Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åhh, dette var koselig :-D Så utrolig bra at dere fikk høre liv der inne! Kan tenke meg alt blir litt mer virkelig da, ja!

Ha en fin onsdag Knøttet :klem:

:Nikke: Det var helt utrolig... og det er mye mer virkelig nå! :rødme:

En fin onsdag til deg også! :klemmer:

Ååå, så koselig å høre hjertelyden, da :rødme:

:goodbye:

:Nikke: Helt utrolig... et lite, skikkelig raskt hjerte... :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre hjertelyden, du var heldig som fikk høre den så tidlig.

Skrevet
Så koselig å høre hjertelyden, du var heldig som fikk høre den så tidlig.

Ja, jeg vet. Kan ikke tro at jeg var så heldig!! :hjerte: :rødme:

=================================

Å, så trøtt og sliten for tida! :Gjesp: Gledet meg til å komme hjem og legge meg på sofaen når jeg stod opp i dag, men nå sitter jeg jo her... Blir en sløvekveld, skal se nyeste Harry Potter-filmen som vi har kjøpt, og spise kebab og falafel til middag:)

I morgen er det gruppemøte hos jordmor, det blir spennende! De andre er sikkert kommet lengre enn meg, siden jeg har termin så sent i juni... Ikke at det egentlig gjør noe :)

Jeg kom på at jeg ikke har noen korte/halvlange finkjoler, og det er jo kjekt å ha til festlige anledninger. Ikke at det er så lurt å kjøpe nå, siden jeg forhåpentligvis får mage om ikke så alt for lenge, men. Kan jo kanskje kjøpe en som har empireliv eller noe, slik at jeg kan bruke den lenge. Jeg vil iallfall ha en finkjole! Har to dager fri neste uke (takk og pris!) så da skal jeg handle julegaver og forhåpentligvis kjole.

Herlighet så fort tida går! Det er jo bare to uker til jul! Skjønner ikke hva som skjedde med tida jeg... blir jo helt stressa av dette!

Skrevet

12 dager til julaften...Tida raser! Blir litt stressa jeg også. Har vært ute for å kjøpe noen julgaver, men fant ikke noe jeg ville ha...

Skrevet
12 dager til julaften...Tida raser! Blir litt stressa jeg også. Har vært ute for å kjøpe noen julgaver, men fant ikke noe jeg ville ha...

Hva er det du sier?! 12 dager?! Herlighet... jeg blir enda mer stressa!! :sjokkert::overrasket::hakeslepp:

Skal kjøpe de siste neste uke, tenker jeg. Håper virkelig jeg finner noe... :sjenert:

:klem:

:klemmer:

Skrevet

Handlet noe på nett nå, så det går da fremover :) Allerede fått noe av det jeg kjøpte på nett på søndag :)

Skrevet

Her var du, endelig har du flyttet sammen med de andre gravide. Snart har jeg ikke lenger noen venner blant prøvere, men jeg kommer å besøker dere her:)

Så koselig å høre hjertelyden :) og møte med jordmor i dag, så spennende :) lykke til

Skrevet
Handlet noe på nett nå, så det går da fremover :) Allerede fått noe av det jeg kjøpte på nett på søndag :)

Kjekt med nettshopping. Selv blir jeg litt stresset i forhold til nettshopping nå når det er så liten tid til jul, jeg tror ikke at jeg får det frem i tide om jeg bestiller nå :(

Her var du, endelig har du flyttet sammen med de andre gravide. Snart har jeg ikke lenger noen venner blant prøvere, men jeg kommer å besøker dere her:)

Så koselig å høre hjertelyden :) og møte med jordmor i dag, så spennende :) lykke til

Jepp, jeg er treg, men følte det var på tide nå :fnise:

Snart ser vi nok deg i graviditetsbøkene også, skal du se ;)

Var helt utrolig å høre hjertelyden, ja :rødme:

Blir spennende hos jordmor... takk for det :)

==============================

Drømte rart i natt. Tror jeg drømte noe sånt som at jeg og en gruppe gravide var på et slags opplegg, en leir eller noe sånt. Der var det mange som jeg har gått skole sammen med. Jeg hadde visst droppet ut av skolen, pga jeg var gravid. Det var flere gutter med i gruppa også, det skjønner jeg ikke helt hvorfor :klø:

Tror dette er en sammenblanding av at jeg skal til gruppemøte hos jordmor i dag, at det er mange jeg har gått skole sammen med som nå har barn, og at jeg vet dette gjennom facebook... :fnise:

Det er så fælt å stå opp så tidlig som det her, når det er bekmørkt ute :( I tillegg føler jeg meg litt småkvalm, nettopp spist frokost, og så er jeg oppblåst. Huff, det var dagens sutring.

Skrevet

Haha, man drømmer mye rart som gravid, det har jeg fått merke i alle fall. Blir nok masse rare drømmer på deg og etterhvert :)

God bedring, håper ikke du blir mer kvalm. Nå er du snart 12 uker jo! :juhu:

Skrevet

:hallo:

Innom med en :klemmer:

Misunner deg å høre hjertelyden :jepp:

Skrevet (endret)
Haha, man drømmer mye rart som gravid, det har jeg fått merke i alle fall. Blir nok masse rare drømmer på deg og etterhvert :)

God bedring, håper ikke du blir mer kvalm. Nå er du snart 12 uker jo! :juhu:

:fnise: Det er både snickers og twist at man drømmer mye rart som gravid! :ler:

Takk for det:) Ja, tolv uker!!! :hoppe:

:hallo:

Innom med en :klemmer:

Misunner deg å høre hjertelyden :jepp:

:klem: til deg også!

Misunner deg ultralyden også;) Gled deg til å høre hjertelyden! :hjerte:

================================

Var koselig med jordmorgruppetime. Fikk ikke vite noe spesielt nytt, men det var informativt og veldig ok å møte andre gravide. Som antatt var de andre kommet lengre enn meg, faktisk en hel måned mer enn meg :sjokkert:

Fikk bestilt time i mars en gang, for neste time blir etter ultralyden i slutten av januar. Det er visst ikke flere rutinetimer før det :sjokkert:

Da ei anna ei der fikk høre hjertelyden greide jeg ikke å dy meg, og ville høre lille fragle igjen jeg også :sjenert: Tok litt tid før hun fant h*n, men hun fant h*n, og jeg fikk høre den fantastiske lyden igjen! :rødme:

Nå skal jeg ikke plage fragle med flere dopplerundersøkelser (jordmor sier at fosteret merker det, men det tar neppe skade av det), jeg lover! :fnise:

Fragle ligger visst på venstresida mi, og jeg kan ikke ha en livmor (eller mener jeg morkake?) som ligger foran på magen, iallfall ikke enda, for da hadde hun ikke funnet hjertelyden så godt.

Jeg har kjøpt meg kjole! Legger ut bilde jeg, for jeg er så fornøyd! Tror jeg skal ha den på julaften, om den ikke er for pyntet... Mannen mener jeg absolutt må bruke den ;)

Forhåpentligvis har den såpass høyt liv at jeg kan bruke den et godt stykke ut i graviditeten også :gravid:

Noen som husker slik jordbærpulver som man blandet med melk, og som man ristet i en rød shaker? Var fra O'boy eller noe, var en gang på slutten av nittitallet... Har funnet noe lignende pulver, som man blander med melk- supergodt!! Har ikke funnet dette i butikken på leeenge, ble så glad! :-D

post-9258-1197580931_thumb.jpg

Endret av Knøttet
Skrevet (endret)

Kjempefin kjole! Vi bruker å være ganske pynta på julaften hjemme hos oss vi, så den hadde ikke blitt for mye der i alle fall :)

Og så må jeg :hoppe: litt både for hjertelyden igjen, og for å møte andre gravide!

Sånn jordbær-o'boy husker jeg ja! Tror de selger det på Rema1000 enda, faktisk? :klø: Broren min syntes det var så godt, men jeg har aldri vært veldig begeistra :ler:

Glemte nesten å si: God helg! :klemmer:

Endret av MellonCollie
Skrevet

:vinke:

Kikker innom for å oppdatere meg! Så koselig å få snakke med andre gravide og å høre hjertelyden! Kan tenke meg det var spesielt :rødme:

Kjolen var kjempefin!

God helg! :klem:

Skrevet

Åh, så fin kjole! :jepp:

Heldig du som fikk høre hjertelyden igjen (jeg vil også :sur:)

God helg, Knøttet :)

Gjest Ballerina
Skrevet

Kjempefin kjole! :jepp: Kan nok bruke den på julaften! Vi pleier ikke pynte oss så særlig, men i år har jeg kjøpt meg kjole for en gangs skyld så da skal iallfall jeg pynte meg ;)

Så herlig å høre hjertelyden :rødme: Kan tenke meg at jeg hadde vært veldig så forelska, ja :-D

Du må ha en riktig fin helg! :klemmer:

Skrevet

Kjempefin kjole!

Babyen merker at man lytter på hjertet, ja, min presterte å sparke oppi den doppler-tingen sist ;) Så h*n likte det nok ikke...

God helg!

Skrevet
Kjempefin kjole! Vi bruker å være ganske pynta på julaften hjemme hos oss vi, så den hadde ikke blitt for mye der i alle fall

Og så må jeg :hoppe: litt både for hjertelyden igjen, og for å møte andre gravide!

Sånn jordbær-o'boy husker jeg ja! Tror de selger det på Rema1000 enda, faktisk? Broren min syntes det var så godt, men jeg har aldri vært veldig begeistra :ler:

Glemte nesten å si: God helg! :klemmer:

takk. Kjempefornøyd med den, og ekstra morsomt at mannen likte den også, og dere da såklart!

Hehe... koselig at du hopper ;)

De hadde den plutselig på Rema i går, i hvertfall, jeg har ikke sett den på mange år. Sinnsyk god! Jeg som egentlig ikke er noe glad i melk har drukket mange glass... Men, så var det det der med det skumle sukkeret da...

:vinke:

Kikker innom for å oppdatere meg! Så koselig å få snakke med andre gravide og å høre hjertelyden! Kan tenke meg det var spesielt

Kjolen var kjempefin!

Hjertelyden var veldig spesiell, begge gangene... Helt utrolig å få høre den, gled deg!

god helg! :klem:

Åh, så fin kjole!

Heldig du som fikk høre hjertelyden igjen (jeg vil også :sur:)

God helg, Knøttet :)

takk

Hehe... veldig heldig! Har du fått jordmor? Hvis ikke bør du skaffe nå, det er jordmormangel på gang her i hvertfall, men det er kanskje bedre hos dere?

God helg! :-D

Kjempefin kjole! :jepp: Kan nok bruke den på julaften! Vi pleier ikke pynte oss så særlig, men i år har jeg kjøpt meg kjole for en gangs skyld så da skal iallfall jeg pynte meg ;)

Så herlig å høre hjertelyden :rødme: Kan tenke meg at jeg hadde vært veldig så forelska, ja

Du må ha en riktig fin helg! :klemmer:

takk. Tror det blir til at jeg gjør det, ja!

Var helt utrolig å høre hjertelyden... *smile*

Kjempefin kjole!

Babyen merker at man lytter på hjertet, ja, min presterte å sparke oppi den doppler-tingen sist ;) Så h*n likte det nok ikke...

God helg!

takk :)

Ja, jordmoren sa også det at babyen merker det, og kanskje blir litt irritert. Derfor skal jeg ikke kjøpe meg en slik doppler-ting selv, eller høre hjertelyden ofte... Å kjøpe seg slik selv er kanskje uansett litt hysterisk, ikke at jeg hadde tenkt til det da.

Hehe, søt baby som ikke likte doppleren :fnise:

god helg!

edit: måtte fjerne smileyer pga teit smileybgrensning *sur*

Skrevet
God helg til gravide-knøttet :)

Takk for det, og god helg til deg også!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...