Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grattis med bestilt bryllupsreise! Det hørtes ut som en fin tid å reise bort litt på - akkurat da man begynner å bli litt FOR lei av norsk vinter ;)

Blir spennende med legetime imorgen, hadde jo vært fint om dere hørte noe! Ha en super uke :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for bestilt bryllupsreise! Det blir kjempebra :sol:

Ja... Første tida var jeg kjempeøm, og så gikk det litt opp og ned, og nå den siste uka har jeg vært mindre øm, men det har gått litt opp og ned... Nå er jeg ganske øm igjen :klø: Merkelig

:jepp: Sånn er det her også, går opp og ned med ømme pupper og andre symptomer, sikkert helt normalt.

Er litt bekymret etter oppslaget i Aftenposten i dag, hvor det stod en hel rekke ting gravide ikke bør spise, deriblant min favoritt: røykalaks :( Tror nok ikke jeg tør spise mer røykalaks nå, nei...

Jeg ville nok også holdt meg unne røykalaksen, dessverre. Ble litt sjokkert og irritert da jeg leste om alt vi må holde oss unna, særlig fordi jeg nettopp hadde kjøpt pasteurisert brie :ler: Men, men, det er jo ikke mange månedene uten, da. Og jeg har funnet ut at jeg ikke tør ta noen sjanser lenger, selv om jeg har spist både morrpølse og brie tidligere.

Håper du finner en røykalaks-erstatning :klemmer:

Skrevet
Grattis med bestilt bryllupsreise! Det hørtes ut som en fin tid å reise bort litt på - akkurat da man begynner å bli litt FOR lei av norsk vinter ;)

Blir spennende med legetime imorgen, hadde jo vært fint om dere hørte noe! Ha en super uke :klem:

Takk! Vi gleder oss stort! :-D

Ja, håper virkelig vi får høre noe... Er ikke fullt så bekymret nå lengre, egentlig, men det sitter litt igjen...

Hurra for bestilt bryllupsreise! Det blir kjempebra :sol:

:jepp: Sånn er det her også, går opp og ned med ømme pupper og andre symptomer, sikkert helt normalt.

Jeg ville nok også holdt meg unne røykalaksen, dessverre. Ble litt sjokkert og irritert da jeg leste om alt vi må holde oss unna, særlig fordi jeg nettopp hadde kjøpt pasteurisert brie :ler: Men, men, det er jo ikke mange månedene uten, da. Og jeg har funnet ut at jeg ikke tør ta noen sjanser lenger, selv om jeg har spist både morrpølse og brie tidligere.

Håper du finner en røykalaks-erstatning :klemmer:

Bra det ikke er bare hos meg det går opp og ned med symptomene :)

Ja, det blir nok ikke noe mer røykalaks for meg de neste månedene :( Lurer på hva jeg skal spise på julaften da jeg! Hmfr...

:klem:

Skrevet
:hallo:

:klem:

=================================

Lege om litt over en halvtime. Er så trøtt! Gruer meg til å stå opp like tidlig i morgen (gruppetime hos jordmor), selv om jeg gleder meg til timen i morgen da :)

Kaldt er det også, gleder meg til jeg kan gå hjem, legge meg under pleddet, døse og se Grey's anatomy

Skrevet

Har dere gruppetimer hos jordmor dere? Hørtes spennende ut. Blir jo nesten som svangerskapskurs da?

Skrevet

Lykke til hos legen! Jeg skal også snart til legen. Det blir bra! Gruppetimer hos jordmor høres ålreit ut - er det mange i gruppa?

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Legetime og time hos jordmor - gøy :)

Da går det jo greit å stå opp :)

Skrevet
Har dere gruppetimer hos jordmor dere? Hørtes spennende ut. Blir jo nesten som svangerskapskurs da?

Første timen hos jordmor er felles, ja. Ikke resten. Alle som er ca like langt på vei skal møtes og prate og få felles informasjon. Gleder meg, det blir spennende :) Blir sikkert litt som et svangerskapskurs, ja :Nikke:

Lykke til hos legen! Jeg skal også snart til legen. Det blir bra! Gruppetimer hos jordmor høres ålreit ut - er det mange i gruppa?

Ha en fin dag! :klem:

Takk for det :)

Vet ikke hvor mange det er, jeg... Forhåpentligvis ikke for mange, jeg er ikke den som liker å snakke i store forsamlinger...

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Legetime og time hos jordmor - gøy :)

Da går det jo greit å stå opp :)

Ja, to gode grunner til å stå opp ;)

Venter spent på referat fra legetimen :sjenert:

Det skal du få! ;)

Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg støttestrømper:) Brukte de på jobb i dag, for dama på apoteket sa jeg burde bruke de daglig- i hvertfall på jobben. Så får vi se fremover hva jeg gjør. De var iallfall ikke ubehagelige, og det er veldig greit! Jeg har jobbet på eldrehjem, og så for meg tykke, superstramme og veldig ubehagelige strømper slik som eldre har :fnise:

Visste dere at Superchips med paprika inneholder kjøtt? Dvs, aroma av kjøtt... :sjokkert: Jeg som er veggis og greier! :sjenert:

Legetimen, ja! ;) Den var bare helt fantastisk... Spurte og gravde om masse ting til legen min, hun svarte på alt sammen, så nå er jeg litt klokere. Hun hørte etter hjertelyden, men sa at det var liten sjanse for å finne den. Men hun fant den! :rødme: Herlighet, jeg hadde ikke trodd hun kom til å gjøre det, og ble så overrasket :hjerte: Hun holdt doppleren (?) der en god stund også, så jeg fikk hørt lenge... Helt utrolig... Det er absolutt liv i magen min!! :-D Mannen syntes det var helt fantastisk å høre hjertet han også :-D

Så i dag har jeg bare gått rundt og smilt og vært superglad :fnise: Vi har fått inn barneklær på jobb, så jeg kjøpte noen småtterier... Helt nydelig søtt og bittelite :hjerte:

Nå bare gleder jeg meg stort til ultralyd i slutten av januar! :-D

Skrevet

Så koselig :)

Kjempeflott at du fikk høre hjertelyden, nå vet du helt sikkert at du virkelig har noen der inne :)

Høres ut som en fin legetime, håper du er roligere nå :klem:

Skrevet
Så koselig :)

Kjempeflott at du fikk høre hjertelyden, nå vet du helt sikkert at du virkelig har noen der inne :)

Høres ut som en fin legetime, håper du er roligere nå :klem:

Det var helt utrolig, ble så rørt! :hjerte:

Ja, nå er jeg sikker på at det er noe der inne, som lever! :-D Mye roligere nå, nå gleder jeg bare til å fortelle det til folk i jula, og til ultralyd i slutten av januar! :-D :klem:

Skrevet
Visste dere at Superchips med paprika inneholder kjøtt? Dvs, aroma av kjøtt... :sjokkert: Jeg som er veggis og greier! :sjenert:

:hoho: Takk for dagens latter... Sorry sikkert ikke så gøy for det å finne ut, men å lese den settningen var bare morsom :fnise:

Må ha vært fantastisk å høre hjertelyden!

Skrevet
:hoho: Takk for dagens latter... Sorry sikkert ikke så gøy for det å finne ut, men å lese den settningen var bare morsom :fnise:

Må ha vært fantastisk å høre hjertelyden!

Hehe... Synes det er dårlig gjort å ha "kjøtt" i uskyldige ting som potetgull, som ingen tenker over om inneholder kjøtt eller ikke! :kjefte:

Skjønner at setningen ble morsom :ler:

Ja, var helt utrolig å høre hjertelyden :hjerte: :rødme:

Skrevet

Så herlig!! :-D

Hjertelyden altså, ikke kjøttet i superchipsen ;)

Skrevet

:bukke: Koselig referat!!! Har lyst til å høre hjertelyd jeg også!!! Det er så rørende :rødme:

Skrevet
Så herlig!! :-D

Hjertelyden altså, ikke kjøttet i superchipsen ;)

:hoho: nei, kjøttet i superchipsen er vel ikke så veldig rørende :fnise:

:bukke: Koselig referat!!! Har lyst til å høre hjertelyd jeg også!!! Det er så rørende :rødme:

Kjemperørende :hjerte:

Skrevet

Åhh, dette var koselig :-D Så utrolig bra at dere fikk høre liv der inne! Kan tenke meg alt blir litt mer virkelig da, ja!

Ha en fin onsdag Knøttet :klem:

Skrevet

Ååå, så koselig å høre hjertelyden, da :rødme:

:goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...