Knøttet Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1262 Skrevet 3. januar 2008 Er noen som påstår man kan se på ansiktet når noen er gravide... En irriterende sladrekjerring-nabo her påstår også hun kan det... Mente hun at hun så det på deg, eller? Blir like imponert hver gang noen sier de ser slikt på folk, jeg. Snakket med ei på jobb i dag om det, og hun mente at gravid legger på seg bittelitt rundt "kjakene". Om det stemmer eller ikke aner jeg ikke, men føler ikke jeg har gjort det. Var ei anna ei som også "forstod" at jeg var gravid, men hun sa ikke hvordan hun forstod det da, om det var på ansiktet mitt eller ikke Fint navn, Knøttet! takk
Knøttet Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1263 Skrevet 3. januar 2008 :gjespe: Jobbet 12 1/2 time i dag jeg... I morgen blir det 11 timers jobbing, inkl. pauser da, så det blir vel ikke "mer enn" 11 1/2 time i dag og 10 timer i morgen, men det er jammen meg nok! Varetelling er kjedelig... Mamma er så engasjert over å bli bestemor Nå har hun begynt å strikke babybukse i hvitt og blått! Hun kommer oppover neste helg, gleder meg kjempemye! Da har både mannen og jeg fri, så da får vi gått i byen og kost oss Greide å tryne i dag jeg... På grusen, av alle ting, det var ikke det minste glatt. Heldigvis tok jeg meg for med ene kneet og håndflatene. Siden jeg ikke var borti med magen en gang så skal det ikke ha noe å si for lille fragle. Kneet mitt derimot ble ganske oppskrapet, og litt av håndflatene mine. Følte meg veldig teit
flickan Skrevet 4. januar 2008 #1264 Skrevet 4. januar 2008 Heisann! Har hatt litt juleferie fra KG, har vært innom litt og oppdatert meg, men ikke orket å skrive særlig. Så her kommer en veldig forsinket god jul og godt nyttårs hilsen. Så fint at du har hatt en fin jul hos svigers, g så hyggelig at familien gleder seg over at dere venter en liten. JEg kjenner at jeg gleder meg veldig til jeg selv blir gravid. Tror mamma er overklar til å bli bestemor. Og hun er så flink til å strikke, at jeg er spent på hva som vil dukke opp av klær da. Jeg har også hatt en fin jul, men jeg har jobbet veldig mye så nå er jeg egentlig litt sliten. Men nå har jeg 3 dager fri før skolen begynner og det blir deilig. Regnet på det, og kom fram til at jeg hadde tjent minst 25 000 i juleferien og det kommer selvsagt godt med. Jeg vil gjerne vite navn, hvis du vil sende meg
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #1265 Skrevet 4. januar 2008 Mente hun at hun så det på deg, eller? Blir like imponert hver gang noen sier de ser slikt på folk, jeg. Snakket med ei på jobb i dag om det, og hun mente at gravid legger på seg bittelitt rundt "kjakene". Om det stemmer eller ikke aner jeg ikke, men føler ikke jeg har gjort det. Var ei anna ei som også "forstod" at jeg var gravid, men hun sa ikke hvordan hun forstod det da, om det var på ansiktet mitt eller ikke Vel, den nabokjerringa her er sånn "alternativ", påstår hun er synsk og greier... Men mannen min hadde fortalt nyheten til mannen hennes (som han er venn med) og dermed henne også, før hun påstod at hun kunne "se det på meg". Så den tror jeg ikke på gitt... Er noen som liksom kan "se" på folk at de er gravide, men vet ikke helt hvor mye jeg tror på det. De fleste kommer jo med påstanden etter at man har fortalt det selv.
Amused Skrevet 4. januar 2008 #1266 Skrevet 4. januar 2008 Uff, det fallet ditt hørtes ikke godt ut! Ha ei kjempefin helg (Nå håper vi vel på litt vintersnø igjen?)
Knøttet Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1267 Skrevet 4. januar 2008 Heisann! Har hatt litt juleferie fra KG, har vært innom litt og oppdatert meg, men ikke orket å skrive særlig. Så her kommer en veldig forsinket god jul og godt nyttårs hilsen. Så fint at du har hatt en fin jul hos svigers, g så hyggelig at familien gleder seg over at dere venter en liten. JEg kjenner at jeg gleder meg veldig til jeg selv blir gravid. Tror mamma er overklar til å bli bestemor. Og hun er så flink til å strikke, at jeg er spent på hva som vil dukke opp av klær da. Jeg har også hatt en fin jul, men jeg har jobbet veldig mye så nå er jeg egentlig litt sliten. Men nå har jeg 3 dager fri før skolen begynner og det blir deilig. Regnet på det, og kom fram til at jeg hadde tjent minst 25 000 i juleferien og det kommer selvsagt godt med. Jeg vil gjerne vite navn, hvis du vil sende meg Godt nyttår! :-D Bare gled deg, selv om det både er fantastisk og man har plager med å gå Koselig med mødre som er overmodne for å bli bestemor Slik har min aldri vært, men nå oppfører hun seg slik likevel... Bra du har hatt en fin jul! Du får kose deg på fridagene dine De pengene kommer nok godt med, ja! Kjekt med penger, spesielt januar. Skal sende pm Vel, den nabokjerringa her er sånn "alternativ", påstår hun er synsk og greier... Men mannen min hadde fortalt nyheten til mannen hennes (som han er venn med) og dermed henne også, før hun påstod at hun kunne "se det på meg". Så den tror jeg ikke på gitt... Er noen som liksom kan "se" på folk at de er gravide, men vet ikke helt hvor mye jeg tror på det. De fleste kommer jo med påstanden etter at man har fortalt det selv. Aha, hun er den typen, ja... Kan nok bli litt plagsomt til tider, ja. Tja... jeg vet ikke hva jeg tror, men jeg har iallfall veldig lyst til å tro på det- synes slikt er interessant Uff, det fallet ditt hørtes ikke godt ut! Ha ei kjempefin helg (Nå håper vi vel på litt vintersnø igjen?) Nei... har vondt i kneet enda... Det går bra, altså! Så lenge magen ikke ble skadet er det ikke noe problem Vintersnø hadde vært supert!! God helg!
Knøttet Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1268 Skrevet 4. januar 2008 15 uker i morgen! Egentlig synes jeg tida går fort, selv om den også går sakte... merkelig Nå blåser det noe liderlig her, helt sinnsykt! Trodde det nærmest var orkan når jeg stod opp i dag... Parabolantennen vår vaier som bare det, heldigvis går det ikke særlig utover tv-seeingen Jobbet 11 timer i dag jeg, og stod opp halv sju Gleder meg til å sove litt lengre i morgen, og sove leeenge på søndag :-D
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #1269 Skrevet 4. januar 2008 15 uker, ja, da går det framover! Jeg også synes tida går både fort og sakte. Går fortere nå som jeg har kommet såpass langt. Men jeg synes også det er LENGE siden jeg fikk positiv test i sommer! God helg, sov godt
Knøttet Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1270 Skrevet 4. januar 2008 15 uker, ja, da går det framover! Jeg også synes tida går både fort og sakte. Går fortere nå som jeg har kommet såpass langt. Men jeg synes også det er LENGE siden jeg fikk positiv test i sommer! God helg, sov godt Endelig, på en måte... selv om det hele tiden har gått fremover, så klart God helg! :-D
Ella* Skrevet 4. januar 2008 #1271 Skrevet 4. januar 2008 Som du jobber!! Flink du er, Knøttet! Blir fin lønning i hvert fall Håper du ikke slo deg for mye i fallet.... Hardt å falle på dette føret.
Knøttet Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1272 Skrevet 4. januar 2008 Som du jobber!! Flink du er, Knøttet! Blir fin lønning i hvert fall Håper du ikke slo deg for mye i fallet.... Hardt å falle på dette føret. Gjett om jeg gleder meg til lønninga! *glise* :-D Det er vanligvis ikke så mye jobb da, men det er vartelling nå, men nå er vi heldigvis ferdige! :-D Neida, gikk bra i fallet... kjenner det bare i kneet, magen er det ikke noen fare med
Knøttet Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1275 Skrevet 5. januar 2008 :juhu: :juhu: for at det endelig er helg, og for 15 uker!!! :-D I kveld blir det en eller to jason bourne-filmer, kebab/falafel, pils på mannen, cola på meg og french fries! Imorgen derimot, må vi gjøre litt husarbeid, og rydde ut jula... Sliter litt med luftsmerter for tida, men heldigvis nesten bare når jeg ligger i senga. Rart det bare er når jeg ligger, egentlig, men skal ikke klage.
Gjest imli Skrevet 5. januar 2008 #1276 Skrevet 5. januar 2008 Ha en fin kveld! Tror vi må rydde ut jula snart vi og... Treet begynner å drysse noe veldig her...
Lilith Skrevet 5. januar 2008 #1277 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer med 15 uker! :juhu: Vi har tatt juletreet i helgen, men resten av pynten står fremdeles. Uff, jeg er så giddasløs, men NÅ skal det til pers! *brette opp ermene og stride til verket* Fortsatt god helg!
Knøttet Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1278 Skrevet 5. januar 2008 Ha en fin kveld! Tror vi må rydde ut jula snart vi og... Treet begynner å drysse noe veldig her... Takk det samme! Hittil har det vært fint, men sovnet midt i filmen vi så Nå derimot er jeg ganske våken... Treet vårt drysser ikke i det hele tatt, selv om det ikke har fått noe vann pga mannen glemte det før han sett det på juletrefoten... Edelgran er kjekke slik Gratulerer med 15 uker! :juhu: Vi har tatt juletreet i helgen, men resten av pynten står fremdeles. Uff, jeg er så giddasløs, men NÅ skal det til pers! *brette opp ermene og stride til verket* Fortsatt god helg! Takk, og gratulerer med 12 uker!! :-D Hehe... er litt kjedelig å rydde ut jula, det er jo så koselig med jul! Vi skal gjøre det i morgen, gruer meg... Er sliten og trøtt, har ikke noe lyst, men men, skal slappe av resten av dagen i morgen da Stilig avatar! Hvem/hva er det på avataren din, forresten? En fortsatt god helg til deg også!
Ella* Skrevet 6. januar 2008 #1279 Skrevet 6. januar 2008 Overraskende nok ryddet jeg bort julepynten 2. januar... Vet ikke hva som kom over meg Trist å ta bort stakene som står og lyser så fint i vinduene, synes jeg... De kunne stått hele mørketiden de.
Knøttet Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1280 Skrevet 6. januar 2008 Overraskende nok ryddet jeg bort julepynten 2. januar... Vet ikke hva som kom over meg Trist å ta bort stakene som står og lyser så fint i vinduene, synes jeg... De kunne stått hele mørketiden de. Så tidlig?! Herlig å være ferdig da sikkert Du får finne en lampe eller en annen lysestake å ha i vinduet i stedetfor julestaken, så har du koselig lys hele mørketiden ============================================ Utrolig herlig å sove leeenge, lenge i dag! :-D Dessverre var jeg så dum at jeg reiste meg opp for raskt fra sengen, så jeg ble skikkelig svimmel og måtte bare legge meg igjen Nå er jeg litt svimmel, men det går... Drømte ekkelt igjen i natt, drømte at mannen gikk fra meg, og at jeg var ulykkelig og ville ha han tilbake... Tror han ombestemte seg mot slutten av drømmen, og kom tilbake til meg. Da var det godt å våkne og bli holdt rundt av mannen Mannen drømte også rart her ei natt. Han drømte at lille fragle var født, og at vi lot h*n være alene første dagen, men vi hadde ikke kjøpt bleier... Så når vi kom hjem og lille fragle lå i senga si så fant vi ut at vi kanskje burde kjøpt bleier også... I dag skal vi rydde ut jula, legge sammen klærne på tørkesnora, rydde opp på kjøkkenet som ser skikkelig bombet ut, og så skal vi se på film med et vennepar i kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå