn 33000kr.

Så nå er det ikke noe som hindrer meg! :) Og jeg og samboeren min har blitt enige om å blli ordentlig prøvere fra april!!! :) Jeg er såååå glad! :)

Skrevet
Du må bare ta fri på fredag hvis du føler for det. Fordelen med å være vikar at du kan styre det litt selv :)

Lykke til på shopping på lørdag. Du er heldig som ikke bor på et lite sted med begrenset utvalg (jeg skal egentlig ikke klage, men gjør det likevel :fnise: ).

Anbefaler en bassengtur! Er godt å røre seg i vannet, spesielt for meg med litt "knirkende" bekken, men sikkert for deg også :)

:Nikke: Tror jeg gjør det, ja. Jepp, må ha noen fordeler med å være vikar! Selv om jeg bare er det én dag i uka :sjenert:

Takk for det, håper jeg finner noe nå da... Har hørt at mye mammaklær ser ut som kjerringklær, eller er dyrt.

Jepp, det blir bassengtur! Mannen ville gjerne være med :)

hihi...

Og om jeg har fast stilling, er i vikariat, har et korttidsengasjement eller er tillkallingsvikar, spiller ingen rolle! Men det er viktig at jeg i så fall sykemelder meg, hvis jeg blir syk, i stede for å si fra meg jobbing. Eneste kravet er at jeg har vært vikar i minst 4 uker før jeg evt blir sykemeldt, og at samlet årslønn utfra det jeg jobber er mer enn 33000kr.

Så nå er det ikke noe som hindrer meg! :) Og jeg og samboeren min har blitt enige om å blli ordentlig prøvere fra april!!! :) Jeg er såååå glad! :)

:vinke: Hei hei!

Så bra at du får mer betalt i måneden om du får barn under utdanning!

Det hørtes jo veldig bra ut :)

:hoppe: for prøvere fra april! :-D Blir spennende!!

Skrevet

:Nikke: Tror jeg gjør det, ja. Jepp, må ha noen fordeler med å være vikar! Selv om jeg bare er det én dag i uka :sjenert:

Takk for det, håper jeg finner noe nå da... Har hørt at mye mammaklær ser ut som kjerringklær, eller er dyrt.

Jepp, det blir bassengtur! Mannen ville gjerne være med :)

hihi...

:vinke: Hei hei!

Så bra at du får mer betalt i måneden om du får barn under utdanning!

Det hørtes jo veldig bra ut :)

:hoppe: for prøvere fra april! :-D Blir spennende!!

Skrevet
5 dager til ul! :hoppe:

Hm, navlen min har blitt flatet ut... Hvis dere skjønner hva jeg mener :klø: Den var dypere, og nå er den liksom litt flatere... Jeg skjønner jo at det er logisk, siden magen min vokser, men litt sært likevel :fnise:

Min også! Det gjorde den ganske tidlig, faktisk. Veldig rart å kjenne på, håper ikke den popper heeeelt ut riktig ennå :fnise:

Snart UL! :hoppe:

Skrevet

Så moro! Jeg og mannen ska også på Pirbadet på søndag. Kanskje vi ser hverandre? Jeg kommer hvertfall til å kikke ekstra godt rundt meg tror jeg.. :fnise:

Er veldig spent på hvordan det går på UL med dere, ville dere vite kjønn? (har glemt det)

Synes og du skal ta deg fri på fredag hvis vikarbyrået ringer. Hvis du er så trøtt og sliten , blir det jo bare pes å jobbe ekstra..

Mannen har fått seg jobb i dag, så nå har vi vært og feiret på Frati. Han er ferdigutdannet til sommeren, så det er digg å slippe å tenke på om han får jobb med en gang eller ikke. Han kan begynne litt opplæring med en gang hvis han vil. Jobbe litt på kveldstid hvis han har tid ved siden av studiene. Det betyr litt ekstra penger i kassen og det er jo digg..

Skrevet

Ta deg fri på fredag, om du føler for det. Ingen som takker deg om du sliter deg ut ;)

Bare Bea: Så heldig han er som har fått jobb allerede :)

Skrevet

Ta deg fri på fredag og kos deg i helga. :Nikke:

Bare 6 dager til UL! :hoppe:

Fint å dra i basseng, det er deilig å svømme og veldig bra trening når man er gravid også. Man trener uten å egentlig merke at man trener (den slags trening liker jeg).

Jeg har tatt både sklie, badstu og boblebad. Tror ikke det er farlig, bare pass deg så du ikke blir for varm :)

Skrevet
Min også! Det gjorde den ganske tidlig, faktisk. Veldig rart å kjenne på, håper ikke den popper heeeelt ut riktig ennå :fnise:

Snart UL! :hoppe:

Hehe, da er det sikkert vanlig da :)

Ja, veldig rart, og uvanlig... Ikke at jeg legger så mye merke til navlen min, men jeg la plutselig merke til det i går!

Yeay, ul! :-D

Så moro! Jeg og mannen ska også på Pirbadet på søndag. Kanskje vi ser hverandre? Jeg kommer hvertfall til å kikke ekstra godt rundt meg tror jeg.. :fnise:

Er veldig spent på hvordan det går på UL med dere, ville dere vite kjønn? (har glemt det)

Synes og du skal ta deg fri på fredag hvis vikarbyrået ringer. Hvis du er så trøtt og sliten , blir det jo bare pes å jobbe ekstra..

Mannen har fått seg jobb i dag, så nå har vi vært og feiret på Frati. Han er ferdigutdannet til sommeren, så det er digg å slippe å tenke på om han får jobb med en gang eller ikke. Han kan begynne litt opplæring med en gang hvis han vil. Jobbe litt på kveldstid hvis han har tid ved siden av studiene. Det betyr litt ekstra penger i kassen og det er jo digg..

:fnise: Blir nesten paranoid jeg nå ;) Kommer nok til å seg meg litt ekstra rundt, jeg også ;)

Jepp, vi vil vite kjønnet. Så lille fragle har det med å vise seg frem! ;)

Gratulerer til mannen din som har fått seg jobb, så bra! :-D

Feire på Frati er supert, :sikle: Har du prøvd sjokoladekonfektkaken deres? Helt utrolig god!

Ta deg fri på fredag, om du føler for det. Ingen som takker deg om du sliter deg ut ;)

Bare Bea: Så heldig han er som har fått jobb allerede :)

Ja, jeg tror jeg gjør det... Ikke bra å slite seg ut heller akkurat.

Ta deg fri på fredag og kos deg i helga. :Nikke:

Bare 6 dager til UL! :hoppe:

Fint å dra i basseng, det er deilig å svømme og veldig bra trening når man er gravid også. Man trener uten å egentlig merke at man trener (den slags trening liker jeg).

Jeg har tatt både sklie, badstu og boblebad. Tror ikke det er farlig, bare pass deg så du ikke blir for varm :)

Hehe, ok siden dere insisterer ;)

nei, 5 dager til ul! :hoppe:

Hm, okay... Så det er ikke så farlig altså? Det er sikkert bare forhåndsregler da, for å være heeelt, heeelt sikker på at det går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...