Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønskjer deg ei riktig god jul, Knøttet! :gave::tree:

Håpar du og dine får ei rolig, avslappande og koselig jul! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ønskjer deg ei riktig god jul, Knøttet! :gave::tree:

Håpar du og dine får ei rolig, avslappande og koselig jul! :klem:

Good jul til deg også!! :-D

:klem:

Innom for å ønske deg en riktig God Jul, Knøttet :nisse:

En riktig god jul til deg også! :-D

===========================================

Da var jeg ferdig på jobb, helt ok å jobbe julaften, selv om jeg foretrekker å sitte hjemme foran tv-en. Nå kjører vi snart hjemover :-D

God jul til alle som er innom!!! :-D

Skrevet
GOD JUL :nissevink:

God jul til deg også! :tree:

==============================================

Det var som sagt ikke så ille å jobbe på julaften, men vi hadde veldig lite kunder... Tror ikke bedriften tjente på å holde oppe, akkurat.

Jeg fikk kjøre halve veien hjemover også, jeg elsker å kjøre :fnise::sjenert: Det ble en kjempekoselig jul hos bestemoren min, med alle søskenbarna på mamma sin side, onkel og tante, foreldrene mine og bestemora mi i tillegg til mannen og meg såklart. Alle syntes det var så koselig med lille Fragle, og det ble litt babysnakk :)

Jeg fikk kamera av mannen! Han er hobbyfotograf og har et ordentlig speilreflekskamera med masse objektiver, men han mener ikke det passer til å ta bilder av baby, familie og sånt med, pluss at han er alt for pirkete til å ta slike bilder (litt perfeksjonist...) Dermed syntes han det var på tide å bytte ut den gamle Ixusen min med et nytt og mye bedre kamera. Jeg ble såklart kjempefornøyd, og har tatt bilder hele jula :fnise:kameraet mitt

Mannen ble kjempefornøyd med gaven sin! :-D

Har fått møtt noen venninner på den lille tida jeg hadde hjemme også, nære venninner som jeg dessverre ser alt for sjeldent... Var kjempekoselig å møte de igjen:) Dessuten fikk jeg møtt farmor og farfar, som var så glade for å bli oldeforeldre! :-D

Mannen, mamma og pappa mener jeg har fått litt mage! Selv vet jeg ikke helt... tror det er ønsketenkning fra pappa :fnise: Men, det kjennes faktisk ut som jeg har en liten kul om jeg kjenner etter selv... Vi får se! :)

Nå skal vi være hjemme i to dager, så drar vi nedover til svigers og feirer nyttår der. Hektisk når man har familie på to steder og bor et tredje sted!

Skrevet

Har spontanbrekt meg en del ganger de siste dagene... Har heldigvis ikke kastet opp, men å brekke seg er mer enn ubehagelig nok :spy:

Vi har funnet ett guttenavn vi liker veldig godt! :-D Jentenavn har vi egentlig nok av, men skal se etter flere av de også. Vi har tenkt å ha en tre-fire navn til hvert kjønn, for å ha alternativer når ungen kommer. Det er ikke alle babyer som passer til navnet som er valgt, vi vil gjerne møte den lille før h*n får navn :) Hittil har vi fokusert mest på norrøne navn, mye fint der :jepp:

Skrevet

Har du lagt ut navnene dere har tenkt på, eller holder dere de for dere selv?

Skrevet

Så koselig å høre om jula deres da :) Kjempefint kamera! Får sikkert tatt mange fine baby-bilder med det! Vi fikk videokamera, vi, av svigers, så nå blir det baby-filming ;)

Kjedelig med brekninger... Ekkelt! Den slags går vel heldigvis over snart!

Moro å tenke på navn... Her har vi guttenavnet klart tror jeg. Liker også norske/norrøne navn, men helst av dem som ikke er sånn veldig populære for småunger i dag. Vil du legge ut navna her eller?

Skrevet
Har du lagt ut navnene dere har tenkt på, eller holder dere de for dere selv?

Har ikke lagt de ut, nei... Skal vurdere om jeg gjør det eller ikke :sjenert:

Så koselig å høre om jula deres da :) Kjempefint kamera! Får sikkert tatt mange fine baby-bilder med det! Vi fikk videokamera, vi, av svigers, så nå blir det baby-filming ;)

Kjedelig med brekninger... Ekkelt! Den slags går vel heldigvis over snart!

Moro å tenke på navn... Her har vi guttenavnet klart tror jeg. Liker også norske/norrøne navn, men helst av dem som ikke er sånn veldig populære for småunger i dag. Vil du legge ut navna her eller?

Så kjekt med videokamera! Vi har et lite et, men skal kjøpe et større og bedre når babyen kommer :)

Vil ikke ha et navn som "alle" andre også har, det er ikke noe morsomt. Det navnet vi har blitt enig om er det veldig få andre i norge som heter :) Skal vurdere om jeg legger ut navnet her eller ikke ;)

Skrevet
Har ikke lagt de ut, nei... Skal vurdere om jeg gjør det eller ikke :sjenert:

Så kjekt med videokamera! Vi har et lite et, men skal kjøpe et større og bedre når babyen kommer :)

Vil ikke ha et navn som "alle" andre også har, det er ikke noe morsomt. Det navnet vi har blitt enig om er det veldig få andre i norge som heter :) Skal vurdere om jeg legger ut navnet her eller ikke ;)

Vi har heller ikke lyst på noe "ti-på-topp"-navn, nei. Men heller ikke noe sært og "hjemmesnekra". Et normalt, pent navn som ikke altfor mange unger heter, er liksom kriteriene.

Du får vurdere om du legger ut navna ja, blir litt nysgjerrig her ;)

Skrevet
Vi har heller ikke lyst på noe "ti-på-topp"-navn, nei. Men heller ikke noe sært og "hjemmesnekra". Et normalt, pent navn som ikke altfor mange unger heter, er liksom kriteriene.

Du får vurdere om du legger ut navna ja, blir litt nysgjerrig her ;)

:Nikke: Kjedelig med navn "alle" har. Enig med deg, det skal ikke bli et alt for sært navn heller.

Tror ikke jeg legger ut navnet, men jeg kan sende pm til de som vil vite det ;)

Skrevet

Nytt magebilde! Måtte jo ta et nytt et nå når jeg har fått så fint, nytt kamera! ;)

Mannen, mamma og pappa mener alle at jeg har begynt å få litt mage, selv så er jeg ikke helt sikker, men om jeg kjenner på magen så kjennes det ut som det er litt mer kul der...

I dag drar vi til svigers, for å feire nyttår. Det blir veldig koselig :) Flere pakker til og med!

Skjønner ikke hvorfor det skal regne nå, jeg vil ha snø! :snø: :kalle:

post-9258-1198850310_thumb.jpg

Gjest Ballerina
Skrevet

Du begynner å få mage jo :) Jeg så iallfall forskjell jeg :)

Jeg tar gjerne imot PM med navn jeg ;):klemmer:

Skrevet
Du begynner å få mage jo :) Jeg så iallfall forskjell jeg :)

Jeg tar gjerne imot PM med navn jeg ;):klemmer:

Synes du? Artig! :) Mannen også mener det... selv sammenlignet jeg bildene fra forrige gang og denne gangen og følte meg feit :fnise:

:klem:

Vil gjerne høre navn jeg også :)

Oki :)

Skrevet

Takk takk!

Fint navn det, Liker helst navn som ikke er topp 10.

Vi har også funnet navn allerede og jeg er ikke gravid :fnise:

Skrevet
Takk takk!

Fint navn det, Liker helst navn som ikke er topp 10.

Vi har også funnet navn allerede og jeg er ikke gravid :fnise:

:Nikke: Vi er veldig fornøyde! Nå må vi jo se om vi får en gutt, da :fnise:

Jasså, hvilket navn da? *nysgjerrig*

Skrevet

Ååh, jeg vil også høre!! :-D

Skrevet

Vi har også navn klart, selv om vi ikke planlegger å få barn med det første. Vi har faktisk navn til to jenter ;) Ender vel opp med bare gutter vi da ;)

Vil gjerne høre navn :)

Gjest Ballerina
Skrevet
Vi har også navn klart, selv om vi ikke planlegger å få barn med det første. Vi har faktisk navn til to jenter ;) Ender vel opp med bare gutter vi da ;)

Vil gjerne høre navn :)

Vi (jeg) har også to jentenavn klare, og kanskje snart gutt også... vanskligere det! Men vi ender vel opp med gutter vi også :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...