Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så søt liten mage du har fått:) Blir moro å se hvordan det blir større:)

Håper det er ikke noe alvorlig med deg, men jeg tror alt er bra så lenge man ikke har det vondt. Ikke bekymre deg bare ring legen hvis det er noe du lurer på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin mage, Knøttet :sol:

Prøv å ikke bekymre deg så mye pga. det brunrosa, det er sikkert ikke noe galt. Det er jo mange som blør litt i svangerskapet, men som oftest er det ikke farlig før det blir rødt, og gjerne med klumper i... :sjenert:

Går fint dette, ser du :klemmer:

Skrevet

:klem: Ikke bekymre seg for mye, Knøttet! Gå til legen om du plager deg selv med kjipe tanker. Vi har LOV til å være litt "hysteriske" i denne tiden - jeg synes faktisk nesten det er påbudt, det er tross alt fryktelig viktige ting som skjer med oss om dagen!

Håper du får en fin helg! :)

Skrevet (endret)

Jeg hadde hvertfall blødning/utflod dagen etter sex, ganske mye synes jeg selv. Tror det stemmer som andre sier, at så lenge det er små mengder og ikke friskt blod med klumper, så er det ikke farlig. Men skjønner at du blir bekymret.

Da har du fått tatt magebilde! :) Skal gjøre det jeg også, etterhvert, men jeg er så oppblåst for tiden at jeg må vente en stund til ;)

Endret av Ella*
Skrevet
Så søt liten mage du har fått:) Blir moro å se hvordan det blir større:)

Håper det er ikke noe alvorlig med deg, men jeg tror alt er bra så lenge man ikke har det vondt. Ikke bekymre deg bare ring legen hvis det er noe du lurer på :)

Håper bare magen blir stor, fort! Jeg vil ha gravidmage! :fnise:

:gravid:

Det går vel i de fleste tilfeller bra, og så lenge jeg ikke har vondt er det vel stor sjanse for at det går bra... Tror jeg skal ringe og mase litt, ja... :sjenert:

Fin mage, Knøttet :sol:

Prøv å ikke bekymre deg så mye pga. det brunrosa, det er sikkert ikke noe galt. Det er jo mange som blør litt i svangerskapet, men som oftest er det ikke farlig før det blir rødt, og gjerne med klumper i... :sjenert:

Går fint dette, ser du :klemmer:

Takk for støttende ord:)

Tror nok egentlig det går bra, men... blir veldig bekymret da...

:klem:

:klem: Ikke bekymre seg for mye, Knøttet! Gå til legen om du plager deg selv med kjipe tanker. Vi har LOV til å være litt "hysteriske" i denne tiden - jeg synes faktisk nesten det er påbudt, det er tross alt fryktelig viktige ting som skjer med oss om dagen!

Håper du får en fin helg! :)

Takk :klem:

Ble litt hysterisk i går, går bedre i dag, men vurderer å ringe legen...

Takk, i like måde! :-D

Jeg hadde hvertfall blødning/utflod dagen etter sex, ganske mye synes jeg selv. Tror det stemmer som andre sier, at så lenge det er små mengder og ikke friskt blod med klumper, så er det ikke farlig. Men skjønner at du blir bekymret.

Da har du fått tatt magebilde! :) Skal gjøre det jeg også, etterhvert, men jeg er så oppblåst for tiden at jeg må vente en stund til ;)

Yey, kom igjen å ta magebilde! :-D

Søt liten mage :)

Takk :)

Skrevet

I morgen er jeg 10 uker, og da er det ikke et embryo lengre, men et foster! :-D

Det er helt utrolig å se på bilde hvor stor babyen er nå, ca 37mm. Høres lite ut, men når jeg ser det i boka jeg fikk hos legen så ser det så stort ut! Fragle veier 2,5-4g nå :)

Jeg er litt roligere i dag, men jeg tror kanskje jeg skal ringe legen likevel... bare for å bli helt rolig og ikke bekymre meg. Det er jo ikke bra for babyen at jeg bekymrer meg heller.

Snakket med mannen om bekymringene mine i går, han mente at jeg ikke trenger å bekymre meg, men kunne vente til ordinær ul. Det er jo så lenge til! Samtidig mente han at hvis jeg er såå bekymra så er det jo ikke bra for Fragle heller, så jeg kan ringe legen og høre iallfall... Vi får se hva jeg gjør. Ikke noe brun utflod hittil i dag, heldigvis! :)

Skrevet

Ringte og "maste" igjen jeg... Hun sa at det var veldig vanlig, men om det ble mer kunne jeg komme inn over helgen:) Fikk bestilt time for å høre hjertelyden i uke 12, det er litt lenge til men det hjelper iallfall mye! :)

Ikveld drar vi til østlandet, til svigers. Gleder meg! Svigermor har laget kake :sikle: Det eralltid så koselig å besøke de :)

Skrevet

Fin mage!

Jeg vil også ha gravidmage! Og det er min tur før deg, jeg har venta lenge på'n! :ler: Er visst veldig individuelt det der... Kommer det nesten med en gang eller må man vente til man er over halvveis? Tror det kan ha litt med arv og gjøre, for moren min tok det lang tid å få ordentlig mage akkurat som meg, kanskje du er lik moren din?

God tur til østlandet, det er her det skjer vet du ;)

Skrevet

Hei hei :goodbye:

Håper du har hatt en fin helg hos svigers, Knøttet :)

Blir greit med en tur til legen da, så slipper du å bekymre deg. Lykke til:)

Ønsker deg en fin, ny uke!!

Skrevet

Har du hatt mer blødninger i helgen Knøttet? Har du vært hos legen?

Håper alt er bra med deg :)

Ha en fin uke Knøttet :)

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg med svigers, Knøttet, og håper du har sluppet flere blødninger. God mandag! :)

Skrevet
God tur og god helg. :)

Takk for det :) Håper du har hatt en fin helg!

Fin mage!

Jeg vil også ha gravidmage! Og det er min tur før deg, jeg har venta lenge på'n! :ler: Er visst veldig individuelt det der... Kommer det nesten med en gang eller må man vente til man er over halvveis? Tror det kan ha litt med arv og gjøre, for moren min tok det lang tid å få ordentlig mage akkurat som meg, kanskje du er lik moren din?

God tur til østlandet, det er her det skjer vet du ;)

Takk! :)

Hehe... det er nok din tur nå, ja! Jeg også har hørt det er veldig individuelt. Blir iallfall artig å få ordentlig mage! :)

Takk for det, hadde en kjempefin tur :)

God helg :)

Takk for det:) Håper du har hatt en kjempefin helg!

Hei hei :goodbye:

Håper du har hatt en fin helg hos svigers, Knøttet :)

Blir greit med en tur til legen da, så slipper du å bekymre deg. Lykke til:)

Ønsker deg en fin, ny uke!!

:vinke:

Hadde en kjempefin helg hos svigers, alltid koselig å besøke dem.

Takk for det, og i like måde!

Har du hatt mer blødninger i helgen Knøttet? Har du vært hos legen?

Håper alt er bra med deg :)

Ha en fin uke Knøttet :)

Nei, ikke noe mer som jeg har sett (vanskelig å se i svart og rød truse, da...)

Skal til legen om ei uke, høre hjertelyden! :-D

Takk for det, og i like måde!

Håper du har hatt en fin helg med svigers, Knøttet, og håper du har sluppet flere blødninger. God mandag! :)

Hadde en kjempekoselig helg:)

God mandag til deg også!

Skrevet

Dette er alt for tidlig å stå opp... skal på jobb om tjue minutter :( Heldigvis slutter jeg tidlig også i dag da :)

Hadde en kjempefin helg hos svigers! Spist mye kake, god middag og bare slappet av og kost oss :) Ble flysyk både på turen nedover og oppover igjen, dumme flyene var turbulente :spy: Det gikk heldigvis fort over igjen, men har følt meg svimmel hele helgen. Hadde litt murringer i magen i går også, ble litt skremt av det, siden jeg ikke har hatt det siden jeg var i 4-5 uke... Men, det er forhåpentligvis vanlig :sjenert:

Blitt veldig sulten for tida! Rett etter at jeg har spist er jeg sulten igjen :fnise:

Mye slapp, og føler meg litt uvel uten at jeg er direkte kvalm. heldigvis. Å være kvalm er det verste jeg vet :(

Skrevet

Hei Knøttet!

Håper du får en fin uke, uten bekymringer :klem:

Det er rart hvor mange tanker som dukker opp.... Blir sikkert bedre når du har vært til legen en tur.

Skrevet
Hei Knøttet!

Håper du får en fin uke, uten bekymringer :klem:

Det er rart hvor mange tanker som dukker opp.... Blir sikkert bedre når du har vært til legen en tur.

Hei hei :vinke:

Takk for det :klem:

Ja... blir litt for mange tanker av og til... Blir vel hysterisk om legen ikke finner puls eller hjertelyd :sjenert: Da håper jeg iallfall å bli sendt til ul... Ordner seg vel, er nok bare jeg som er litt for hysterisk.

====================================

Endelig er jobbmandagen over:) Herlig å slutte tidlig i dag! I dag ble det middag ute med ei venninne, kjempekoselig om enn ikke så øknomisk :fnise: Nå blir det avslapning resten av kvelden, herlig :)

Skrevet

Kosetv-kveldtirsdag! :-D Gleder meg til Grey's i dag! :-D Må bare bli ferdig med jobben først...

Litt :spy: i dag... har brekt meg/hostet litt, æsj... Blir nok ikke verre, har ikke kastet opp siden jeg var i 6.uke, heldigvis.

Skrevet

Du nærmer deg jo også den fantastiske grensa hvor kvalmen gir seg for mange :) Godt å vite at du antagelig får en jul uten kvalme!

Gleder meg også til Greys. Samboer advarte meg allerede på morgenen i dag at jeg fikk sitte alene i sofaen og gråte, mens han skulle spille på PCen. Så fikk jeg heller få trøsteklem når det var ferdig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...