Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du nærmer deg jo også den fantastiske grensa hvor kvalmen gir seg for mange :) Godt å vite at du antagelig får en jul uten kvalme!

Gleder meg også til Greys. Samboer advarte meg allerede på morgenen i dag at jeg fikk sitte alene i sofaen og gråte, mens han skulle spille på PCen. Så fikk jeg heller få trøsteklem når det var ferdig :ler:

Ja, heldigvis! Er jo ikke skikkelig kvalm da, men jeg har følt meg småuggen i hele dag :(

Hehe.. disse mennene :fnise:

=================================

Nå har jeg hevet i meg en boks champignonger :sikle: Det er ikke en graviditetsdille, jeg har alltid elsket champignonger, og vil ha mer! Tror mannen må kjøpe med seg en boks til når han skal på butikken :fnise:

Om en uke skal jeg til legen og forhåpentligvis høre hjertlyden! Håper hun finner den... enten hjertelyden eller pulsen iallfall... Har fri i morgen, det blir skikkelig godt! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fri i morgen hørtes fantastisk ut!

:Nikke: Vi glææær oss! ;)

Skrevet

Mmmm .... fri! Det høres bra ut. Noen spesielle planer for dagen?

God onsdag! :)

Skrevet

Hei!

Sorry at jeg ikke har vært innom det på leeenge, lover å skjerpe meg :)

Her går det like fort framover som med meg ser jeg. Tenk at du snart i uke 12 du også, bare litt til ;)

Høres ut som at du har fått den samme dårlige formen som jeg har hatt. Jeg er på bedringens vei og det er deilig!!

:nissekyss:

Skrevet
Kos deg med fri :)

Gjett om jeg skal! :-D

Mmmm .... fri! Det høres bra ut. Noen spesielle planer for dagen?

God onsdag! :)

Skal levere mac-en til svigerfar på Eplehuset, ellers bare traske litt i byen og se etter julegaver, kafébesøk og bare kose oss :)

God onsdag til deg også! :-D

Hei!

Sorry at jeg ikke har vært innom det på leeenge, lover å skjerpe meg :)

Her går det like fort framover som med meg ser jeg. Tenk at du snart i uke 12 du også, bare litt til ;)

Høres ut som at du har fått den samme dårlige formen som jeg har hatt. Jeg er på bedringens vei og det er deilig!!

:nissekyss:

Hei!

Skjønner det slik at du har vært borte fra kg ei stund? Det er lov, vet du :)

Ja, formen er litt kjip... men det kunne jo vært verre! :)

:klem:

Skrevet
Innom med en onsdags :klemmer:

Koselig :) onsdags- :klem: til deg også!:)

===================================

Blitt en del usunt i dag... lakrisis og jordbærsorbet, kakao, bolle og senere skal jeg kose meg med Cherry Coke :sikle: Var innom Ultra og sjekket om de hadde Pærebrus, selv om pærebrus ikke frister overhode lengre... Det hadde de! De hadde også Cherry coke, og en masse andre ting jeg kjøpte, deriblant den "berømte" soppsuppen jeg ble så sur for at hverken Rema eller Bunnpris hadde tidligere. Nå blir det soppsuppe til middag en dag! :hoppe:

Har ikke fått kjøpt noen julegaver... men vi har jo litt tid enda. Kjøpte en kjempefin lysestake til oss selv da :sjenert:

Så har vi funnet ut hvor vi kanskje skal på bryllupsreise i februar. Det blir sannsynligvis enten Istanbul eller Roma. Vi heller litt mot Istanbul... Gleder oss! :-D

Ikveld blir det fiskegrateng til middag, og på kvelden skal vi se film :-D

Skrevet

Ooo.. så kos med bryllupsreise! Siden vi var i Roma kan jeg anbefale det på det varmeste. Det var en fantastisk flott og romantisk by, men ikke spesielt billig å bo i, så der er kansje istanbul et bedre alternativ. Men spiser man på typisk italienske restauranter er det ikke så dyr mat. (pasta og pizza).

Det var masse flott å se på og en god stemning i byen, likte det kjempegodt. Enkelt å forstå buss- og metrosystemet var det også..

Hvis dere bestemmer dere for å reise dit, kan dere få låne reiseguiden vår.. dere bor jo her i byen.

*savner roma*

Skrevet
Ooo.. så kos med bryllupsreise! Siden vi var i Roma kan jeg anbefale det på det varmeste. Det var en fantastisk flott og romantisk by, men ikke spesielt billig å bo i, så der er kansje istanbul et bedre alternativ. Men spiser man på typisk italienske restauranter er det ikke så dyr mat. (pasta og pizza).

Det var masse flott å se på og en god stemning i byen, likte det kjempegodt. Enkelt å forstå buss- og metrosystemet var det også..

Hvis dere bestemmer dere for å reise dit, kan dere få låne reiseguiden vår.. dere bor jo her i byen.

*savner roma*

:Nikke: Vi gleder oss skikkelig!! :-D

Takk for tilbudet, men det blir nok til at vi drar til Istanbul :)

=================================

Julebord på fredag, og det blir litt annerledes siden vi er så få som jobber der. Blir nok ikke akkurat noe fyllekalas, har begrenset penger å bruke på det. Det er bare sjefen min som vet at jeg er gravid, så jeg lurer på hvordan jeg skal vri meg ut av å ikke drikke alkohol. Kan nesten ikke si at jeg kjører heller, siden jeg bor i gåavstand til stedet vi skal til, og dessuten ikke har bil. Kan alltids si jeg har kyssesyken, går på antibiotika eller noe, men jeg er så elendig på å lyve! Håper egentlig at ikke alle drikker alkohol, og at jeg dermed ikke får noen spørsmål :sjenert:

Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke har lyst til å drikke alkohol?

Skrevet
Kan du ikke bare si at du ikke har lyst til å drikke alkohol?

Jo, det kan jeg. Jeg er ikke noe glad i øl, og ganske kresen på vin (liker ikke rødvin). Jeg er litt redd for at noen får mistanke... Jeg er gift, og da tenker tydeligvis folk med en gang i den retningen... Ikke at det egentlig er så farlig hva folk tror, men jeg vet ikke hva jeg skal si hvis noen faktisk spør meg rett ut om jeg er gravid :sjenert:

Skrevet

Kan du ikke alliere deg med sjefen din og bestille alkoholfritt uten at noen merker det. Hvis det er et sted de selger drinker, be om å få en cola men om de kan få det til å se ut som en alkohol-drink. Evt bestill en Munkholm og nipp til den hele kvelden. Tror serveringspersonalet er vant til den problemstillingen. eller si at du skal tidlig opp på lørdag og derfor ,å være uthvilt...

Du er alt for samvittighetsfull. noen små hvite løgner av denne arten er ikke noe å få dårlig samvittighet for..

*tydeligvis skruppeløse-bea* :ler:

Skrevet
Kan du ikke alliere deg med sjefen din og bestille alkoholfritt uten at noen merker det. Hvis det er et sted de selger drinker, be om å få en cola men om de kan få det til å se ut som en alkohol-drink. Evt bestill en Munkholm og nipp til den hele kvelden. Tror serveringspersonalet er vant til den problemstillingen. eller si at du skal tidlig opp på lørdag og derfor ,å være uthvilt...

Du er alt for samvittighetsfull. noen små hvite løgner av denne arten er ikke noe å få dårlig samvittighet for..

*tydeligvis skruppeløse-bea* :ler:

:fnise: Ja, litt for mye samvittighet...

Det var gode ideer, vi får se hva jeg gjør :)

Skrevet

jeg pleier ikke drikke så mye alkohol, men alikevel kan jeg ofte få de fineste drinkene. personalet liker å leke seg med alkoholfrie drinker hehe. Så du får nok til noe.

Eks "ta en liksom drink" etterpå den drikke brus. Da har folk sett du "drikker", Og da kobler folk som oftes at du bare ikke orker drikke noe særlig eller er kvalm.

Skrevet
jeg pleier ikke drikke så mye alkohol, men alikevel kan jeg ofte få de fineste drinkene. personalet liker å leke seg med alkoholfrie drinker hehe. Så du får nok til noe.

Eks "ta en liksom drink" etterpå den drikke brus. Da har folk sett du "drikker", Og da kobler folk som oftes at du bare ikke orker drikke noe særlig eller er kvalm.

Smart! :)

Skrevet

Den alkoholen! :ler:

Klarte meg gjennom julebordet. Skylte på eksamentid og at jeg måtte lese dagen etterpå - noe som forsåvidt var sant.

Nyttårsaften blir værre...så lenge spiren holder seg på plass.

Skrevet

Lat som du er fyllesjuk?

Jeg tror jeg kommer til å droppe julebordet på jobben - jeg VET folk kommer til å spørre og grave hvis jeg ikke drikker, så da er det like greit å være syk eller opptatt den kvelden ...

Skrevet

Kjenner igjen den der "nygift"-greia... Fortalte veilederen min hva som var på gang. Hun mente jeg måtte fortelle det til de andre også, så de kunne ta hensyn. De hadde nemlig snakket om muligheten for at jeg var gravid, siden jeg var nygift.... Herregud... Om vi ikke hadde giftet oss i sommer, hadde nok ikke det satt en stopper for babyplaner... Vi lever vel ikke i 1950...

Dagens utblåsning! :)

Tror det går fint på julebordet jeg, bare ikke kom med lange bortforklaringer... Det enkle er ofte det beste :) Jeg ville defintivt "faket" litt med alkoholfrie drinker eller Munkhold i vanlig ølglass! Mange gode tips du har fått.

Selv har jeg kjøpt hvitvin med skrukork, som mannen skal få drikke opp. Så skal jeg fylle på alkoholfri hvitvin. Vi skal på julebord hvor vi selv har med drikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...