Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, den alkoholgreia altså! Jeg er glad alle vet jeg er avholds fra før av, så da slapp jeg den problemstillinga!

Du får prøve en alkoholfri drink som ser ut som alkoholholdig ;)

Ha det fint på julebord!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den alkoholen! :ler:

Klarte meg gjennom julebordet. Skylte på eksamentid og at jeg måtte lese dagen etterpå - noe som forsåvidt var sant.

Nyttårsaften blir værre...så lenge spiren holder seg på plass.

:Nikke: Jeg skal på jobb dagen etter, så det er kanskje unnskyldning nok, men det skal jo to av de andre også... Jaja, forhåpentligvis får jeg ingen direkte spørsmål ;)

Lat som du er fyllesjuk?

Jeg tror jeg kommer til å droppe julebordet på jobben - jeg VET folk kommer til å spørre og grave hvis jeg ikke drikker, så da er det like greit å være syk eller opptatt den kvelden ...

Tja, det kan jeg jo gjøre... men jeg skal jo på jobb i morgen, og da er det litt teit av meg å "drikke" i kveld... Dessuten, dårlig til å lyve! :fnise:

Kjenner igjen den der "nygift"-greia... Fortalte veilederen min hva som var på gang. Hun mente jeg måtte fortelle det til de andre også, så de kunne ta hensyn. De hadde nemlig snakket om muligheten for at jeg var gravid, siden jeg var nygift.... Herregud... Om vi ikke hadde giftet oss i sommer, hadde nok ikke det satt en stopper for babyplaner... Vi lever vel ikke i 1950...

Dagens utblåsning! :)

Tror det går fint på julebordet jeg, bare ikke kom med lange bortforklaringer... Det enkle er ofte det beste :) Jeg ville defintivt "faket" litt med alkoholfrie drinker eller Munkhold i vanlig ølglass! Mange gode tips du har fått.

Selv har jeg kjøpt hvitvin med skrukork, som mannen skal få drikke opp. Så skal jeg fylle på alkoholfri hvitvin. Vi skal på julebord hvor vi selv har med drikke....

:Nikke: Rart hvordan det plutselig er nesten forventet at man blir gravid om man er nygift, men hvis man ikke er gift tenker folk kanskje det var et uhell?

Lange bortforklaringer er vel mer oppsiktsvekkende, ja... jeg har det med å snakke for mye om jeg er nervøs eller lyver :sjenert:

Uff, den alkoholgreia altså! Jeg er glad alle vet jeg er avholds fra før av, så da slapp jeg den problemstillinga!

Du får prøve en alkoholfri drink som ser ut som alkoholholdig ;)

Ha det fint på julebord!

Ja, den alkoholen, den alkoholen ;) Tror ikke de har så mange drinker dit vi skal... er nok bare øl og vin. Mulig de har alkoholfri vin, men egentlig har jeg mer lyst på en cola... hehe.

Takk for det, det skal jeg! ;)

Skrevet

Skjønner meg ikke på kroppen min :klø: I dag har jeg plutselig fått igjen de ømme puppene mine, men jeg har ikke småspist hele dagen. Dessuten kom det litt mer brun utflod :( Heldigvis ikke mye, kanskje ca to dråper :sjenert:

Jeg har fått brev! Innkalling til ultralyd i slutten av januar! :hoppe: Lenge til, men gleder meg!! :-D

Visste ikke at de hadde begynt å ta betalt for å skrive ut bilde, var jo ikke store summen da¨, så det skal vi definitivt gjøre! :-D

Skrevet

Kjedelig at det skal være sånn styr med den alkoholen. Glad jeg nå også rett som det er sier at jeg ikke har lyst på, og heller tar brus ;)

Skrevet
Kjedelig at det skal være sånn styr med den alkoholen. Glad jeg nå også rett som det er sier at jeg ikke har lyst på, og heller tar brus ;)

Ja, store "problemer" for småting...

===============================

symptomer de siste dagene:

-sulten!

-ømme pupper

-kvelningsfornemmelser av skjerf

-småuggen, spesielt om morgenen

-slapp

Hm, jo jeg har jo litt symptomer da...

Skrevet

Har du vært øm i puppene, også gikk det over, også kom det tilbake nå?

Hva tar de for å skrive ut bilde, forresten?

Skrevet
Har du vært øm i puppene, også gikk det over, også kom det tilbake nå?

Hva tar de for å skrive ut bilde, forresten?

Ja... Første tida var jeg kjempeøm, og så gikk det litt opp og ned, og nå den siste uka har jeg vært mindre øm, men det har gått litt opp og ned... Nå er jeg ganske øm igjen :klø: Merkelig

De tar 50kroner her.

UL blir moro!

Her tok de 30 kr for bilder...

:Nikke::hoppe:

Litt mindre enn her altså, men det var uansett ikke dyrt da, og absolutt verdt det! :)

Skrevet

Da var bryllupsreisen bestilt! onsdag til søndag, i tyrkia, i februar. Gleder meg! :-D

Er litt bekymret etter oppslaget i Aftenposten i dag, hvor det stod en hel rekke ting gravide ikke bør spise, deriblant min favoritt: røykalaks :( Tror nok ikke jeg tør spise mer røykalaks nå, nei...

I kveld blir det julebord! Gleder meg, men vet ikke hva jeg skal ha på meg :sjenert:

Skrevet

Bryllupsreise! Så romantisk... Vi var bare på hyttetur, vi... :ler:

Har hørt at røykelaks var ok, jeg, bare gravlaks som man burde unngå...

Ha en fin kveld!

Skrevet

Har også hørt at gravlaks bør man holde seg unna.

Men men, man klarer vel holde seg unna enkelte matvarer en liten periode, tenker jeg da :)

Kos deg på julebord!

Skrevet
Bryllupsreise! Så romantisk... Vi var bare på hyttetur, vi... :ler:

Har hørt at røykelaks var ok, jeg, bare gravlaks som man burde unngå...

Ha en fin kveld!

:Nikke: Gleder oss!

Koselig med hyttetur da! var jo slik lille fragle ble unnfanget :sjenert:

Har tidligere hørt at røykalaks er helt ok, men etter å ha lest artikkelen i Aftenposten i dag tør jeg ikke mer:(

Ha en fortsatt fin kveld du også! :)

Har også hørt at gravlaks bør man holde seg unna.

Men men, man klarer vel holde seg unna enkelte matvarer en liten periode, tenker jeg da :)

Kos deg på julebord!

Ja... men etter den artikkelen tør jeg ikke *redd*

Jada, jeg klarer meg- det er bare irriterende, siden jeg er så glad i røykalaks, og jeg har godt av det siden jeg er veggis...

Gratulerer med bestilt bryllupsreise!! :juhu:

Takker! :)

Skrevet

Hadde du det fint på julebordet? Gikk det greit og bortforklare det at du ikke drikker? :)

Håper du fant noe å ha på deg :fnise:

Og gratulerer med bestilt bryllupsreise. Det blir nok deilig å få litt varmen i februar :)

Ha en fin helg :klemmer:

Skrevet
Hadde du det fint på julebordet? Gikk det greit og bortforklare det at du ikke drikker? :)

Håper du fant noe å ha på deg :fnise:

Og gratulerer med bestilt bryllupsreise. Det blir nok deilig å få litt varmen i februar :)

Ha en fin helg :klemmer:

Hehe... Ja, jo... Jeg sa jeg ikke hadde lyst på vin, ingen som reagerte spesielt, men hun ene mente jeg måtte prøve- fordi jeg helt sikkert kom til å like den vinen :fnise:

Jeg kjøpte meg en drink da, uten alkohol så klart, så de trodde at jeg drakk litt ;)

Takk! Vi storgleder oss til bryllupsreisen! :-D

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Hvordan ble julebodet?

Det var kjempekoselig! :-D Drakk bare én drink,uten alkohol, sa jeg ikke hadde lyst på vin :fnise:

Skrevet

Tok magebilde i dag, jeg vet ikke helt om det er noen forskjell fra forrige gang eller ikke. Det er veldig vanskelig å se. Morsomt med magebilder, iallfall :)

I dag har vi sovet leeenge, og gått ut en tur. Det er iskaldt for tida,kanskje på tide med stillongs? Liker ikke gå med stillongs jeg :sjenert:

Blir taco til middag i dag også, og så skal jeg kose meg med Veronica Mars og Mythbusters. Så er det mandag igjen :( Heldigvis jobber jeg bare fem timer på mandag, herlig! Lege på tirsdag, blir spennende... Mannen skal være med, forhåpentligvis får vi høre hjertelyden :hjerte:

post-9258-1197219455_thumb.jpg

Skrevet

Hei!

Ser ikke forskjell på magen jeg, nei. Men det kommer vel ;)

Skrevet

Så bra det gikk bra på jule-bordet da. Du uroer deg alt for mye :ler:

Så moro med bryllupsreise, jeg og mannen hadde vår første ferie sammen på vår bryllupsreise. Det var fantastisk!

I dag har jeg bestilt 2-ukers tur til egypt rundt påske for å besøke lillesøsteren min som bor der. Jeg skal reise sammen mamma fordi mannen ikke kunne og mamma er litt redd for å reise alene.. Herregud som jeg gleder meg :hoppe:

Kostet bare 3000 i flybilletter og så bor vi gratis hos lillesøster. Det synes jeg var en god pris for 2-ukers ferie. Ikke blir det så dyrt å bo der heller fordi vi kan lage mat i leiligheten hennes også, så slipper vi å kjøpe alle måltider på restaurant.

Skrevet
Hei!

Ser ikke forskjell på magen jeg, nei. Men det kommer vel ;)

Ting tar tid ;)

Så bra det gikk bra på jule-bordet da. Du uroer deg alt for mye :ler:

Så moro med bryllupsreise, jeg og mannen hadde vår første ferie sammen på vår bryllupsreise. Det var fantastisk!

I dag har jeg bestilt 2-ukers tur til egypt rundt påske for å besøke lillesøsteren min som bor der. Jeg skal reise sammen mamma fordi mannen ikke kunne og mamma er litt redd for å reise alene.. Herregud som jeg gleder meg :hoppe:

Kostet bare 3000 i flybilletter og så bor vi gratis hos lillesøster. Det synes jeg var en god pris for 2-ukers ferie. Ikke blir det så dyrt å bo der heller fordi vi kan lage mat i leiligheten hennes også, så slipper vi å kjøpe alle måltider på restaurant.

Jeg vet... :sjenert: Men, det er jo mulig de tenker sitt nå da, men ikke tør å si det til meg :fnise: Det er uansett ikke så lenge til jeg kan si det likevel nå da :)

Hvor reiste dere på bryllupsreise da?

Heldiggriser som skal til Egypt! Hadde vi hatt lengre tid og jeg ikke var gravid hadde vi kanskje dratt dit, men det er litt upraktisk i forhold til graviditet (tror jeg...)

Jøss, det var ikke dyrt, nei! Dessuten kjekt med å få lagd maten hjemme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...