Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:klem:

God helg.

Takk, og god helg til deg også! :klem:

=================================

Herregudh så trøtt jeg er for tida!! Trodde det var vanlig tidligere i svangerskapet, jeg :sjenert: Mulig det er den mørke årstiden som gjør det, ikke vet jeg. Jeg var iallfall helt i koma i går når jeg dusjet og la meg... Veldig ubehagelig, og så var jeg gretten også... :sjenert:

Drømte rart i natt også, var noe om at jeg var adoptert, og det var ei venninne til mamma som fortalte meg det. Denne venninnen (som ikke er en spesielt nær venninne en gang) visste hvem mine ordentlige foreldre var, men kunne ikke si det til meg. Dessuten var jeg og mannen søsken! Heldigvis ikke ordentlige søsken, for vi var begge adopterte av mine foreldre... Sære, sære drømmer :ler:

I dag fikk jeg overtalt mannen til å bestille Dolly Dimples-pizza :-D Ble ganske sur når jeg kom ned dit og de hadde glemt å lage pizzaen min, som jeg bestilte leeenge før :kjefte: Fikk ikke en unnskyldning en gang... :( Ble veldig fornøyd da, iallfall når jeg satt og gomlet halve pizzaen... Likevel er jeg sulten igjen, selv om jeg spiste halve den store pizzaen...

Ikke noen helg på meg enda :riste: Skal jobbe i morgen, søndag og mandag :Gjesp: Gleder meg sinnsykt til tirsdag og onsdag- for da har jeg FRI Nåde de som ringer og vil ha meg til å jobbe... jeg neeeekter!!! *grrr*

Endret av Knøttet
Skrevet

Haha godt det bare var en drøm!

Og gratulerer med 12 uker. :juhu:

Nå er du på den sikre sida ;)

Skrevet
Haha godt det bare var en drøm!

Og gratulerer med 12 uker. :juhu:

Nå er du på den sikre sida ;)

Det kan du si :sjenert::fnise:

:hoppe: for 12 uker!

Godt å være over 1.trimester :-D

Endelig helg, selv om jeg må på jobb i morgen også... Går vel bra, greier meg frem til tirsdag, da har jeg fri! :-D

Tenk at jeg endelig er 12 uker på vei! :-D Håper ikke jeg blir satt tilbake når jeg kommer til ul, det blir litt nedtur. Det er vel vanlig å bli satt litt tilbake, iallfall noen dager- kanskje en uke? :klø:

Har begynt å drikke Biola, det er så godt, og så sa jordmor at det er sunt, spesielt for gravide:) Jeg har helt sikkert ikke vondt av å få i meg mer melk, er ikke akkurat noen stordrikker av melk...

I dag har mannen vasket hele leiligheten, og pyntet til jul. Det ble så koselig og julete her! :-D På onsdag skal vi kjøpe juletre, og så blir det vel satt opp på fredag eller lørdag. Vi skal reise til foreldrene mine på julaften, og så blir vi borte i tre dager, og reiser til svigers fredagen før nyttårsaften, så blir ikke så mye tid her hjemme, så derfor vil vi sette opp juletreet litt tidligere:)

Nå har jeg kjøpt de fleste julegavene. De eneste som mangler er den til mannen, til mamma og til svigers. Vi vet hva vi skal kjøpe til alle, utenom svigers... Tror mannen får en dvd-boks med en tv-serie jeg ikke husker navnet på nå, og så kjøper jeg to kinobilletter (gavekort?) og inviterer han med på kino hvor jeg spanderer godis på han, over jul :) Vi skal ikke bruke så mye på hverandre i år, for vi skal jo på bryllupsreise! :-D

Gjest Ballerina
Skrevet

:duskedame: for 12 uker! :duskedame:

Gaven til din kjære høres jo kjempefin ut!! Når det gjelder sånne kinobilletter i gavekort, så tror jeg at Kino1 har noe som heter kinogaven, kanskje kinoene i Trondheim har det samme? :klø:

Ha en fin lørdagskveld!! :klemmer:

Skrevet
:duskedame: for 12 uker! :duskedame:

Gaven til din kjære høres jo kjempefin ut!! Når det gjelder sånne kinobilletter i gavekort, så tror jeg at Kino1 har noe som heter kinogaven, kanskje kinoene i Trondheim har det samme? :klø:

Ha en fin lørdagskveld!! :klemmer:

yey! :duskedame:

Ja, de har kinogaven her også- der jeg har tenkt å bestille:)

Takk for det, så må du også ha en fin lørdagskveld! :klem:

Glemte å skrive at jeg brekte meg mye i går... Til slutt brekte jeg meg til jeg :spy: Var heldigvis mest saft, men uheldigvis lå jeg i senga :( Neste gang skal jeg være i nærheten av vasken eller noe når jeg brekker meg, ja... :spy:

Skrevet

Heisann! Gratulerer med 12 uker :hoppe: :hoppe:

Jeg har ikke vært så mye på nett i det siste pga eksamensperiode, også midt oppi alt fikk faren min hjerteinfarkt denne uken. Da måtte jeg rushe ned til Oslo en tur. Alt er hedigvis bra med han nå, men det var et veldig sjokk. Han er bare 50 år, ikke overvektig, og i god form.. Men sånt kan visst ramme alle.. Huff, nå er jeg sliten, men glad for at alt vil gå bra med han.

Skrevet

Oj, her skjer det ting :jepp:

Først: Veeeeldig fin kjole :jepp:

SÅ: GRATULERER MED OVER 12 UKER :klemmer: MORO!!! :jepp:

Kjedelig om du begynner å bli kvalm da, men du vet jo hvertfall at det er pga en god sak :)

Takk for at du er så flink til å stikke innom dagboka mi. skal prøve å bli litt bedre jeg også :filer:

Ønsker deg en gooood helg :klemmer:

Skrevet
Heisann! Gratulerer med 12 uker :hoppe: :hoppe:

Jeg har ikke vært så mye på nett i det siste pga eksamensperiode, også midt oppi alt fikk faren min hjerteinfarkt denne uken. Da måtte jeg rushe ned til Oslo en tur. Alt er hedigvis bra med han nå, men det var et veldig sjokk. Han er bare 50 år, ikke overvektig, og i god form.. Men sånt kan visst ramme alle.. Huff, nå er jeg sliten, men glad for at alt vil gå bra med han.

Takk! :-D

Huff, så fælt med faren din! Håper det går bra med han nå, og at han bare blir bedre! :klem:

Skjønner godt du er sliten.. Du må slappe av nå da, hvis du ikke har mange eksamener igjen...

Oj, her skjer det ting :jepp:

Først: Veeeeldig fin kjole :jepp:

SÅ: GRATULERER MED OVER 12 UKER :klemmer: MORO!!! :jepp:

Kjedelig om du begynner å bli kvalm da, men du vet jo hvertfall at det er pga en god sak :)

Takk for at du er så flink til å stikke innom dagboka mi. skal prøve å bli litt bedre jeg også :filer:

Ønsker deg en gooood helg :klemmer:

Takk for det! :-D Herlig å være over den første "etappen"

Veldig fornøyd med kjolen, ja ;)

Tror ikke jeg begynner å bli kvalm, men jeg har brekt meg en del i det siste... Håper jeg slipper det igjen, det var ubehagelig :spy:

Bare koselig å gå innom dagboka di da, vet du!;)

Good helg! :klem:

Skrevet

Heisann!

Har vært borte noen dager, så da er det masse å lese!

Kjolen din er kjempefin :) Den er vel ikke for pyntet til å ha på julaften...? Da får de andre pynte seg litt mer, i så fall :fnise:

Så fint at du fikk høre hjertelyden igjen :) Gleder meg til det blir min tur :)

Og :hoppe: :hoppe: :hoppe: for 12 uker!!!!

Skrevet
:hoppe: Gratulerer med 12 uker. Bare resten igjen nå. :klem:
Skrevet
Heisann!

Har vært borte noen dager, så da er det masse å lese!

Kjolen din er kjempefin :) Den er vel ikke for pyntet til å ha på julaften...? Da får de andre pynte seg litt mer, i så fall :fnise:

Så fint at du fikk høre hjertelyden igjen :) Gleder meg til det blir min tur :)

Og :hoppe: :hoppe: :hoppe: for 12 uker!!!!

Hehe, da sier vi det! Hvis de andre er mindre pyntet enn meg så har de det med å pynte seg mer ;)

Var kjempekoselig å høre hjertelyden igjen :rødme: Gled deg, så gleder jeg meg til ul! :-D

:hoppe: Gratulerer med 12 uker. Bare resten igjen nå. :klem:

Takk :-D

:klem:

===================================

Dumme, dumme søndagsåpne butikker her i byen! Jeg vil ikke på jobb... Heldigvis er det bare fem timer, og så skal vi på julekonsert i Nidarosdomen etterpå :)

Det dummeste er at jeg ikke får vært med vennene mine på kafé, men får iallfall levert julegavene deres og møtt de litt da.

Skrevet

Søndagsjobbing ble ikke så ille som jeg hadde trodd, men jeg er sliten :Gjesp:

Vært på konsert i Nidarosdomen, er imponert over hvor flinke de er, alle sammen! De minste av solistene er jo så søte også :sjenert:

Greide å gå på enden av et rekkverk i dag, slik at jeg fikk en jernstang i magen :( Heldigvis gikk jeg i sakte tempo, og det gjorde bare vondt idet jeg gikk på den, ikke etterpå, så jeg håper det gikk bra :sjenert: Er jeg like bekymret i morgen tar jeg nok en telefon til jordmor bare for å bli betrygget.

Nå har jeg laget meg kanapeer med soltørket tomat, avokado, creme fraiche og krydderblanding :sikle: Er ikke så lett å mose avokado da :kjefte:

Bare 1 jobbdag igjen, så har jeg 2 dager fri! :-D

Skrevet
Vært på konsert i Nidarosdomen, er imponert over hvor flinke de er, alle sammen! De minste av solistene er jo så søte også :sjenert:

Åhh, du var på konsert med Nidarosdomens guttekor, ja? Der var jeg og kjære i fjor, i år fikk vi ikke tak i billetter. Det er så fint og stemningsfullt, virkelig en fin opplevelse.

Jeg er så imponert når jeg kommer inn i Nidarosdomen også - det er virkelig enormt der inne...

Får håpe alt er fint, selv om du gikk på den stanga! :klemmer:

Skrevet

Hurra for 12 uker! :hoppe::klemmer:

Ikke lenge til du har fri nå, Knøttet.

Skrevet
Åhh, du var på konsert med Nidarosdomens guttekor, ja? Der var jeg og kjære i fjor, i år fikk vi ikke tak i billetter. Det er så fint og stemningsfullt, virkelig en fin opplevelse.

Jeg er så imponert når jeg kommer inn i Nidarosdomen også - det er virkelig enormt der inne...

Får håpe alt er fint, selv om du gikk på den stanga! :klemmer:

:Nikke: Har vært på den konserten de siste tre årene, synes de er så utrolig flinke, og det er så utrolig god stemning! :-D Mannen får billetter gjennom jobben :lur:

Håper jeg også... Har ringt jordmor, og de har teit telefontid, bare 12-13 hver mandag, og de har såklart møte frem til halv ett da *oppgitt*

Har ikke vondt iallfall, bare øm i magen der jeg gikk på stanga... :klem:

Hurra for 12 uker! :hoppe::klemmer:

Ikke lenge til du har fri nå, Knøttet.

wuhu! :-D

Nei, og det blir godt! :klem:

:duskedame: Hurra for 12 uker! :duskedame:

Ha en fin mandag!

yey! :-D

Takk, og i like måde! :-D

================================

Skjønner ikke at jordmortjenesten her har telefontid 12-13 hver mandag... Selvfølgelig er de i møte fra 12 til 12:30, så det var så mye for den telefontiden! Jeg bor jo rett ved siden av, så jeg kan jo alltids gå innom, men det er jo ikke mye vits når de likevel sitter i møte :kjefte: Har ikke vondt eller noe sånt, heldigvis, men jeg er øm der jeg gikk på den stanga i går :( Får håpe den lille er godt beskyttet der inne...

Nå er det 1 uke igjen til jul! :sjokkert::nisse::tree:

Om 7arbeidstimer har jeg fri i to dager! :hoppe:

Skrevet

Hei!

Håper du fikk tak i jordmora og svar på ting. Er ikke noe kjekt å gå rundt og ikke vite...selv om den lille nok ligger trygt og godt der inne. Det sies jo at det verste er å få slag mot ryggen.

Så kjekt med 2 fridager snart, skjønner godt at du gleder deg. Jeg har nå bare 2 arbeidsdager igjen før jeg har juleferie ;) Jezz, det blir deilig.

:klemmer:

Skrevet

Huff da... Hørtes ikke godt.

Sannsynligvis står alt bra til med den lille, den er jo ganske langt nede og inne :klem:

Skrevet

Er nok ikke farlig med et lite slag i magen. Er verre å falle og slå rygg eller bekken. Har hørt at etter uke 23 bør man undersøkes etter sånne opplevelser. Men der er jo ikke du helt ennå ;) Selv om det går fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...