Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Koos dere :klem:

Det gjorde vi! :klem:

============================================

Da var alle gavene kjøpt inn:) Eneste som mangler er mannens kinobilletter, håper jeg får de tidsnok selv om jeg bestiller på kinogaven.no :sjenert:

Veldig koselig å gå og kjøpe julegaver i dag, men herlighet så mye folk det var i byen! :sjokkert: Fått kjøpt kjempefint tre også, dyrt nok, men veldig koselig :)

Skrevet

Jeg skulle egentlig kjøpt siste gavene i går - men var så mye folk i byen at jeg endte opp på kafè med venninner hele kvelden i stedet for bare 1-2 timer som planlagt :fnise:

Ser du skal kjøpe kinobilletter til mannen, synes jeg kan huske du prata om å kjøpe godteri til kinoen også? De selger faktisk gavekort på kinokioskene her i Trondheim, dersom du vil gi ham "full pakke" :)

Nå har jeg bare igjen noen timer på jobb før jeg reiser hjem, så om jeg ikke er her så mye før jul, så vil jeg ønske deg en riktig god jul :klem: Skal du forresten være sammen med din kjære på julaften?

Skrevet
Jeg skulle egentlig kjøpt siste gavene i går - men var så mye folk i byen at jeg endte opp på kafè med venninner hele kvelden i stedet for bare 1-2 timer som planlagt :fnise:

Ser du skal kjøpe kinobilletter til mannen, synes jeg kan huske du prata om å kjøpe godteri til kinoen også? De selger faktisk gavekort på kinokioskene her i Trondheim, dersom du vil gi ham "full pakke" :)

Nå har jeg bare igjen noen timer på jobb før jeg reiser hjem, så om jeg ikke er her så mye før jul, så vil jeg ønske deg en riktig god jul :klem: Skal du forresten være sammen med din kjære på julaften?

Hehe, skjønner deg godt, jeg! Fristet mer å sitte på kafé hele dagen enn å handle julegaver, slik som resten av trondheim tydeligvis gjorde! ;) Endte på kafé vi også, men først etter at gavene var kjøpt, veldig koselig :)

Selger de gavekort på godteri, eller gavekort på billett og godteri i ett? Dette må sjekkes opp! :-D Først må jeg bare sett over penger på kontoen min, jeg har ikke noe igjen... :sjenert: Går hardt for seg i julestria!

Herlig å reise hjem snart da! Har du ikke nett dit du skal i jula? God jul til deg også, om jeg ikke ser deg igjen! :klem:

Skal feire jul med mannen, andre gangen vi gjør det nå:) Han er jo familien min... :hjerte: Gleder meg! :-D Skal du og mannen feire jul sammen da ?

=====================================

Først nå er jeg bekymret for at middelet jeg har fått mot kviser kan være farlig for fosteret... Selv om hudlegen min ga meg det pga jeg sa jeg prøvde å bli gravid, og legen min vet om at jeg bruker det og hun sa ingenting på det. Likevel, det står i bruksanvisningen at jeg bør kontakte lege om jeg er gravid og bruker det middelet, for det er ikke forsket så mye på det angående graviditet... hm.

Fikk opp juletreet i går! Det ble kjempefint :) Tenkte å sette det opp så tidlig pga vi reiser allerede julaften, og da får vi ikke så mye utbytte av det dyre og fine treet.

Skikkelig uggen i dag morges, energiløs, slapp og småsvimmel/kvalm, det hjelper heldigvis å bruke god tid om morgenen og å spise. Helt ok form nå, men er ikke ferdig på jobb før åtte, det synes jeg er for lenge...

Skrevet

Ja, nå er det snart jul :)

Skal dere feire hos foreldrene dine eller hans?

Det kvisemiddelet ditt er nok ikke farlig. Når du har fått det av lege, har du jo rådført deg med lege før bruk. På alle legemidler skriver de alle mulige varsler sånn i alle tilfellers skyld, så ingen skal komme å beskyldet legemiddelprodusenten for noe. På mine medisiner står det feks at "(legemiddelet) må ikke benyttes under graviditet".... Men iflg legene skal det gå helt fint.

Ha en fin kveld da, selv om du er på jobb ;)

Skrevet
Ja, nå er det snart jul :)

Skal dere feire hos foreldrene dine eller hans?

Det kvisemiddelet ditt er nok ikke farlig. Når du har fått det av lege, har du jo rådført deg med lege før bruk. På alle legemidler skriver de alle mulige varsler sånn i alle tilfellers skyld, så ingen skal komme å beskyldet legemiddelprodusenten for noe. På mine medisiner står det feks at "(legemiddelet) må ikke benyttes under graviditet".... Men iflg legene skal det gå helt fint.

Ha en fin kveld da, selv om du er på jobb ;)

Jaaa... snart jul! Først nå begynner jeg å få litt julefølelse, tror det er fordi jeg har jobbet så mye i det siste.

Vi feirer julaften hos mine foreldre, eller min slekt da. Egentlig skulle vi til hans foreldre i år, men så gikk ikke det pga jobbing og teite flytider, så da blir det mine.

Nei, jeg antar det kvisemiddelet ikke er farlig, men jeg kom helt plutselig på at det kanskje ikke var helt ok...

Takk for det, og en fin kveld til deg også! :)

===========================================

Har følt meg litt uggen i dag, tror jeg bør få i meg mer ordentlig mat i løpet av dagen, sånn som ordentlig middag blant annet :sjenert:

Skrevet
Ha en riktig God Jul Knøttet :klemmer:

Takk for det, og en riktig god jul til deg også!! :klem:

==========================================

Ikke spesielt uggen i dag tidlig, godt det:) Men, det ser ut til at jeg har fått for lite lønn :kjefte:

Nå bærer det på jobb igjen... heldigvis ikke mer enn 3 dager til juleferie...

Skrevet
go jul knøttet :nisse:

God jul!! :-D

=========================================

Sunn mat, ja... Hva er det? :klø: :sjenert:

Blir nok falafel her i kveld og cola, under unnskyldningen "det er jo fredag".Herlighet, jeg er alt for slapp på det der... Begynner å bekymre meg for den lille, jeg har ikke spist middag på en ukes tid, og så blir det endel sukkerholdige ting :sjenert: Det er bare det at jeg har jobbet så mye, og så er jeg så sliten! Da orker jeg ikke lage middag :sjenert:

Skrevet

Så mye som du har jobbet har du fortjent falafel og cola! Ikke få dårlig samvittighet for det... Er hva du spiser i det lange løp som kan ha betydning, og du spiser sikkert relativt normalt til hverdags.

Du... Jeg vet ikke hva falafel er en gang :sjenert: Forklar ;)

Skrevet
Så mye som du har jobbet har du fortjent falafel og cola! Ikke få dårlig samvittighet for det... Er hva du spiser i det lange løp som kan ha betydning, og du spiser sikkert relativt normalt til hverdags.

Du... Jeg vet ikke hva falafel er en gang :sjenert: Forklar ;)

Hehe... ok, da sier vi det slik ;)

Falafel, ja... eh, er ikke god til å forklare! "Chickpea and vegetable mixture made into balls and fried. Served in pita bread this is most common fast food in the country, which is served with a variety of salads, pickles etc." Det påstår iallfall google ;) Det er en slags kebab, men uten kjøtt, veldig god :jepp:

Skrevet
13 uker! :-D

Yey!!! :hoppe: :-D

===========================================

I dag kommer pappa, det blir koselig :) Han skal kjøre oss nedover til familien i jula. Fikk en for tidlig julegave fra svigers i dag, en støvsuger. Det trengte vi, for den vi har er gammel og dårlig.

Bare tre dager til med jobbing, så er det jul! :-D

Skrevet

Innom for å ønske deg en koselig julefeiring og et riktig godt nytt år :klemmer:

Skrevet
Hehe... ok, da sier vi det slik ;)

Falafel, ja... eh, er ikke god til å forklare! "Chickpea and vegetable mixture made into balls and fried. Served in pita bread this is most common fast food in the country, which is served with a variety of salads, pickles etc." Det påstår iallfall google ;) Det er en slags kebab, men uten kjøtt, veldig god :jepp:

Det hørtes godt ut :)

:hoppe: for 13 uker!

Skrevet
Innom for å ønske deg en koselig julefeiring og et riktig godt nytt år :klemmer:

Takk for det, og god jul til deg også! :tree:

:klem:

ps: kan jeg få tilgang til bloggen din? :sjenert:

Det hørtes godt ut :)

:hoppe: for 13 uker!

:Nikke: det er det!

Gratulerer med 13 uker, og god jul!

:klemmer:

Takk for det, og god jul til deg også! :tree:

God jul, Knøttet :klem:

:tree:

God jul! :tree:

Skrevet

I går fikk jeg låne bilen og hente mannen på jobb, jeg elsker å kjøre, så det var gøy ;) Jeg får visst kjøre litt av stykket hjemover på julaften også- pass opp, Knøttet er på veien! :fnise:

Ble utemiddag i går, var kjempekoselig, og mye mindre folk enn jeg hadde trodd på siste lørdagen før jul.

Drømte at jeg var gravid og skulle bli alenemamma, er usikker på om pappaen til barnet var eksen min eller mannen min, men han ville iallfall ikke ha noe med barnet å gjøre... Skikkelig ekkel følelse. Da var det godt å våkne til den nydelige mannen min som lå ved siden av meg :rødme: :hjerte:

I dag blir det jobbing, så skal vi lage middag og bare slappe av. Bare én dag igjen! :-D :tree:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...