Knøttet Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #1421 Skrevet 19. januar 2008 Peanøttsmør og nugatti (eller sjokade) er DØDSgodt! Anbefales på det varmeste! Ha en fin lørdagskveld, Knøttet - hvilken film skal dere se? Hm, har bare smakt peanøttsmør én gang, syntes det var litt sært, men fullt spiselig. Nugatti er vel litt vel mørk sjokolade for min del, mulig man får tak i litt lysere sjokoladepålegg også? :klø: Vi skal se den siste ringenes herre-filmen. Har sett de to første sammen med de folka tidligere, så nå er det siste. Filmmaraton! God lørdagskveld til deg også! :-D ========================================= Hmfr... døra til soverommet knirker som besatt, og jeg irriterer meg Og backspacetasten min er lite samarbeidsvillig! Dataen min som har vært så snill etter at den ble reinstallert!
Coxy Skrevet 20. januar 2008 #1422 Skrevet 20. januar 2008 Uffda, spysyken er grusomt! Pass på at du ikke får det du også nå da! Lurt å sjekke ut hva du har krav på om du blir syk når du er vikar, jeg hadde nesten trengt å gjøre det også, men heldigvis slapp jeg. Ble bekymret en liten stund pga jeg var dårlig og måtte si fra meg jobbing, som vikar. Jeg vil vite kjønnet på babyen. Mannen vil egentlig holde det hemmelig, men han mener ikke at jeg greier å holde på hemmeligheten om jeg vet det og ikke han... Derfor skal vi begge vite det Jeg fikk heldigvis ingen spysjuke! Tihi... Skal undersøke det der litt, ang å bli syk som vikar i svangerskapet....skal jeg undersøke hos NAV da, tro..? Hihi...blir spennede å se nå da! Bare en ukes tid igjen:) Hva har du følelse på at det blir da?
Midnattsol Skrevet 20. januar 2008 #1423 Skrevet 20. januar 2008 Har du noen følelse for hva du får du da? NJeh, jeg heller vel mer mot jente. Sambo mot gutt. Nå vil jeg bare vite at det ER en inni der.
Knøttet Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #1424 Skrevet 20. januar 2008 Jeg fikk heldigvis ingen spysjuke! Tihi... Skal undersøke det der litt, ang å bli syk som vikar i svangerskapet....skal jeg undersøke hos NAV da, tro..? Hihi...blir spennede å se nå da! Bare en ukes tid igjen:) Hva har du følelse på at det blir da? Godt du slapp unna spysyken! :-D Tror du må sjekke med NAV hva du skal gjøre om du blir syk i svangerskapet, det er vel de som har med det å gjøre. Mannen hadde tenkt å sjekke det for meg i den (lille) perioden jeg var kvalm og hadde vikarjobb. Jeg har en sterk følelse av at det er en liten av en eller annen merkelig grunn. Bestevenninna mi hadde samme følelsen når hun var gravid, og hun tok grundig feil... Nå tror hun at jeg får så enten så tar hun eller jeg feil NJeh, jeg heller vel mer mot jente. Sambo mot gutt. Nå vil jeg bare vite at det ER en inni der. Hehe... Blir spennende å se hvem som har rett Ja, kjenner til den følelsen av bekreftelse om at det er en liten baby der og at alt står bra til... =========================================== Tatt nytt magebilde! Skal legge ut så snart jeg får tak i photoshop med serial. Mannen har photoshop på mac-en, men jeg foretrekker å bruke min egen pc. I dag ble det ordentlig frokost med ristet brød med appelsinmarmelade, hardkokt egg og yoghurt Egg var kjempegodt, og veldig sunt og bra for meg som ikke spiser kjøtt. Fikk ikke helt til å koke egget "smilende" men hardkokt var kjempegodt det også. Nå har jeg samlet alle papirene jeg skal ha med til svangerskapskontrollene (helsekort for gravide, et papir vi skulle ha med til ultralyden, prøvesvarene mine - slik at jordmor eller lege får skrevet de opp i helsekortet) i en mappe. Da husker jeg det forhåpentligvis til neste kontroll,husket det nemlig ikke til jordmortimen Kan noen si meg om jeg skal ta med meg urinprøve til ultralyden? Det står at jeg skal ha med urinprøve til alle kontroller, men jeg har kun tatt én urinprøve hittil selv om jeg har vært på fire kontroller :klø: Begynner å lure på om jeg skal kjøpe gravidbukse, de jeg har nå strammer veldig om magen. Problemet er bare at jeg har kun sett én gravidbukse hittil, på H&M, og den var ikke det minste fin! Hvis alle ser slik ut sliter jeg... Tror jeg skal ta en tur innom H&M, Cubus, Lindex og eventuelle andre butikker jeg finner ut har mammaklær, neste lørdag. Da har jeg fri, og har fått lønn så da kan jeg handle mammabukse og nye bh-er! Har funnet noen linker til nettsider med mammaklær, men det er mange elendige nettsider og mye fæle klær... Mulig jeg er kresen Dessuten er jeg litt skeptisk til å kjøpe klær jeg ikke har prøvd, selv om man har bytterett. I går hadde vi filmkveld med to personer fra jobben til mannen. Vi trodde de begge visste jeg er gravid, hun ene sa til og med at jeg hadde fått mage! :-D Han andre visste det visst ikke, da følte jeg meg litt teit, ja... Når vi senere gikk ut for å ta en øl sammen med noen flere så fant vi ut at kjæresten til en kompis av mannen heller ikke visste det! Merkelig, siden kompisen hadde visst det lenge allerede... Så jeg greide å si det til to personer som ikke visste det fra før, men som jeg trodde visste det i går jeg...
Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #1425 Skrevet 20. januar 2008 Blir nok moro med UL ja! Jeg måtte ikke gi urinprøve da jeg var på UL. Tror ikke det er vanlig. Vanskelig å finne mammabukser ja, jeg har bare en jeg... Fant min på H&M.
Knøttet Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #1426 Skrevet 20. januar 2008 Blir nok moro med UL ja! Jeg måtte ikke gi urinprøve da jeg var på UL. Tror ikke det er vanlig. Vanskelig å finne mammabukser ja, jeg har bare en jeg... Fant min på H&M. Bare 1 uke og 1 dag til ultralyd! :-D Trodde ikke heller det var vanlig med urinprøve på ultralyd, de mener sikkert at man skal det når man er hos lege og jordmor. Selv om jeg bare har gjort det én gang der... snodig. Var innom H&M forrige lørdag en snartur, fant bare én mammabukse, og den var ikke slik jeg liker de... Skal gå litt nøyere gjennom utvalge om en ukes tid da, håper jeg finner noe!
Ella* Skrevet 20. januar 2008 #1427 Skrevet 20. januar 2008 8 dager til UL Håper de dagene går kjempefort! Blir spennende ja
Knøttet Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #1428 Skrevet 20. januar 2008 8 dager til UL Håper de dagene går kjempefort! Blir spennende ja
Knøttet Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #1429 Skrevet 20. januar 2008 Magebilde tatt i dag, 17+1. Synd jeg ikke får til å ta alle bildene på eksakt samme plassen, ser at noen av de er litt nærmere kamera... Men men, greit å ha uansett
Gjest Ballerina Skrevet 21. januar 2008 #1431 Skrevet 21. januar 2008 Du har jo fått mage, jo! :-D Jeg ser iallfall forskjell fra de andre bildene
Lilith Skrevet 21. januar 2008 #1432 Skrevet 21. januar 2008 God morgen! Fin mage! Har helt klart skjedd ting siden sist Merker du at du har lagt på deg noe på hofter og lår også, eller holder det seg til magen? Jeg synes buksene mine er blitt litt trangere rundt rumpa, og lurer på om det er graviditeten eller rett og slett fordi jeg har spist for mye i det siste ... UL blir spennende! Jeg måtte ikke ha med urinprøve, det er nok sikkert bare til lege og jordmor man bør ha med det. Ha en fin mandag!
Doratheexplorer Skrevet 21. januar 2008 #1433 Skrevet 21. januar 2008 Fint magebilde Begynner merkes på mage og bryst nå ja, så det er nok på tide med både mammabukse og ny bh for flere Jeg kjøpte meg bukse fra Laderoute, deilig tøybukse. Tidligere bestilte jeg ei fra HM, den var ikke god. Var slimsete og ekkel etter 2 dagers bruk Kan tenke meg du gleder deg til UL. Vi har ny i morgen
KathMor Skrevet 21. januar 2008 #1434 Skrevet 21. januar 2008 Inne a snikleser litt igjen, blir mye sniklesing nar man kjeder seg pa jobb :kaffe: .. Sa 72 sider er skummet igjennom! AAaaaa, sa fin mage, gleder meg sa masse til den spretter frem! :rødme: bare 7 uker til! Leeeeeenge.. Du merker vel bevegleser ogsa na?
Ella* Skrevet 21. januar 2008 #1435 Skrevet 21. januar 2008 Fin mage! Ingen tvil om at den er der i hvert fall
Amused Skrevet 21. januar 2008 #1436 Skrevet 21. januar 2008 Fine magen! :-D Sliter med å finne mammabukser som er fine jeg også. Fikk heldigvis arvet noen av svigerinna mi, for den første jeg kjøpte har jeg vokst ut av allerede Så mitt råd er, husk i hvert fall å kjøpe stor nok mammabukse, ikke en som passer sånn akkurat der og da
Hardangerbrud Skrevet 21. januar 2008 #1437 Skrevet 21. januar 2008 Hei, snart UL på dere Jeg blir så misunnelig.... Jeg kan skjønne at det er vanskelig med å finne fine mammaklær. Jeg tittet litt på nettet jeg også, men det var mye sært der altså, helt sant. Jeg har fått tilbud om å låne noen klær av veninner og det kan nok være at jeg takker ja til. Det er sånne ting det er greit å låne, man har jo ikke bruk for de så lenge at det gjør noe. Jeg tror at en skikkelig mamma butikk blir løsningen for å finne fine bukser. Får heller bruke H&M på gensere og sånne litt billigere plagg. Nekter å gå med stygge klær i denne perioden her. Du har fått skikkelig mage altså, moro å se i forhold til de andre bildene. Jeg føler at klærne begynner å stramme litt nå jeg med 9+3 så det er ikke like bra... Får håpe det stoppet snart og tar en liten pause.
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #1438 Skrevet 21. januar 2008 Fin mage! Begynner å bli tydelig nå ja.
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2008 #1439 Skrevet 21. januar 2008 Så fin mage fu har fått, ser godt at det er ting på gang der ja Ikke lenge til ul nå :juhu: Jeg måtte ikke levere urinprøve da jeg var dewr så jeg tror ikke du trenger det. Kan tenke meg dere er spente nå :icon_razz:
Knøttet Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #1440 Skrevet 21. januar 2008 Morro, morro, morro!! Mhm! Du har jo fått mage, jo! Jeg ser iallfall forskjell fra de andre bildene Synes du? Så artig! God morgen! Fin mage! Har helt klart skjedd ting siden sist.Merker du at du har lagt på deg noe på hofter og lår også, eller holder det seg til magen? Jeg synes buksene mine er blitt litt trangere rundt rumpa, og lurer på om det er graviditeten eller rett og slett fordi jeg har spist for mye i det siste ... UL blir spennende! Jeg måtte ikke ha med urinprøve, det er nok sikkert bare til lege og jordmor man bør ha med det. Ha en fin mandag! Takk! Så artig når andre ser det også. Tror jeg bare har lagt på meg over magen, iallfall hittil. Buksene er blitt trangere, men rundt livet, eller jeg vet ikke om jeg kjenner forskjellen på om de er trangere rundt livet eller rompa jeg da... Ja, veldig spennende! Gleder meg myye! Ha en fin mandag du også! Fint magebilde Begynner merkes på mage og bryst nå ja, så det er nok på tide med både mammabukse og ny bh for flere .Jeg kjøpte meg bukse fra Laderoute, deilig tøybukse. Tidligere bestilte jeg ei fra HM, den var ikke god. Var slimsete og ekkel etter 2 dagers bruk. Kan tenke meg du gleder deg til UL. Vi har ny i morgen Takk Godt det ikke bare er jeg som må bytte ut deler av garderoben... Så Laredoute hadde gode mammabukser? Det skal jeg huske på. Storgleder meg til ul, ja! Blir gøy for dere i morgen også! Hvorfor har dere flere ul-er? Inne a snikleser litt igjen, blir mye sniklesing nar man kjeder seg pa jobb .. Sa 72 sider er skummet igjennom! AAaaaa, sa fin mage, gleder meg sa masse til den spretter frem! bare 7 uker til! Leeeeeenge.. Du merker vel bevegleser ogsa na? Koselig med en "snikleser". Har du lest hele dagboka? Jøss... bra gjort! Takk Har ikke merket bevegelser enda, venter i spenning! Fin mage! Ingen tvil om at den er der i hvert fall Takk Nei, da er det ikke innbilling da! Kjekt Fine magen! :-D Sliter med å finne mammabukser som er fine jeg også. Fikk heldigvis arvet noen av svigerinna mi, for den første jeg kjøpte har jeg vokst ut av allerede.Så mitt råd er, husk i hvert fall å kjøpe stor nok mammabukse, ikke en som passer sånn akkurat der og da Takk Kjekt å arve mammabukser! Tror jeg skal snakke med venninna mi og høre om hun har noen, selv om det er leeenge siden hun gikk gravid. Takk for rådet, skal huske på det! Hei, snart UL på dere Jeg blir så misunnelig.... Jeg kan skjønne at det er vanskelig med å finne fine mammaklær. Jeg tittet litt på nettet jeg også, men det var mye sært der altså, helt sant. Jeg har fått tilbud om å låne noen klær av veninner og det kan nok være at jeg takker ja til. Det er sånne ting det er greit å låne, man har jo ikke bruk for de så lenge at det gjør noe. Jeg tror at en skikkelig mamma butikk blir løsningen for å finne fine bukser. Får heller bruke H&M på gensere og sånne litt billigere plagg. Nekter å gå med stygge klær i denne perioden her. Du har fått skikkelig mage altså, moro å se i forhold til de andre bildene. Jeg føler at klærne begynner å stramme litt nå jeg med 9+3 så det er ikke like bra... Får håpe det stoppet snart og tar en liten pause. Jepp, gleder oss til ultralyden! Tiden går sakte fremover når man er der du er nå, ja... jeg vet... Samtidig så synes jeg tida går fort også, på én måte, greier ikke forklare... ulogiske greier Stygge klær blir ikke aktuelt for meg heller nei! Vil jo se ordentlig ut i disse månedene også. Synes du jeg har fått ordentlig mage altså? Så moro! Gøy at andre også synes det, så er det ikke bare innbilling fra min side Fin mage! Begynner å bli tydelig nå ja. Takk Så fin mage fu har fått, ser godt at det er ting på gang der ja Ikke lenge til ul nå.Jeg måtte ikke levere urinprøve da jeg var dewr så jeg tror ikke du trenger det. Kan tenke meg dere er spente nå :icon_razz: Takk Ok, da vet jeg det, kjekt å vite. Si meg, fikk dere ett eller flere bilder? Står jo ikke noe om det i brevet... edit: måtte redigere vekk både noen av mine og deres smileyer. Teite smileybegrensning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå