Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ahh, det var stort fyrverkeri ja! Jeg var inne i leilighet med voffs, da det plutselig begynte å smelle skikkelig. Siden hun er redd for fyrverkeri, ville jeg ikke reise meg opp og gå ut og titte, for å "bekrefte" at nå skjer det noe. Så jeg satt bare rolig i sofaen, fortsatte å se på "Ut i vår hage" og latet som ingenting, mens jeg egentlig var kjempenysgjerrig på hvem som skjøt opp fyrverkeri :ler:

:Nikke: Skikkelig stort og flott.

Vi tenkte på hundeeirene når vi stod der og så på... Kan ikke være noe kjekt for trondheims hunder det der :( Heldigvis varte det ikke så lenge. Håper det gikk bra med hunden deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hopper inn og legger igjen en liten hilsen.

Synes nå du hadde tidenes navn på dagboka, det er akkurat det det er, en utålmodigsdagbok :filer: .. kjedelig å vente når ma il at tiden skal gå så mye fortere! Jeg er ca 10 uker på vei og jaggu går det ikke sent... Nå er milepælen uke 12 og snart UL og tiden sniiiiler seg saaaaakt forbi....

Men det er vel de ukene som går senest? Ser du er i uke 16? Gratulerer angt på etterskudd forresten :)

Skrevet

Heisann Knøttet, i dag når jeg var innom min dagbok så gikk det opp for meg at jeg ikke hadde lest noe særlig i din, og jeg tror faktisk ikke at jeg har skrevet noe i den heller, så da:

Har jeg gjort en heroisk innsats her inne og skumlest gjennom hele dagboken, det tok tid, du har jo 71 sider jo... :smilbla:

Spennende å lese gjennom dagbøkene til folk som er kommet litt lenger enn seg selv, kjenner jo igjen mange av de tankene du har hatt. Men du har nå hatt mange runder med kvalme og svimmelhet her som jeg har sluppet unna. Det er å være svimmel er ikke noe stas.

Var det i februar det ble en liten tur på dere? Vi skal også prøve å få oss en liten tur kanskje i mars/april, før man blir for sliten og ikke minst for stor til å orke fly og styr som er på turer.

Men nå har jeg altså oppdatert meg her inne så nå skal jeg følge litt mere med her også.

Skrevet
Håper virkelig det! Det hadde beroliget meg litt, selv om jeg ikke er særlig bekymret for tida egentlig.

Når kjente du første bevegelsene?

:klem:

Jeg kjente i uke 18 en gang. Tror det er ganske gjennomsnittlig når man er førstegangs.

Skrevet

Tror ikke rista brød er mer usunt, nei. Men du har rett i at stekt mat er mer usunt enn kokt mat. Men da er det pga stekefettet som blir varma opp og danner sånn transfett eller hva det heter (usunt fett). Men man har jo ikke noe fett i brødristeren, er i så fall hvis man har masse smør på da ;) Jeg spiser rista brød hele tida jeg, med mindre det er helt ferskt. Litt sær der ja. Her går det i græddost og philadelphia smøreost om dagen. Og så elsker jeg brød med nugatti og peanøttsmør (samtidig)! Det er vel i kategorien usunt, men veldig godt. Ellers har jeg alltid på tomat, agurk, paprika e.el på brødskiva når jeg spiser ost, skinke osv. Synes det blir så kjedelig ellers.

Merka jeg ble sulten av å skrive dette innlegget....

Skrevet
Nå har mannen og jeg stått og sett på fantastisk fyrverkeri som ble sendt opp fra marinen eller Lerkendal. Utrolig fine raketter! :)

Ja, det var helt fantastisk! Hadde ikke hørt noe om at det skulle være, så skvatt litt da vi hørte det smalt noe fryktelig. Rakettene ble skutt opp fra marinen, og siden vi bor på øya hadde vi kort vei til Elgeseter bro for å se på. Tror jammen det må det være det flotteste fyrverkeriet jeg har sett på ordentlig!

Skrevet

Innom for å ønske deg god helg ;)

:klemmer:

Skrevet
Hei!

Hopper inn og legger igjen en liten hilsen.

Synes nå du hadde tidenes navn på dagboka, det er akkurat det det er, en utålmodigsdagbok :filer: .. kjedelig å vente når ma il at tiden skal gå så mye fortere! Jeg er ca 10 uker på vei og jaggu går det ikke sent... Nå er milepælen uke 12 og snart UL og tiden sniiiiler seg saaaaakt forbi....

Men det er vel de ukene som går senest? Ser du er i uke 16? Gratulerer angt på etterskudd forresten :)

Hei hei!

Koselig med nye fjes :)

Hehe... ja, iallfall er det et passende navn her, for jeg er utålmodigheten selv...

Herlig å snart være over i 2.trimester, det går nok fort fremover skal du se.

Heisann Knøttet, i dag når jeg var innom min dagbok så gikk det opp for meg at jeg ikke hadde lest noe særlig i din, og jeg tror faktisk ikke at jeg har skrevet noe i den heller, så da:

Har jeg gjort en heroisk innsats her inne og skumlest gjennom hele dagboken, det tok tid, du har jo 71 sider jo... :smilbla:

Spennende å lese gjennom dagbøkene til folk som er kommet litt lenger enn seg selv, kjenner jo igjen mange av de tankene du har hatt. Men du har nå hatt mange runder med kvalme og svimmelhet her som jeg har sluppet unna. Det er å være svimmel er ikke noe stas.

Var det i februar det ble en liten tur på dere? Vi skal også prøve å få oss en liten tur kanskje i mars/april, før man blir for sliten og ikke minst for stor til å orke fly og styr som er på turer.

Men nå har jeg altså oppdatert meg her inne så nå skal jeg følge litt mere med her også.

Hei hei!

Imponerende at du har skumlest gjennom dagboken, det er jo ganske mange sider, ja! Jeg også synes det er spennende å lese gjennom dagbøkene, spesielt fra folk prøver til de blir gravide. Like koselig hver gang :)

Heldigvis har jeg vært lite plaget med kvalme og svimmelhet, så vær glad du ikke er plaget! Den svimmelheten der er vel ikke like vanlig som kvalmen, vil jeg tro. Heldigvis var begge deler relativt fort overstått.

Vi drar til Istanbul 6.februar, ja. Det lønner seg å ta en tur før man blir for stor og upraktisk å reise med...

Jeg kjente i uke 18 en gang. Tror det er ganske gjennomsnittlig når man er førstegangs.

Mhm, det er det jeg har lest iallfall.

Tror ikke rista brød er mer usunt, nei. Men du har rett i at stekt mat er mer usunt enn kokt mat. Men da er det pga stekefettet som blir varma opp og danner sånn transfett eller hva det heter (usunt fett). Men man har jo ikke noe fett i brødristeren, er i så fall hvis man har masse smør på da ;) Jeg spiser rista brød hele tida jeg, med mindre det er helt ferskt. Litt sær der ja. Her går det i græddost og philadelphia smøreost om dagen. Og så elsker jeg brød med nugatti og peanøttsmør (samtidig)! Det er vel i kategorien usunt, men veldig godt. Ellers har jeg alltid på tomat, agurk, paprika e.el på brødskiva når jeg spiser ost, skinke osv. Synes det blir så kjedelig ellers.

Merka jeg ble sulten av å skrive dette innlegget....

Nei, godt mulig det. Var bare noe jeg innbilte meg ;)

Kan vi spise Gräddost altså? Jeg går helt i surr i hva vi kan og ikke kan spise av ost, jeg... Peanøttsmør og nugatti?! :fnise:

Ja, det var helt fantastisk! Hadde ikke hørt noe om at det skulle være, så skvatt litt da vi hørte det smalt noe fryktelig. Rakettene ble skutt opp fra marinen, og siden vi bor på øya hadde vi kort vei til Elgeseter bro for å se på. Tror jammen det må det være det flotteste fyrverkeriet jeg har sett på ordentlig!

:Nikke: Det var jo helt eksepsjonelt det fyrverkeriet, mye bedre enn det som sendes opp på nyttårsaften! Stod og så fra takvinduet på stua vi :)

Dere bor på Øya, ja... Der vil jeg også bo når vi kjøper! Bor veldig sentralt nå, men vi leier jo bare.

God helg :klemmer:

God helg til deg også! :klem:

Innom for å ønske deg god helg ;)

:klemmer:

God helg til deg også! :klem:

Skrevet

Endelig fredag! Skal jobbe i morgen, men herlig med fredagskveld med taco og mannen uansett :) Synd det teite håndball VM eller EM (jeg bryr meg ikke noe i det hele tatt om sport... ) gjør at alle interessante programmer på tv2 går bort :kjefte:

Lurer på hva de smertene jeg har i magen når jeg bøyer meg fremover er for noe. Har hatt slike før, og det er ubehagelig! Det merkes alltid når jeg sitter og bøyer meg fremover, f.eks for å ta på meg sokkene. Det kjennes nesten ut som noe i magen min blir klemt... Ekkelt, og jeg vil vite hva det er!

Skrevet (endret)

:Gjesp::sove:

trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt!

Endret av jolie
Skrevet

De vondtene er nok ikke noe farlig. Jeg har stadig noen vondter. Trøtthet har jeg også kjent en del av ja. Det hjelper å sove ;)

Nå skal jeg spise brødskiver med nugatti/peanøttsmør og en med græddost ;) Helt trygt og godt. :jepp:

Ha en fin helg!

Skrevet
De vondtene er nok ikke noe farlig. Jeg har stadig noen vondter. Trøtthet har jeg også kjent en del av ja. Det hjelper å sove ;)

Nå skal jeg spise brødskiver med nugatti/peanøttsmør og en med græddost ;) Helt trygt og godt. :jepp:

Ha en fin helg!

Hm, nei sikkert ikke, men lurer litt på hva de kommer av. For det kjennes som sagt ut som om det er noe som kommer i klem, baby, livmor eller hva som helst... Lurer på om jeg har rett, eller om det er noe helt annet. Ubehagelig er det iallfall :(

Hjelper det å sove, altså? :ler: Passer ikke helt å legge seg å sove nå, skal legge meg om tre timer og 15 minutter uansett, så jeg tror ikke det er så lurt.

Takk, og ha en fin helg du også! :)

Skrevet

Endelig helg! :-D

I kveld blir det filmkveld med noen venner, blir nok kjempekoselig :) Må bare ta husarbeidet først... Snille mannen tar husarbeidet, og så legger jeg sammen klær. Er så sliten! Blir skikkelig godt med helg :)

Gleder meg utrolig mye til ultralyden, nå er det snart bare én uke igjen! Håper de vil prøve å se hvilket kjønn det er, det er vel noen som er vanskelige og ikke vil prøve å se det? De fleste er vel villig til å se det, får jeg håpe... Og så håper jeg lille fragle ikke er sjenert :fnise:

Skrevet (endret)

Det blir kjempespennende! :-D

Om de ikke klarer å se det, så får du sikkert komme tilbake senere, også prøver de igjen. Sånn som med monja. :)

Ha en fin kveld med film og venner. Koselig!

Endret av Midnattsol
Skrevet
Det blir kjempespennende! :-D

Om de ikke klarer å se det, så får du sikkert komme tilbake senere, også prøver de igjen. Sånn som med monja. :)

Ha en fin kveld med film og venner. Koselig!

:Nikke: Gleder meg skikkelig mye, det er alt for lenge å vente! :fnise:

Håper vi får se det, hvis ikke skal vi jo på 3d-ultralyd også... Så vi skal finne ut om lille fragle er gutt eller jente ;)

Takk for det, ha en fin lørdagskveld du også! :)

Skrevet

DU har lenge å vente? Pøhøhøøøøøh! Ikke snakk! ;)

Skrevet

Men hva tror du selv at det er da? Og hva tror mannen din?

Skrevet
DU har lenge å vente? Pøhøhøøøøøh! Ikke snakk! ;)

Hehe... sant det, da ;)

Men hva tror du selv at det er da? Og hva tror mannen din?

Jeg er overbevist om at det er en :babygutt:, mannen har ingen følelse av hva det er, sier han. Hittil har jeg to venninner som tror det er gutt, én som tror det er jente, og mamma og bestemoren min tror det er gutt.

Har du noen følelse for hva du får du da?

Skrevet

Peanøttsmør og nugatti (eller sjokade) er DØDSgodt! Anbefales på det varmeste!

Ha en fin lørdagskveld, Knøttet - hvilken film skal dere se?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...