naley Skrevet 29. desember 2007 #1241 Skrevet 29. desember 2007 Vi er veldig fornøyde! Nå må vi jo se om vi får en gutt, da Jasså, hvilket navn da? *nysgjerrig* PM sendt
Mirabella76 Skrevet 29. desember 2007 #1242 Skrevet 29. desember 2007 Så kjekt å sjå magebilde av deg, Knøttet! Kjempefin gravidmage du har! Og eg vil gjerne også vita navn.
Amused Skrevet 29. desember 2007 #1243 Skrevet 29. desember 2007 Så fin mage, da! Tydelig at noe har skjedd her. Ha ei fortsatt fin romjul, Knøttet
Gjest imli Skrevet 30. desember 2007 #1244 Skrevet 30. desember 2007 Begynner kanskje å se at det er noe på gang ja. Fin mage Og kjempefint navn. Tror vi har ganske lik smak...
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1245 Skrevet 1. januar 2008 Vi har også navn klart, selv om vi ikke planlegger å få barn med det første. Vi har faktisk navn til to jenter Ender vel opp med bare gutter vi da Vil gjerne høre navn Hehe... slik var vi også,vi har en gammel liste med en haug med navn som vi tenkte på for to-tre år siden, selv om vi ikke planla barn med det første Vil gjerne høre navnene dere har valgt! Skal sende deg pm etterpå Vi (jeg) har også to jentenavn klare, og kanskje snart gutt også... vanskligere det! Men vi ender vel opp med gutter vi også typisk det Så kjekt å sjå magebilde av deg, Knøttet! Kjempefin gravidmage du har! Og eg vil gjerne også vita navn. Takk! Så fin mage, da! Tydelig at noe har skjedd her. Ha ei fortsatt fin romjul, Knøttet Takk! Morsomt å høre Takk for det, og godt nyttår! Begynner kanskje å se at det er noe på gang ja. Fin mage Og kjempefint navn. Tror vi har ganske lik smak... Takk for det
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1246 Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår til alle sammen som har vært innom!! Vi har hatt en kjempefin, om enn hektisk, romjuls- og nyttårsfeiring Kjempekoselig å være hos svigers, blir skikkelig oppvartet og har kost oss. Fikk kjempefin gave av slekta til mannen, blant annet en bok om kosthold for gravide, og "den store boken om barnet" hvor det står alt om barnet fra nyfødt til femårsalderen sånn ca. Svigerinnen min, som overrasket oss med sang i kirken i bryllupet, ga oss innramming av sangteksten med brudebilde av oss, vi ble rørt i bryllupet, og like rørt nå også Det virker som alle synes det er så artig at vi venter ,og de fleste mener at jeg faktisk har fått litt mage! :-D Jeg har spist en god del i det siste, kanskje ikke store måltider, men jeg spiser ofte. Er ofte like sulten igjen femten minutter etter middag Glupe meg greide selvsagt å bli bitt av en kanin i romjula... Tror kaninen bare er inne, så da er det kanskje ikke like farlig som hvis den er utekanin? Den bet iallfall så hardt at jeg blødde... Forbanna dustekanin!! Spist røykalaks har jeg også... Var i familiejuleselskap med slekta til mannen, og der ble vi servert snitter, og de var det enten kjøtt, reker eller røykalaks på... Jeg spiser ikke reker, og følte ikke at jeg kunne be om å få noe annet, pluss at røykalaks med eggerøre fristet Snittene ble levert av et cateringfirma, så jeg antar at de var ferske... Mannen har en kamerat som er lege, måtte jo spørre ut han litt om graviditet når jeg hadde muligheten Han syntes det var kjempekoselig at vi skal ha en liten en Skal jeg tro vekta så har jeg gått opp en to-tre kg siden jeg veide meg sist, noe som var ca 10.november. Jeg har ikke akkurat gått opp mye da, føler jeg selv iallfall! Det er ikke så lenge igjen til ultralyd, vi har den 28.januar! :-D I morgen begynner jeg faktisk i faststilling på jobben... Altså, ny stilling i gammel jobb! Spennende :-D Skal ha varetelling i tre dager nå, gruer meg litt til det...
Gjest imli Skrevet 1. januar 2008 #1247 Skrevet 1. januar 2008 Ikke lenge til UL da! Det blir spennende! Vil dere vite kjønn? Gøy med ny jobb da! Selv om den er på den gamle jobben Vareopptelling ja, det er ikke så moro, husker det fra da jeg jobba i daglivarebutikk. Drømte faktisk om vareopptelling i natt! Underbevistheten min er visst glad jeg slipper det i år!
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1248 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ikke lenge til UL da! Det blir spennende! Vil dere vite kjønn? Gøy med ny jobb da! Selv om den er på den gamle jobben Vareopptelling ja, det er ikke så moro, husker det fra da jeg jobba i daglivarebutikk. Drømte faktisk om vareopptelling i natt! Underbevistheten min er visst glad jeg slipper det i år! Jeg vil vite kjønnet, mannen vil egentlig ikke vite det, men siden han ikke tror på at jeg greier å holde det for meg selv så vil han vite det også Jeg er veldig nysgjerrig og greier ikke å la være å vite det Varetelling er kjeeeedelig! Eneste bra er at vi får mat Varetelling i dagligvarebutikk høres ille ut, utrolig mye småting! Bra du slipper i år da!! Endret 1. januar 2008 av Knøttet
Midnattsol Skrevet 1. januar 2008 #1249 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har også spist røykalaks i jula. Ikke mye, men litt. Går sikkert helt fint det.
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1250 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har også spist røykalaks i jula. Ikke mye, men litt. Går sikkert helt fint det. Ja, jeg tror egentlig det går bra... ========================================== Jeg har fått større pupper! Det visste jeg egentlig, men nå har jeg fått det bevist... Jeg glemte nemlig igjen bh-ene mine her når jeg skulle til svigers, og måtte kjøpe meg nye. Før brukte jeg 80A, nå har jeg kjøpt én som var 70B og en som var 80B... Ikke noe i mot det, altså Svigers er kjempekoselig, men litt kjipe også, for de går rett inn på soverommet, nesten uten å banke på Ble nesten tatt på fersken noen ganger, ja
Ella* Skrevet 1. januar 2008 #1251 Skrevet 1. januar 2008 Hm... Skummelt med slike svigerforeldre ja Skulle hatt en slik "Ikke forstyrr" som de har på hoteller
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1252 Skrevet 1. januar 2008 Hm... Skummelt med slike svigerforeldre ja Skulle hatt en slik "Ikke forstyrr" som de har på hoteller Så sant, så sant!! Hadde det ikke vært for at jeg er gravid skulle vi sagt at de ikke måtte forstyrre hvis de ville ha barnebarn
Lilith Skrevet 2. januar 2008 #1254 Skrevet 2. januar 2008 Hei, Knøttet! Høres ut som du har hatt en hyggelig jul. Også så fin mage som du har fått! Jeg vil også gjerne vite navn! Guttenavn er vanskelig, synes jeg, men vi liker også best norske, solide navn, og har noen kandidater. Jentenavn er easy-peasy - der har vi flust å velge i!
Knøttet Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1255 Skrevet 2. januar 2008 for større pupper! Ha en fortsatt fin dag Kjekt det! Håper bare de ikke blir slappe og "tomme" når jeg ammer... meeen, det erl enge til En fortsatt fin dag ønskes deg også! Hei, Knøttet! Høres ut som du har hatt en hyggelig jul. Også så fin mage som du har fått! Jeg vil også gjerne vite navn! Guttenavn er vanskelig, synes jeg, men vi liker også best norske, solide navn, og har noen kandidater. Jentenavn er easy-peasy - der har vi flust å velge i! Ja, har hatt en kjempefin jul Takk! moro å høre. Skal sende pm Helt enig med deg, jentenavn er det maaange fine av, guttenavn er så vanskelig!
Gjest imli Skrevet 2. januar 2008 #1256 Skrevet 2. januar 2008 Synes det er motsatt jeg, masse fine guttenavn, men ingen jentenavn... Her i gården har vi masse guttenavn å velge mellom, men ingen jentenavn... Så da får vi vel jente tenker jeg... Kjekt med større pupper, ja De fleste merker det... Ha en fin dag!
Knøttet Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1257 Skrevet 2. januar 2008 Synes det er motsatt jeg, masse fine guttenavn, men ingen jentenavn... Her i gården har vi masse guttenavn å velge mellom, men ingen jentenavn... Så da får vi vel jente tenker jeg... Kjekt med større pupper, ja De fleste merker det... Ha en fin dag! Da får jeg stjele guttenavnene dine og håpe dere får en liten jente! Hehe... større pupper er kjempekjekt Mannen har alltid vært fornøyd, og er ikke noe mindre fornøyd nå En fin dag ønskes deg også!
Knøttet Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1259 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Første dag på jobb etter ferien er aldri spesielt morsomt, men helt levelig. Gikk ut og spiste pizza med bestevenninna etterpå, det var kjempekoselig Nyttårsforsetter for 2008: *ta mer kontakt med venninnene mine *bevege meg mer, gå turer med mannen *litt mindre pc og litt mer sosial når jeg sitter hjemme I morgen er det varetelling, og jeg jobber 11 timer både i morgen og på fredag Det går vel bra det også, men gleder meg ikke akkurat. De kan ikke regne med at jeg er særlig kvikk og aktiv utover dagen de to dagene da, nei... Nå vet så og si alle at jeg er På fredag var jeg innom jobben til mannen, og da hilste jeg på en kollega av han. Jeg syntes den kollegaen så på magen min, og tror han skjønte noe, men har ikke tenkt over det siden. I dag sa mannen at denne kollegaen hadde spurt om jeg var gravid, noe mannen bekreftet. Kollegaen sier han ser det på ansiktet at noen er gravid! Ble helt overrasket jeg, og lurer veldig på hvordan han ser det. Han hadde visst sette det på andre også, nesten før de selv visste de var gravide... Jeg tror ikke jeg har forandret meg i ansiktet... Dette er dessuten en kollega av mannen jeg knapt har hilst på før Endret 2. januar 2008 av Knøttet
Gjest imli Skrevet 3. januar 2008 #1260 Skrevet 3. januar 2008 Er noen som påstår man kan se på ansiktet når noen er gravide... En irriterende sladrekjerring-nabo her påstår også hun kan det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå